Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2023

Επιτέλους ανεβάζει ταχύτητα ο ΟΑΣΘ με Ταγγίρη στο τιμόνι

Ανεβάζει ταχύτητα ο ΟΑΣΘ για να υποδεχθεί τα ηλεκτρικά λεωφορεία - Έντονο το ενδιαφέρον Ξιφαρά
Ο Γ.Γ. του ΥΠΥΜΕ Γιάννης Ξιφαράς, έχει σχεδόν γίνει κάτοικος Θεσσαλονίκης το τελευταίο διάστημα, αφού προωθεί με γρήγορους ρυθμούς τη.... μετάβαση στον "νέο ΟΑΣΘ", που θα αφήσει πίσω του τις (πολλές είναι η αλήθεια) πληγές των τελευταίων ετών. Ο ίδιος άλλωστε είναι υπεύθυνος για το μεγάλο διαγωνισμό προμήθειας "καθαρών" λεωφορείων, που προχωρά (επιτέλους κι αυτό!)

Η συγκυρία είναι ευνοϊκή, καθώς στις κρίσιμες θέσεις του Οργανισμού που θα παραμείνει κρατικός για πάντα, βρίσκονται άνθρωποι που "ξέρουν τη δουλειά". Τόσκας, Καλογερούδης και Ταγγίρης, και θέλουν και ξέρουν και μπορούν

Είναι ώρα, μετά από 10 χρόνια παλινωδιών και λαθών, να απογειωθεί ο ΟΑΣΘ και να γίνει ο Οργανισμός, που πριν από 20 χρόνια, "έβαζε τα γυαλιά", ακόμη και στους μεγαλύτερους παρόχους αστικής συγκοινωνίας της Ευρώπης. 

Το κλίμα μετά την ανάληψη της Διοίκησης από τον ικανότατο Κώστα Ταγγίρη είναι πολύ καλό, η συγκυρία είναι καλή, ήρθε η ώρα να σταματήσει η γκρίνια και να αρχίσει το γενναίο άλμα προς την ποιότητα (μέχρι τώρα το να λέει κανείς τη λέξη "ποιότητα" στον ΟΑΣΘ, ήταν ...ανέκδοτο). 

Το Υπουργείο -μέσω Ξιφαρά (προφανώς με τη βούληση του Κώστα Καραμανλή)- έχει πάρει ζεστά το θέμα της αναβάθμισης των συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης και τα πρώτα αποτελέσματα αρχίζουν να φαίνονται και στους πολίτες. Το 2023 θα είναι χρονιά-σταθμός για τις συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης. Όλοι ευελπιστούμε ότι το 2024 θα είμαστε πια, μια ευρωπαϊκή πόλη κι όχι κωμόπολη κεντροαφρικανικής δημοκρατίας.

Σάκης Γεωργιάδης

Υ.Γ. Μαθαίνω με χαρά ότι διευθετείται (φιλικά) η κόντρα μεταξύ των δύο δυνητικών παρόχων τηλεματικής, που μάλλον τα βρίσκουν , οπότε θα ηρεμήσουν κι άλλο τα πνεύματα και θα ασχοληθεί ο ΟΑΣΘ με την καθημερινή βελτίωση των υπηρεσιών του, επιτέλους.

Υ.Γ. 2. Μαθαίνω με λύπη ότι καθημερινά ακινητοποιούνται δεκάδες (μέχρι 100!) λεωφορεία, λόγω έλλειψης οδηγών. Ήρθε η ώρα να αντιμετωπιστεί και αυτό το πρόβλημα με θάρρος κι όχι συνδικαλιστικά ταμπού για "μονιμότητες". Δυστυχώς ή ευτυχώς, ο καπιταλισμός έχει λύσεις σε όλα τα προβλήματα, που δεν είναι αρεστές σε συνδικαλιστές, είναι όμως ωφέλιμες για την πορεία ενός οργανισμού.

Ο Πρόεδρος του ΟΣΕΘ Γιάννης Καλογερούδης, ο Πρόεδρος του ΟΑΣΘ Κώστας Ταγγίρης, ο Γ.Γ. του Υπουργείου Γιάννης Ξιφαράς και ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕΘ Γιάννης Τόσκας.


 
Η ΕΙΔΗΣΗ

Η Θεσσαλονίκη προετοιμάζεται μεθοδικά να υποδεχθεί τους επόμενους μήνες τα πρώτα ηλεκτρικά λεωφορεία!
 
Για την απαραίτητη προετοιμασία συζήτησε σε σύσκεψη την οποία συγκάλεσε στα γραφεία του ΟΑΣΘ ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών Γιάννης Ξιφαράς, με εκπροσώπους των εμπλεκομένων φορέων.

Καλωσορίζοντας τους παρευρισκόμενους ως οικοδεσπότης ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΘ Κωνσταντινος Ταγγιρης, σημείωσε ότι ο ΟΑΣΘ έχει ήδη προετοιμάσει την εκπόνηση των απαραίτητων μελετών που αφορούν τα έργα κατασκευής σταθμών φόρτισης στα δύο αμαξοστάσια του Οργανισμού, στον Φοίνικα και στη Σταυρούπολη.

Ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών κ. Ξιφαράς σημείωσε ότι αποτελεί ισχυρή προτεραιότητα του Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών και της κυβέρνησης το πέρασμα των αστικών συγκοινωνιών της χώρας στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και αναφέρθηκε αναλυτικά στις διαδικασίες που «τρέχουν».

Στη σύσκεψη, στην οποία συμμετείχαν ο Πρόεδρος και ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕΘ κ.κ. Γιάννης Καλογερούδης και Γιάννης Τόσκας αντίστοιχα, συζητήθηκαν, επίσης, θέματα τα οποία αφορούν στην αναδιάρθρωση των δρομολογίων, καθώς και νέου συγκοινωνιακού σχεδιασμού στη Θεσσαλονίκη.

sakisgeorgiadis