Μετά την τραγωδία των Τεμπών, με το σιδηροδρομικό δυστύχημα που ...
μας συγκλόνισε όλους, οι επιβάτες, των Μέσων Μεταφοράς, τρένων, λεωφορείων, αεροπλάνων κ.ο.κ. είναι δικαιολογημένα ανήσυχοι, για την ασφάλεια των μέσων.Τη συγκυρία εκμεταλλεύθηκαν ΜΜΕ και κυρίως συνδικαλιστές για να προβάλουν τις θέσεις τους, αφού οι συνθήκες ευνοούν την τρομολαγνεία.
Τα περί ασφάλειας των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, τα ανέλυσα νομίζω με σαφήνεια εδώ. Κανένα όχημα που κινείται, από την εποχή του τροχού, μέχρι και εκατομμύρια χρόνια μετά από σήμερα, δεν ήταν, δεν είναι και δεν θα είναι 100% ασφαλές ! Πάντα γίνονταν, γίνονται και θα γίνονται δυστυχήματα, με ΟΛΑ τα μέσα, από πατίνι, μέχρι διαστημόπλοιο. Η προσπάθεια της ανθρωπότητας, είναι να ανεβάσει την ασφάλεια, από το 99,96% στο 99,97% κι απο κει στο 99,99%. Στο 100% δεν θα φτάσουμε ΠΟΤΕ. ΠΟΤΕ!
1η ανοησία : "ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: Αστικό λεωφορείο ΚΤΕΛ, κυκλοφορούσε χωρίς ρόδα. Θα μας σκοτώσουν οι ιδιώτες!"
Πριν από ένα μήνα, ημέρα Σάββατο, στις 11 το πρωί, αστικό λεωφορείο του ΚΤΕΛ Σερρών της γραμμής 58, μπήκε στον Τερματικό Σταθμό "Διασταύρωση Χορτιάτη", χωρίς επιβάτες, για να σταθμεύσει, αφού μετά από 2 ώρες είχε δρομολόγιο. Ο έμπειρος σταθμάρχης του ΚΤΕΛ Σερρών (και μηχανικός στο επάγγελμα), που είχε υπηρεσία, πρόσεξε ότι κάποια λινά του οπίσθιου ελαστικού, ήταν φθαρμένα. Έπιασε λοιπόν τον οδηγό και του είπε "δεν μ΄αρέσει το λάστιχο, να φωνάξουμε το κινητό συνεργείο να στο αλλάξει". Πήραν τηλέφωνο το βανάκι του ΚΤΕΛ, που κουβαλάει τα λάστιχα, το οποίο ήρθε σε μία ώρα. Για να κερδίσουν χρόνο, οδηγός και σταθμάρχης, έβγαλαν τη ρόδα και την άφησαν μέσα στο Kibo του σταθμάρχη.
Εκείνη την ώρα περνούσε με το Ι.Χ. του, εργαζόμενος του ΟΑΣΘ, από αυτούς που φοβούνται (απολύτως αναίτια) ότι "θα χάσουν τη δουλειά τους από τους ιδιώτες". Έβγαλε τη φωτογραφία που έγινε Viral και την έστειλε στην παράταξή του στον ΟΑΣΘ, η οποία στη συνέχεια εξέδωσε ανακοίνωση, που έπαιξε σε όλα τα ΜΜΕ με τίτλο "Λεωφορείο του ΚΤΕΛ κυκλοφορούσε χωρίς ρόδα"!!!!
Φυσικά, το λεωφορείο ΔΕΝ κυκλοφόρησε ούτε δευτερόλεπτο χωρίς ρόδα ! Αν και πίσω, υπάρχει ζεύγος τροχών και το λεωφορείο μπορεί να κινηθεί για πάρα πολλά χιλιόμετρα με ασφάλεια με μία ρόδα αντί για το ζευγάρι, αρκεί να μην αναπτύσσει μεγάλη ταχύτητα.
Όμως στην περίπτωση αυτή, δεν υπήρξε ΚΑΜΙΑ κυκλοφορία λεωφορείου, αλλά ένα σταθμευμένο όχημα, άλλαξε λάστιχο. Αυτό το ασήμαντο συμβάν, που δεν αφορά τους επιβάτες και την ασφάλειά τους, έπαιξε σε πολλά ΜΜΕ ως "αποκάλυψη ΣΟΚ"!!!
2η ανοησία : "ΑΘΗΝΑ: Αστικό Λεωφορείο ΚΤΕΛ, έχει μπιτόνια βενζίνης μέσα στην καμπίνα των επιβατών! Θα μας κάψουν οι ιδιώτες!"
Από χθες, κυκλοφορεί μια φωτογραφία, από λεωφορείο ΚΤΕΛ, που εκτελούν συγκοινωνία, για λογαριασμό του ΟΑΣΑ, η οποία εικονίζει κατά τον άσχετο φωτογράφο "μπιτόνι βενζίνης μέσα στο χώρο των επιβατών" !!!! Ω, τι έγκλημα!
Φυσικά, ακόμη κι ο πιο ανόητος οδηγός λεωφορείου ή ιδιοκτήτης δεν θα είχε μπιτόνι βενζίνης εκεί, για να το έχει "καβάντζα" σε περίπτωση που μείνει από καύσιμα, όπως διακίνησαν οι συνδικαλιστές του ΟΑΣΑ !!!
Βέβαια, υπάρχουν δύο μικρέεεεες, τόσο δα μικρούλες λεπτομέρειες:
1. Τα λεωφορεία καίνε πετρέλαιο ! όχι βενζίνη!
2. Το μπιτόνι που εικονίζεται στην "Φωτογραφία ΣΟΚ", είναι απλά ...Adblue!!!
Δηλαδή απιονισμένο νεράκι, με διάλυμα ουρίας, απολύτως μη αναφλέξιμο, το οποίο βάζουμε στα ΙΧ μας για τους υαλοκαθαριστήρες και στα επαγγελματικά πετρελαιοκίνητα οχήματα για τον περιορισμό των εκπομπών ρύπων. Ναι κυρία μου, νεράκι είναι αυτό στη φωτογραφία, σαν αυτό που βάζετε στο ατμοσίδερό σας. Τέτοιο είχε το λεωφορείο, όχι βενζίνη όπως σας "ενημέρωσαν" τα κανάλια!
To "μπιτόνι βενζίνης σε λεωφορείο ΚΤΕΛ" ήταν τελικά 10 λίτρα νεράκι Adblue της Ceroil.... |