Καθυστερεί πάρα πολύ, η ολοκλήρωση του διαγωνισμού που δημοσιεύθηκε στην διακήρυξη 11/2020 «Μίσθωση ενενήντα (90) ντιζελοκίνητων αρθρωτών (με ρυμουλκό) και διακοσίων δέκα (210) κανονικών (διαξονικών) αστικών λεωφορείων».
Παρά το γεγονός, ότι....
η καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών εκ μέρους των αναδόχων ήταν η 30-10-2020 και η ημερομηνία αποσφράγισης των προσφορών η 9-11-2020, οι ΟΔΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε. δεν κατάφεραν ακόμη να ολοκληρώσουν την αξιολόγηση των προσφορών και την ανάδειξη αναδόχων, αν και η προμήθεια των 300 μεταχειρισμένων αστικών λεωφορείων, με leasing, χαρακτηρίστηκε ως "κατεπείγουσα".
Οι υποψήφιοι προμηθευτές 293 λεωφορείων
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες μας, προσφορές υπέβαλαν η
- MED BUS του ομίλου Παπαδάκη με 146 λεωφορεία ,
- ΕΘΝΙΚΗ LEASING με 88 λεωφορεία Irisbus και Solaris,
- η VOLVO Σαρακάκης με 59 λεωφορεία και η
ενώ συνολικά δεν καλύπτεται ο αριθμός των 300 οχημάτων που ζητά η ΟΣΥ Α.Ε., καθώς προσφέρονται 243 12μετρα και 50 αρθρωτά, κυρίως Solaris urbino 18, ενώ τη "μερίδα του λέοντος" καταλαμβάνει και πάλι το Mercedes O530 μαζί με το πολυφορεμένο στην Ελλάδα B9L 7700 της VOLVO.
Πρόβλημα και στο διαγωνισμό για την πρόσληψη προσωπικού
Εν τω μεταξύ, σοβαρά προβλήματα παρατηρήθηκαν και με τον διαγωνισμό για την πρόσληψη 423 οδηγών και τεχνιτών, καθώς ο πίνακας επιτυχόντων δημοσιεύθηκε με δημόσια ανάρτηση και των προσωπικών δεδομένων των αποτυχόντων υποψηφίων, γεγονός που οδήγησε στην άμεση ανάκληση της ανάρτησης, σε νέα ανάρτηση με διαφορετική σειρά κατάταξης και σε σωρεία ενστάσεων. Συνεπώς, θα καθυστερήσουν και οι προσλήψεις προσωπικού.