Το πρώτο πράγμα που έθεσε ο πρόεδρος του σταθμού των ΚΤΕΛ, Γιάννης Λάμπρου, στον πρόεδρο του ΟΣΕΘ Γιάννη Καλογερούδη και τον διευθύνοντα σύμβουλο Γιάννη Τόσκα, ήταν η επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης, μέχρι τον σταθμό των ΚΤΕΛ.
Τα επιχειρήματα λογικά, αλλά κυρίως αυταπόδεικτα: στον Τ.Σ. "Μακεδονία", φθάνουν καθημερινά μέχρι και 25.000 επιβάτες (τις ημέρες αιχμής), πολλοί από τους οποίους συνεχίζουν με άλλα μέσα το ταξίδι τους σε άλλους προορισμούς, κυρίως του εξωτερικού.
Δεν είναι δυνατόν να μιλάμε για Μετρό Θεσσαλονίκης, που θα αφήνει έξω ένα από τα 4 μέσα μαζικής μεταφοράς, το λεωφορείο δηλαδή.
Ο Γιάννης Λάμπρου, Πρόεδρος του "ΚΤΕΛ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ", που έθεσε πρώτος την επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης, μέχρι τα ΚΤΕΛ |
Πέρασε 1,5 χρόνος, αλλά κανείς από τους ...τρεις Γιάννηδες, δεν ξέχασε: ούτε ο Γιάννης Λάμπρου, που επέμενε στο όραμά του, ούτε ο ΟΣΕΘ, που "αγκάλιασε" την ιδέα. Βέβαια, το θέμα είναι ίσως πρώιμο, μιας και ακόμη δεν έχει παραδοθεί η κύρια γραμμή των 9,2 χλμ, ούτε η επέκταση προς Καλαμαριά, ενώ τώρα σχεδιάζεται η επέκταση στις δυτικές συνοικίες, που θα κάνει το Μετρό, οικονομικά βιώσιμο.
Επειδή όμως, όλοι αντιλαμβάνονται τη σπουδαιότητα της σύνδεσης των υπόλοιπων μέσων μεταφοράς (αεροπλάνο στο αεροδρόμιο "Μακεδονία", τρένο στον Ν.Σ.Σ. και αστικά του ΟΑΣΘ), με έναν τεράστιο και σύγχρονο μεταφορικό κόμβο, όπως είναι το ΚΤΕΛ "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ", το πράγμα δεν έμεινε στα λόγια.
Κι έτσι, φτάσαμε στη σύνταξη της περιβόητης ΜΑΜΘ, της Μελέτης για την Ανάπτυξη του Μετρό Θεσσαλονίκης, που πλέον, παίρνει σάρκα και οστά.
Με έγγραφό της, που σας αποκαλύπτει σήμερα το sakisgeorgiadis.blogspot.com, η "ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ" ανακοινώνει το πρώτο απαραίτητο βήμα, για την υλοποίηση του οράματος: τη συλλογή στοιχείων και την καταγραφή των συνηθειών μετακινήσεων των αφικνούμενων στον σταθμό "Μακεδονία", που θα επιτρέψει στην "ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.", την εκπόνηση ολοκληρωμένης μελέτης, για την ανάπτυξη του Μετρό.
Το όραμα του προέδρου των ΚΤΕΛ "Μακεδονίας" Γιάννη Λάμπρου, φαίνεται πως αποκτά σάρκα και οστά.
Σ.Γ. 21/9/21