Με έγγραφό της, η Πανελλαδική Ομοσπονδία Αυτοκινητιστών Υπεραστικών Συγκοινωνιών, δίνει οδηγίες στα 62 ΚΤΕΛ μέλη της, για...
τον τεχνικό έλεγχο και την επιθεώρηση των λεωφορείων .Τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ ακολουθούν τις διατάξεις της σχετικής ΥΑ και υπόκεινται μία φορά το χρόνο σε έλεγχο και των 154 σημείων, ενώ στα ιδιόκτητα συνεργεία τους, γίνονται τακτικοί έλεγχοι Α΄και Β' κλιμακίου, σε ομάδες εξαρτημάτων, σε ημερήσια, εβδομαδιαία και μηνιαία βάση.
"Με αφορμή την α σχετική Εγκύκλιο (ΑΔΑ ΨΟ6Ι465ΧΘΞ-ΧΣΟ), που απευθύνεται σε όλες τις Περιφέρειες και Π.Ε. της χώρας και αναφέρεται στη β σχετική ΚΥΑ (ΑΔΑ 7ΘΛΨ465ΧΘΞ-0Β9), η οποία αφορά στην εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία 2014/47/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου σχετικά με την τεχνική οδική επιθεώρηση των οχημάτων επαγγελματικής χρησης, συμπεριλαμβανομένων και των λεωφορείων (Μ2, ΜΒ), σας στέλνουμε απόσπασμα από την ΚΥΑ αυτή, στο οποίο συνοψίζονται οι απαιτούμενοι έλεγχοι για την ασφαλή κυκλοφορία κάθε οχήματος.
Το απόσπασμα αυτό παρακαλούμε να διανεμηθεί εγγράφως σε κάθε ιδιοκτήτη λεωφορείου, ο οποίος κατά τη συντήρησή του θα πρέπει απαραιτήτως να απαιτεί από το συνεργείο του να ελέγχει όλα τα συστήματα ασφαλείας που αναφέρονται στο απόσπασμα αυτό και επί πλέον αυτών που αφορούν ειδικά στα οχήματα Μ2 και Μ3 (λεωφορεία).", αναφέρει η ΠΟΑΥΣ.
Τα ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΝΕΑ, άντλησαν από το ΦΕΚ τον πίνακα εργασιών , για την ευκρινή οργάνωση της διαδικασίας ελέγχου.
ΟΙ 154 ΕΛΕΓΧΟΙ