Ο ψηφιακός μετασχηματισμός περιλαμβάνει:
α. Την προμήθεια και εγκατάσταση εφαρμογών ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων, ERP, βελτιστοποίησης δρομολογίων και υπηρεσιών, διαχείρισης καυσίμων, επιχειρηματικής ευφυίας, διαχείρισης ανθρωπίνου δυναμικού και μισθοδοσίας.
β. Την προμήθεια και εγκατάσταση νέου, ολοκληρωμένου συστήματος τηλεματικής με λειτουργικότητα ενημέρωσης επιβατών και
γ. Την προμήθεια και εγκατάσταση ολοκληρωμένου, σύγχρονου Ενιαίου Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου.
Το έργο, που ήταν έμπνευση του π.Προέδρου του ΟΑΣΘ κ.Στέλιου Παππά και του π.Υπουργού ΨΗΠΤΕ Νίκου Παππά, δημοπρατήθηκε, με ανάδοχο την κ/ξ ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή / Indigital /AMCO, η οποία υπέβαλε προσφορά 30 εκ. πλέον ΦΠΑ, πέρασε από χίλια κύματα ενστάσεων, απορρίψεων και εγκρίσεων και τελικά φαίνεται πως θα υλοποιηθεί σύντομα από την ΚτΠ και τον ΟΣΕΘ, με έμφαση στην εγκατάσταση ΑΣΣΚ, δηλαδή με απλά λόγια "ηλεκτρονικού εισιτηρίου" και στη Θεσσαλονίκη.
Το έργο θα ολοκληρωθεί σε 14 μήνες, σύμφωνα με την ΚτΠ Α.Ε. , ενώ η ίδια αναζητά ήδη στελέχη με σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου με φυσικά πρόσωπα.
Φυσικά, υπάρχουν σοβαρά ζητήματα που θα πρέπει να επιλυθούν, με κυριότερο, το τι θα γίνει η υπάρχουσα ψηφιακή υποδομή του ΟΑΣΘ (τηλεματική, λογισμικό δρομολόγησης, καυσίμων, διαχείρισης προσωπικού, κ.λπ.)
sakisgeorgiadis.blogspot.com