Η εννιαμελής Διοίκηση που διορίστηκε το 2019, με Πρόεδρο τον Γιώργο Σκόδρα και αργότερα τον Κώστα Ταγγίρη, έμεινε εδώ κι ένα χρόνο περίπου, πενταμελής.
Τέσσερα μέλη από τα εννιά, παραιτήθηκαν, για διάφορους λόγους, με κυριότερο τη διαφωνία τους με τον περίφημο "Ψηφιακό Εκσυγχρονισμό του ΟΑΣΘ", που έφερε μεγάλη διχόνοια στις τάξεις του ΟΑΣΘ, για λόγους που αναλύσαμε σε προηγούμενα άρθρα των ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΝΕΩΝ.
Το νέο "χτύπημα" - Μετατάσσεται ο Μόσχος Άγγος
Ο Οργανισμός λειτουργεί με "κουτσουρεμένη" διοίκηση, μετά τις παραιτήσεις των 4/9 του Δ.Σ., αλλά τουλάχιστον λειτουργεί.
Πρόσφατα όμως, το δημόσιο ικανοποίησε το αίτημα του εκπροσώπου των εργαζομένων Μόσχου Άγγου, ο οποίος ήταν ad hoc το 5ο μέλος του Δ.Σ. Ο επιφανής συνδικαλιστής κ.Άγγος, υπέβαλε αίτηση μετάταξης στα πλαίσια της "Κινητικότητας του Δημοσίου" και μετατάσσεται σε συνιστώμενη προσωποπαγή θέση Δ.Ε. Τεχνικών της Περιφέρειας Κ.Μ , όπως και έτερος συνδικαλιστής, ο Κώστας Βαβούτης.
Κι έτσι, το Δ.Σ. του ΟΑΣΘ, έμεινε με 4 μέλη και κατά συνέπεια δεν μπορεί να συνεδριάσει, όταν αποχωρήσει ο κ.Άγγος.
Από τον ΟΑΣΘ πληροφορούμαστε ότι θα καταβληθεί κάθε προσπάθεια να παραμείνει ο κ.Άγγος, για όσο χρονικό διάστημα απαιτείται, μέχρι να ολοκληρωθεί η αντικατάστασή του, ώστε να συνεχίσει να λειτουργεί απρόσκοπτα ο Οργανισμός.