ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ η πρόταση:
ΠΡΟΣ : Τον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ)Αφορά τις αστικές γραμμές 01Χ ΚΤΕΛ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ,01Ν ΚΤΕΛ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ(εξυπηρέτηση από ΟΑΣΘ) ΚΑΙ 79 Α.Σ ΙΚΕΑ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ (εξυπηρέτηση από ΚΤΕΛ ΣΕΡΡΩΝ).
Εν όψη της επανεκκίνησης του τουρισμού από τις 15 Μαΐου και της σταδιακής άρσης των μέτρων που έχουν επιβληθεί για τον κορωνοϊό για τις διαπεριφερειακές αλλά και τις διακρατικές μετακινήσεις, αναμένεται αύξηση του αριθμού των επιβατών που θα διακινηθούν στον Διεθνή Κρατικό Αερολιμένα Θεσσαλονίκης «Μακεδονία», προσεχώς,
Το νέο κτήριο αεροσταθμού που παραδόθηκε το 2020 ονομάζεται Τ2 ενώ το παλαιότερο ονομάζεται Τ1.
Το νέο κτήριο υποδέχεται και εξυπηρετεί καθημερινά το σύνολο των επιβατών ενώ το παλαιότερο τελεί υπό ανακαίνιση. Οι εργασίες πιθανόν να κρατήσουν αρκετό χρονικό διάστημα.
Η αποβίβαση του συνόλου των επιβατών που διέρχονται λοιπόν στον σταθμό αναχώρησης του αερολιμένα με την αστική συγκοινωνία της πόλης μας γίνεται στην σταθερή στάση με αριθμό 36013 που έχει καθοριστεί στις αναχωρήσεις του παλαιού κτηρίου Τ1 , περίπου 500 μέτρα μετά το νέο κτήριο Τ2. Αυτό σημαίνει πως ο κάθε επιβάτης διανύει αυτήν την απόσταση μεταφέροντας "εαυτόν και αποσκευές", προκειμένου να εισέλθει στις νέες εγκαταστάσεις από όπου θα ταξιδέψει.
Για την αντιμετώπιση της παραπάνω κατάστασης, γίνεται πρόταση προς μελέτη για την τοποθέτηση νέας προσωρινής ή μόνιμης στάσης στην είσοδο του νέου κτηρίου Τ2 και πριν το κτήριο Τ1 που ήδη έχει στάση, αλλά ανακαινίζεται, επιτυγχάνοντας με αυτόν τον τρόπο την ασφαλή αποβίβαση αλλά και την εξοικονόμηση του χρόνου των επιβατών.
Από τα παραπάνω δεν επηρεάζεται η στάση των αφίξεων η οποία είναι στο κάτω μέρος των αναφερόμενων κτηρίων.
Επισυνάπτω φωτογραφίες από τους χώρους του αερολιμένα.
Με εκτίμηση,
Τουπεκτζής Ευστράτιος, συντονιστής αμαξοστασίου και κίνησης αστικής συγκοινωνίας Θεσσαλονίκης των κτελ ΣΕΡΡΩΝ.
Η αποβίβαση του συνόλου των επιβατών που διέρχονται λοιπόν στον σταθμό αναχώρησης του αερολιμένα με την αστική συγκοινωνία της πόλης μας γίνεται στην σταθερή στάση με αριθμό 36013 που έχει καθοριστεί στις αναχωρήσεις του παλαιού κτηρίου Τ1 , περίπου 500 μέτρα μετά το νέο κτήριο Τ2. Αυτό σημαίνει πως ο κάθε επιβάτης διανύει αυτήν την απόσταση μεταφέροντας "εαυτόν και αποσκευές", προκειμένου να εισέλθει στις νέες εγκαταστάσεις από όπου θα ταξιδέψει.
Για την αντιμετώπιση της παραπάνω κατάστασης, γίνεται πρόταση προς μελέτη για την τοποθέτηση νέας προσωρινής ή μόνιμης στάσης στην είσοδο του νέου κτηρίου Τ2 και πριν το κτήριο Τ1 που ήδη έχει στάση, αλλά ανακαινίζεται, επιτυγχάνοντας με αυτόν τον τρόπο την ασφαλή αποβίβαση αλλά και την εξοικονόμηση του χρόνου των επιβατών.
Από τα παραπάνω δεν επηρεάζεται η στάση των αφίξεων η οποία είναι στο κάτω μέρος των αναφερόμενων κτηρίων.
Επισυνάπτω φωτογραφίες από τους χώρους του αερολιμένα.
Με εκτίμηση,
Τουπεκτζής Ευστράτιος, συντονιστής αμαξοστασίου και κίνησης αστικής συγκοινωνίας Θεσσαλονίκης των κτελ ΣΕΡΡΩΝ.