Ήδη, τα πρώτα διαφημιστικά κλιπ έκαναν την εμφάνισή τους σε τοπικά ΜΜΕ, πράγμα που δείχνει ότι υπάρχει σχεδιασμός και ....
θα φανεί το επόμενο χρονικό διάστημα.Ταυτόχρονα, ο ΟΑΣΘ απέκτησε και δικό του επίσημο κανάλι στο Youtube, με τίτλο ΟΑΣΘ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ και url https://www.youtube.com/channel/UC5mE8lMtZq0HHMWTwxKZvnA
Άλλωστε, είναι αδιανόητο, ένας κρατικός κοινωφελής οργανισμός, που δυσφημείται συνεχώς και βρίσκεται στο επίκεντρο αρνητικής προβολής, να μη διαθέτει χρόνο και χρήμα, για την προβολή των επιτευγμάτων του, αλλά και ένα στοιχειώδες crisis management.
Θετικό βήμα λοιπόν, το οποίο επικροτούμε και συνιστούμε να υλοποιηθεί και επίσημη ιστοσελίδα στο facebook (εκεί τα πράγματα είναι δύσκολα, λόγω αλληλεπίδρασης με το δυσαρεστημένο κοινό), ώστε να μπορούν οι επιβάτες, άμεσα, να διαλέγονται με τον Οργανισμό.