Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2020

Απολύτως φιλικά στα Α.με.Α. τα νέα αστικά λεωφορεία της "ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε."

Εβδομήντα τέσσερα (74) νέα αστικά λεωφορεία, για το έργο των 25 αστικών γραμμών που παραχωρήθηκε στην "ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε.", με υπουργική απόφαση του Κώστα Αχ. Καραμανλή και διασφαλίστηκε με νομοθετική ρύθμιση, εντάσσει εντός των επομένων εβδομάδων στο στόλο της η....
εταιρεία της Θεσσαλονίκης. Πλέον αυτών, 46 ακόμη αστικά λεωφορεία εισφέρουν στη συγκοινωνία της Π.Ε. Θεσσαλονίκης, άλλα 3 ΚΤΕΛ (ΣΕΡΡΩΝ, ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ, ΚΙΛΚΙΣ), ώστε συνολικά να διατίθενται καθημερινά 120 νέα αστικά λεωφορεία, όπως προβλέπει άλλωστε η σύμβαση που υπέγραψε η "ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε." με τον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ Α.Ε.).

Από αυτά, τα περισσότερα είναι τύπου Mercedes Citaro, αρκετά Man A20 και κάποιοι άλλοι τύποι αστικών, στα οποία γίνονται όλες οι απαραίτητες εργασίες στα αμαξοστάσια των τεσσάρων ΚΤΕΛ.

Στις φωτογραφίες μπορείτε να δείτε τις φωτεινές ενδείξεις στοιχείων δρομολογίων στο παρμπρίζ, αλλά και τη ράμπα για την επιβίβαση ατόμων με αναπηρία* (ΑμεΑ), που επιβαίνουν σε αμαξίδιο, λεωφορείου της ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε. που θα εξυπηρετεί τη γραμμή 80.



Υπουργείο Μεταφορών, ΟΣΕΘ και ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, δεσμεύθηκαν για "ένα ποιοτικό άλμα στις συγκοινωνίες, που δικαιούνται και αξίζουν οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης, εντός του 2020", όπως δήλωσε χαρακτηριστικά  σε πρόσφατη σύσκεψη των φορέων, ο Πρόεδρος του ΟΣΕΘ, Γιάννης Καλογερούδης.

Υπενθυμίζεται ότι οι 25 γραμμές, θα έχουν εκτελεστικό φορέα (ΚΤΕΛ), με την εξής κατανομή:


Σημείωση * Μετά από αίτημα της Εθνικής Συνομοσπονδίας Αναπήρων (ΕΣΑΜΕΑ), το αναθεωρημένο Σύνταγμα της Ελλάδας, αλλά και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, έχει καθιερώσει τον όρο «άτομα με αναπηρίες», σε αντικατάσταση του όρου «άτομα με ειδικές ανάγκες», ο οποίος είναι αδόκιμος. Ο όρος ΑμεΑ λοιπόν αποδίδεται ως "άτομα με αναπηρίες" κι όχι "ειδικές ανάγκες".

sakisgeorgiadis