Απόλυτο δίκιο έχει ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης στις σημερινές του δηλώσεις, καθώς γνώριζε ότι τα λεωφορεία δεν έχουν κλιματιστικό, το γνωστοποίησε στον ΟΑΣΘ, αλλά ο ΟΑΣΘ τα αποδέχθηκε λέγοντας ότι "θα τοποθετήσει ο ίδιος (ο ΟΑΣΘ) τα κλιματιστικά.
Βεβαίως, όπως έγραψα από την πρώτη στιγμή... ΠΡΙΝ καν υπογραφεί η σύμβαση, τα λεωφορεία αυτά δεν "σηκώνουν" κλιματισμό και δεν θα έχουν ποτέ (κατά την ταπεινή μου άποψη) για τεχνικούς λόγους (δεν έχουν καν χώρο για τον κομπρεσέρ του κλιματιστικού, πρέπει να γίνει "πατέντα", θα "αγκομαχάνε" αν επιχειρηθεί να βάλουν κλιματιστικά κι άλλοι λόγοι που δεν είναι του παρόντος).
Αντί λοιπόν, να δίνονται υποσχέσεις ότι "θα τοποθετηθούν", είναι προς το συμφέρον του ΟΑΣΘ και της κοινωνίας, να γίνει ξεκάθαρο ότι, τα λεωφορεία αυτά θα δουλεύουν όταν το επιτρέπουν οι συνθήκες, δηλαδή τις 300 από τις 365 ημέρες του χρόνου, που δεν έχει καύσωνα. Τόσο απλά.
Θα πρέπει επίσης να τονίσουν οι αρμόδιοι, ότι η συγκοινωνία του ΟΑΣΘ, δεν "κρέμεται" στα 49 λεωφορεία της Λειψίας!
Τα λεωφορεία αυτά έχουν έναν επικουρικό -και πολύ χρήσιμο- ρόλο. Δεν είναι ο ΟΑΣΘ τα SOLARIS και είναι κρίμα να αμαυρώνεται η εντυπωσιακή αύξηση του στόλου, που πέτυχε η διοίκηση -και μάλιστα με πολύ αξιόπιστα λεωφορεία- από τα κλιματιστικά των Solaris. Τα Solaris από τη Λειψία είναι το 1% του ΟΑΣΘ, δεν κρίνεται η πορεία του απ΄αυτά.
Είναι πολύ χρήσιμα εργαλεία για να υποστηρίξουν τη συγκοινωνία, αξίζουν τα λεφτά τους, αλλά έχουν συγκεκριμένες δυνατότητες, που πρέπει να αξιοποιήσει ο ΟΑΣΘ στο έπαρκο (όπως π.χ. ως εφεδρικά) και να κατανοήσουν οι πολίτες, ότι ΔΕΝ είναι τα Solaris o ΟΑΣΘ! Είναι τα υπόλοιπα 400 λεωφορεία που έχει.
Σάκης Γεωργιάδης, 30-6-2021
Η ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ