Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2020

Παράταση ορίου ηλικίας ΤΑΞΙ

Παράταση, τουλάχιστον έως το τέλος του 2021, αναμένεται να δώσει το υπουργείο Μεταφορών για την αντικατάσταση των παλαιών ταξί, η οποία.... θα έπρεπε να ολοκληρωθεί έως το τέλος του προσεχούς Μαρτίου.

Με τον τρόπο αυτό αυξάνεται και το όριο ηλικίας του ήδη γηρασμένου στόλου των ταξί με αποτέλεσμα ειδικά στους δρόμους των επαρχιακών πόλεων να κυκλοφορούν ταξί 25ετίας.

Να σημειωθεί ότι βάσει της προηγούμενης τριετούς παράτασης που είχε δοθεί το 2018, το όριο ηλικίας των ταξί είχε φτάσει έως τα 21 έτη (18 για τα μικρότερου κυβισμού) στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη και έως τα 24 έτη για την περιφέρεια. Πλέον τα οχήματα αυτά θα μπορούν να κυκλοφορήσουν στο δρόμο για ακόμα ένα χρόνο.

Το ζήτημα αφορά χιλιάδες επαγγελματίες σε όλη την Ελλάδα, καθώς υπολογίζεται ότι έως τον προσεχή Μάρτιο θα πρέπει να έχουν αντικατασταθεί περίπου 5.500 – 6.000 ταξί σε όλη την Ελλάδα, εκ των οποίων τα 4.000 κυκλοφορούν στην Αθήνα.

Η παράταση είναι το μόνο που υποσχέθηκε το υπουργείο στους αυτοκινητιστές, οι οποίοι ύστερα από τα χρόνια των μνημονίων αλλά και την πολύμηνη πανδημία έχουν δει τον τζίρο τους να πέφτει σε πολλές περιπτώσεις έως και κατά 90% γεγονός το οποίο καθιστά απαγορευτική την αντικατάσταση των οχημάτων τους και γι΄ αυτό ζητούσαν τη συνδρομή του υπουργείου, όπως άλλωστε κάνουν όλοι οι κλάδοι των μεταφορών (τουριστικά λεωφορεία, ΚΤΕΛ, κ.λπ.).

Σημειώνεται ότι από τον ΕΟΔΥ απορρίφθηκε το αίτημα του κλάδου, για αύξηση των μεταφερόμενων επιβατών σε δύο, ενώ απορρίφθηκε και το αίτημα για επιδότηση του κλάδου, στα πρότυπα της επιδότησης των τουριστικών, ΚΤΕΛ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ , για τις κενές θέσεις, με το προφανές επιχείρημα, ότι τα ταξί δεν εισέπρατταν κόμιστρο ανά επιβάτη, αλλά ανά διαδρομή.

sakisgeorgiadis