Την προμήθεια.... του εξοπλισμού και την ανάπτυξη του λογισμικού υλοποίησε για λογαριασμό της Άκτωρ, η αμερικανική εταιρία Conduent, η οποία αποτελεί κορυφαίο πάροχο αυτοματοποιημένων λύσεων «έξυπνης» κινητικότητας και δραστηριοποιείται για περισσότερα από 50 χρόνια, σε περισσότερες από 20 χώρες, με τα συστήματα κομίστρου της να χρησιμοποιούνται σε περισσότερα από 400 δίκτυα δημόσιας συγκοινωνίας ανά τον κόσμο",
αναφέρει δημοσίευμα που προφανώς απηχεί τις θέσεις της Ελληνικό Μετρό Α.Ε.. "Μάλιστα το δοκίμασε κι ο υφυπουργός κ.Ταχιάος", λέει το δημοσίευμα, αναφερόμενο εμμέσως στο ποιόν στηρίζει περισσότερο το Υπουργείο (ή η κυβέρνηση, πείτε το όπως θέλετε)
και μάλλον δείχνει την υπεροψία της Ελ.Μετρό έναντι του ΟΣΕΘ, προς τον οποίο απευθύνονται οι "μπηχτές".
Θυμίζουμε ότι προηγήθηκε αποκαλυπτικό δημοσίευμα της "Μακεδονίας", περί "έξυπνων καρτών και εισιτηρίων", που προμηθεύθηκε ο ΟΣΕΘ και είναι "'αχρηστα".
Ο ΟΣΕΘ απάντησε :
Οι 200.000 κάρτες 4Κ αν και χαμηλού λογισμικού σχεδιασμού δύναται να χρησιμοποιηθούν σε μηχανήματα του ΟΣΕΘ.
Ταυτόχρονα, επιπλέον 960.000 «έξυπνες κάρτες» που προμηθεύεται ο ΟΣΕΘ μέσω διεθνούς διαγωνισμού θα είναι σε πλήρη εναρμόνιση με τα μηχανήματα επικύρωσης και ακύρωσης που θα τοποθετηθούν στη Θεσσαλονίκη το επόμενο διάστημα.
Παράλληλα , προχωρά κανονικά η τροποποίηση της σύμβασης της ΚτΠ για επιπλέον 2,7 εκατ. εισιτήρια (για χρήση και στο μετρό) και για 100.000 ηλεκτρονικές κάρτες χωρητικότητας 8k μετά την εκ νέου εξέταση από το Ελεγκτικό Συνέδριο."
κι από όλα αυτά , εμείς καταλαβαίνουμε ότι στις σχέσεις ΟΣΕΘ - ΜΕΤΡΟ, επικρατεί ....παγετός, με τους ανθρώπους του Μετρό να αντιμετωπίζουν αφ' υψηλού τους ...προϊσταμένους τους του ΟΣΕΘ, στη λογική "εμείς είμαστε τα αφεντικά της πόλης, σιγά μη σας ακολουθήσουμε".
Το "μία πόλη, μία ομάδα", δεν επιτεύχθηκε ούτε στα συγκοινωνιακά....
Πάλι θα μπλέξουμε με τη διαιτησία (της Αθήνας).