Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2024

Ο υφ.Μεταφορών Βασίλης Οικονόμου, "έκοψε" τον Διευθυντή του πολιτικού του γραφείου

ΞΕΝΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ DOCUMENTO


 «Κόβει» τον διευθυντή του πολιτικού του γραφείου, Δημήτρη Καρρά, ο Βασίλης Οικονόμου, μετά την...

αποκάλυψη υπόθεσης στην οποία συνδέεται.

Με ανακοίνωσή του, που ήρθε μετά από το δημοσίευμα της ιστοσελίδας Omnia.tv, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Βασίλης Οικονόμου αναφέρει στο «Χ» ότι «μετά τα δημοσιεύματα που ήρθαν σε γνώση μου, το γραφείο μου και το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών παύει άμεσα την συνεργασία με τον κύριο Δημήτρη Καρρά».

Σύμφωνα με το Omnia, ο διευθυντής του πολιτικού γραφείου του Βασίλη Οικονόμου, Δημήτρης Καρράς, εμπλεκόταν σε δύο από τις τρείς εταιρίες με τις οποίες κύκλωμα ξέπλενε τα έσοδά του από την εμπορία γυναικών.

Συγκεκριμένα, στο κύκλωμα trafficking με θύματα 50 Κολομβιανές, που εξαρθρώθηκε τον Ιούνιο του 2023, μία από τις κατηγορίες που αντιμετωπίζουν οι βασικοί κατηγορούμενοι είναι αυτό της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματική δραστηριότητα.

Χαρακτηριστικά, όπως αναφέρεται στο ρεπορτάζ ο Βασίλης Κ. και η F.S. γνωστή ως «Ειρήνη», προφυλακισμένοι αμφότεροι, με σκοπό τη συγκάλυψη της παράνομης προέλευσης των χρημάτων, φέρονται ότι χρηματοδότησαν τη σύσταση τουλάχιστον τριών εταιριών στην Ελλάδα. Σύμφωνα με το κατηγορητήριο «σε δύο από τις τρεις εταιρίες χρησιμοποιήθηκε διαχειριστής αχυράνθρωπος», στον οποίο δεν απαγγέλθηκαν κατηγορίες.

Στις δύο από τις τρεις εταιρίες ωστόσο, εντοπίζεται και το όνομα του Δημήτριου Καρρά, του διευθυντή του πολιτικού γραφείου του Υφυπουργού Υποδομών & Μεταφορών, Βασίλη Οικονόμου.

Η απάντηση του Δημήτρη Καρρά

Από την πλευρά του, ο Δημήτρης Καρράς κάνει λόγο για «λασπολογίες» και «συκοφαντίες» και σημειώνει ότι έχει προσφύγει στη Δικαιοσύνη.

Σε ανάρτησή του αναφέρει:

«Προσοχή σε λασπολόγους και συκοφάντες. Δεν ήμουν και δεν υπήρξα ποτέ κατηγορούμενος στη ζωή μου για οποιοδήποτε αδίκημα, δεν έχω ανακριθεί ποτέ αλλά ούτε καν έχω κληθεί ποτέ ως μάρτυρας σε καμία απολύτως ποινική υπόθεση. Όσοι διακινούν τέτοια σενάρια, μετά βεβαιότητας θα λογοδοτήσουν στη Δικαιοσύνη όπου ήδη έχω προσφύγει.

Μόνο η Δικαιοσύνη είναι αρμόδια για την τιμωρία όσων διέδωσαν άκρως συκοφαντικούς και προσβλητικούς για το πρόσωπο μου ισχυρισμούς. Δεν έχω κρυφτεί ποτέ στη ζωή μου διότι καθαρός ουρανός, αστραπές δεν φοβάται».

sakisgeorgiadis