Φουντώνουν τα σενάρια που θέλουν την ιταλική FSI, γνωστή και ως Trenitalia να είναι έτοιμη να αποχωρήσει από την Ελλάδα. Μάλιστα τα ονόματα των υποψήφιων αγοραστών έχουν αρχίσει ήδη να κυκλοφορούν και ξεκινούν από εγχώριους αγοραστές και ομίλους μέχρι σιδηροδρομικούς οργανισμούς στην Ευρώπη.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Απογευματινή», οι Ιταλοί μέχρι σήμερα είχαν στείλει δεύτερης διαλογής στελέχη και δεύτερης διαλογής αμαξοστοιχίες στην Ελλάδα και βλέπουν ότι θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος για να αποδώσει η επένδυση που έκαναν το 2017.
Τον Σεπτέμβριο εκείνης της χρονιάς είχε ολοκληρωθεί η αγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι 45 εκατομμυρίων ευρώ. Ενάμιση χρόνο μετά το 2019 απέκτησαν την ΕΕΣΤΥ (εταιρεία συντήρησης σιδηροδρομικού υλικού) έναντι 22 εκατ. ευρώ."
γράφουν τα δημοσιεύματα, μόνο που αυτό είναι λιγάκι δύσκολο.
Κι αν φύγουν οι Ιταλοί, ποιόν "ιδιώτη" θα βρίζουμε για να εκτονωνόμαστε;
Πρώτον, η FSI έχει εξασφαλισμένη κερδοφορία λόγω της ετήσιας επιδότησης ΥΓΟΣ με 50 εκ. ευρώ και δεύτερον, το ελληνικό δημόσιο θα πέσει στα γόνατα, παρακαλώντας τους Ιταλούς να μείνουν, καθώς καμία σοβαρή εταιρεία δεν πρόκειται να ασχοληθεί με τον διαλυμένο ελληνικό σιδηρόδρομο και το ίδιο το κράτος δεν θα θελήσει να επανακρατικοποιήσει το σιδηρόδρομο, γιατί τότε θα χάσει τον "αποδιοπομπαίο τράγο", δηλαδή την "κακή ιδιωτική εταιρεία" (κρατική είναι και η FSI, μητρική της HT, αλλά στους Έλληνες αρέσει πολύ, να έχουν κάποιον "ιδιώτη" να βρίζουν κι αυτό, βολεύει πολύ τους πολιτικούς).
Δύσκολα λοιπόν θα φύγουν οι Ιταλοί. Άλλα κορόιδα, που θα έρθουν σε μια χώρα, που θα τους βρίζει μέρα νύχτα, δύσκολα θα βρεθούν...
ΝΕΩΤΕΡΟ