Η εθνική τραγωδία των Τεμπών, έδωσε την ευκαιρία σε κάποιους ανεύθυνους συνδικαλιστές, σε συνεργασία με αντιπολιτευόμενο τηλεοπτικό σταθμό (το OPEN), να ξεκινήσουν μια
εκστρατεία λάσπης κατά των "ιδιωτών". Όπου....
"ιδιώτες", οι επαγγελματίες αυτοκινητιστές, που συνενώθηκαν αναγκαστικά το 1952, σε μια ιδιότυπη μορφή αναγκαστικού συνεταιρισμού, με την επωνυμία "ΚΤΕΛ" και σήμερα κερδίζουν το μήνα, λιγότερα από τα μισά που κερδίζουν από το μισθό τους οι συνδικαλιστές των κρατικών φορέων.
Οι ελληνικές κυβερνήσεις, βλέποντας ότι πληρώνουν εκατοντάδες εκατομμύρια, σε "βαρέλια χωρίς πάτο", δηλαδή στους κρατικούς οργανισμούς ΟΑΣΑ και ΟΑΣΘ, αλλά οι συγκοινωνιακές υπηρεσίες βρίσκονται μονίμως στο ναδίρ, προσέτρεξαν στα ΚΤΕΛ, που ήταν πάντα οργανωμένα, με αξιόπιστο στόλο, εργατικό προσωπικό και τεράστια διαφορά στη σχέση "κόστος προς απόδοση".
Το 2019 η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, επανέφερε στο ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 6 περιφερειακές γραμμές, τις οποίες εκτελούσε το ΚΤΕΛ επί μισό αιώνα και το 2003, πέρασαν βλακωδώς στον ΟΑΣΘ, καταστρέφοντας ουσιαστικά τον Οργανισμό, που είδε τα κόστη του να εκτοξεύονται.
Δείτε αναλυτικό άρθρο για την πονεμένη αυτή ιστορία εδώ:
Κάτι δεν κατάλαβαν καλά οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ για τις "γραμμές ΚΤΕΛ" !
Στο ίδιο χρονικό διάστημα, εξελισσόταν μια προσπάθεια απόκτησης καινούριων λεωφορείων για τις ΟΣΥ και τον ΟΑΣΘ, που ...συνεχίζεται ακόμη, επί 6 χρόνια, εξαιτίας ενστάσεων, προσφυγών, ακυρώσεων κ.λπ.
Ας επανέλθουμε στο σήμερα:
Εκμεταλλευόμενοι λοιπόν τη
δικαιολογημένη ανησυχία του κόσμου, μετά την τραγωδία των Τεμπών, για το
πόσο ασφαλή είναι τα μέσα μαζικής μεταφοράς, κάποιοι συνδικαλιστές, βγήκαν από τις τρύπες τους κι άρχισαν την προσπάθεια να πείσουν τον κόσμο ότι οι κρατικές συγκοινωνίες, είναι ασφαλέστερες από τις ιδιωτικές κι ότι "
οι ιδιώτες, έφεραν σαπάκια". Θέση που ενισχύουν αβασάνιστα, διάφορα αντιπολιτευόμενα μέσα, με απίστευτες
γελοιότητες, όπως το
απιονισμένο νερό που υπήρχε σε λεωφορείο του ΚΤΕΛ Αττικής και οι δαιμόνιοι συνδικαλιστές, βάφτισαν
"μπιτόνι βενζίνης" , για να δημιουργήσουν αίσθημα ανασφάλειας στο επιβατικό κοινό, ότι ...κινδυνεύουν να καούν ζωντανοί από "τα καθάρματα τους ΚΤΕΛατζήδες, που έχουν μπιτόνια βενζίνης μέσα στα καθίσματα" !!!
Δείτε αναλυτικό άρθρο για τις γελοιότητες συνδικαλιστών εδώ:
Σ΄αυτό το κλίμα λοιπόν, στο φιλόξενο "στασίδι" του OPEN, τολμούν και βγαίνουν συνδικαλιστές του ΟΑΣΘ, για να καταγγείλουν ότι ....τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ στη Θεσσαλονίκη καίγονται !!!
Φυσικά καίγονται!!! Επειδή πολύ απλά, κάθε χρόνο καίγονται 15.000 λεωφορεία σε όλο τον κόσμο και πάνω από 3.000 στην Ευρώπη.
Δείτε αναλυτικό άρθρο για τις φωτιές σε λεωφορεία εδώ:
Πράγματι, κάηκαν 3 λεωφορεία των ΚΤΕΛ, από το 2019 μέχρι το 2023. Και θα καούν κι άλλα! Θα καούν κι άλλα. Είναι νομοτελειακό. Επειδή, πάντα και παντού στον κόσμο, καίγονται λεωφορεία, για χίλιους δυο λόγους.
Σημασία έχει -κι αυτό ενδιαφέρει τους επιβάτες- ότι δεν υπήρξε ποτέ , ποτέ, νεκρός από πυρκαγιά σε αστικό λεωφορείο. Η πυρκαγιά έχει οικονομικές επιπτώσεις, μόνο στον μεταφορέα. Από καμία πυρκαγιά δεν κινδύνευσε άνθρωπος στην Ελλάδα.
Δείτε αναλυτικό άρθρο για την ασφάλεια των μέσων μαζικής μεταφοράς:
Πήραν λοιπόν αυτές τις 3 φωτιές οι συνδικαλιστές και τις έκαναν σημαία.
Είναι πολλές;
Οχι, είναι στα στατιστικά όρια που ισχύουν σε όλο τον κόσμο. Και ειδικά για τη Θεσσαλονίκη, υπάρχει μια τεχνική εξήγηση, για τη μείωση των πυρκαγιών λεωφορείων ΟΑΣΘ και την εμφάνιση πυρκαγιών σε λεωφορεία των ΚΤΕΛ: Επειδή απλα, τα ΚΤΕΛ πήραν τις περιφερειακές γραμμές, με δύσκολο ανάγλυφο, όπου εξαιτίας μεγάλων αποστάσεων, τα λεωφορεία αναπτύσσουν μεγαλύτερες ταχύτητες και στη συνέχεια ανεβαίνουν μεγάλες - ανηφόρες, οπότε καταπονούνται πολύ περισσότερο από ότι τα λεωφορεία που διανύουν πολύ μικρές αποστάσεις στο κέντρο, με μικρές ταχύτητες 10-15 χιλιομέτρων.
Οι πυρκαγιές στον ΟΑΣΘ μειώθηκαν, επειδή πολύ απλά, μειώθηκε το έργο του σε χιλιόμετρα και κυρίως επειδή έμεινε με 30-40 λεωφορεία! Ναι, 30 με 40 λεωφορεία ιδιοκτησίας του ΟΑΣΘ κυκλοφορούν καθημερινά. Τα υπόλοιπα είναι μισθωμένα από τον όμιλο Παπαδάκη και είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση από τα ιδιόκτητα του ΟΑΣΘ.
Στον ΟΑΣΘ λοιπόν, κάηκαν 28 λεωφορεία, από το 2000 μέχρι σήμερα. Στα ΚΤΕΛ, μόνο 3.
Επειδή στα ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΝΕΑ θέλουμε να δίνουμε αντικειμενική πληροφόρηση κι όχι ψευδοϊδεολογικά τσιτάτα, ξανατονίζουμε: πάντα καίγονταν και πάντα θα καίγονται λεωφορεία. Στατιστικά είναι απολύτως βέβαιο, ότι θα καουν 2-3 λεωφορεία τουλάχιστον μέσα στο 2023.
Στατιστικά, είναι βέβαιο ότι κανείς επιβάτης δεν θα πάθει τίποτε, όπως δεν έπαθε ποτέ.
Αλλά ας επανέλθουμε στο σπίτι του κρεμασμένου ή μάλλον του καμένου ΟΑΣΘ.
Μιλούν οι συνδικαλιστές ενός Οργανισμού, που μας χάρισε απίθανα στιγμιότυπα, όχι μόνο από φωτιές (που συμβαίνουν παντού), αλλά διάφορα ευτράπελα, από ανεβάσματα σε τοίχους, μπούκες σε καφετέριες, συγκρούσεις με δέντρα κ.λπ. Συμβαίνουν αυτά... Αλλά, είναι αρκούντως γελοίο να κατηγορούν συνδικαλιστές του ΟΑΣΘ, του οποίου τα λεωφορεία έχουν μέσο όρο ηλικίας τα 16 έτη, για "ανασφάλεια" το ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, του οποίου τα αστικά είναι κατά μ.ο. 12 ετών και πολύ καλύτερα συντηρημένα ! (Για την Αθήνα, έχουν κάποιο δίκιο οι εκεί συνδικαλιστές, καθώς πράγματι, η συντήρηση δεν είναι αυτή που πρέπει εξαιτίας της ένδοιας του ΚΤΕΛ Αττικής, με τα χίλια προβλήματα, που του προκάλεσαν τα "φέσια" απ΄το δημόσιο).
Ας δούμε -επειδή οι συνδικαλιστές τα ξέχασαν, μερικά από τα επεισόδια πυρκαγιών, αλλά και λοιπών περιπετειών του ΟΑΣΘ: