Με απόλυτη επιτυχία, διεξήχθη και η 73η Τακτική Γενική Συνέλευση της Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Αυτοκινητιστών Υπεραστικών Συγκοινωνιών (ΠΟΑΥΣ), των 62 υπεραστικών ΚΤΕΛ της χώρας, στη φιλόξενη....
Τα ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΝΕΑ ήταν και εκεί και σας μεταφέρουν το κλίμα και τις ειδήσεις.
Η φιλοξενία των συνέδρων από το τοπικό ΚΤΕΛ Ν. Έβρου με διοργανωτή τον ακούραστο Πρόεδρό του Σταμάτη Ντούμπα, ήταν "φανταστική", όπως την περιέγραψαν οι σύνεδροι Πρόεδροι και μέλη Δ.Σ. των 62 ΚΤΕΛ, το ΚΤΕΛ Έβρου, κέρδισε το θαυμασμό όλων για την άψογη διοργάνωση, για την οποία συνεργάστηκαν δεκάδες φορείς του Έβρου κι όπως ανέφερε στους συνέδρους ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης, Γιάννης Ζαμπούκης, "όλοι οι φορείς έτρεχαν επί 3 μήνες για να γίνουν όλα σωστά".
Και πράγματι, η Αλεξανδρούπολη αποδείχθηκε ικανή να φιλοξενεί πολύ μεγάλες διοργανώσεις, με τεράστια επιτυχία.
Το συνέδριο στηρίχθηκε από δεκάδες χορηγούς, ενώ το "φρέσκο νέο", ήταν η παρουσίαση του πρώτου ηλεκτρικού υπεραστικού λεωφορείου Yutong T15E, που αντιπροσωπεύει αποκλειστικά ο Όμιλος Παπαδάκη και εύλογα κέντρισε το ενδιαφέρον των λεωφορειούχων.
To συνέδριο τίμησαν με την παρουσία τους, η Γ.Γ. του Υπουργείου Μεταφορών Δέσποινα Παληαρούτα, ο π.Υπουργός Ευρυπίδης Στυλιανίδης, βουλευτές, εκπρόσωπος του Περιφερειάρχη Ανατ.Μακεδονίας-Θράκης, ο Δήμαρχος της πόλης και άλλοι εκπρόσωποι της τοπικής κοινωνίας.
Οι καλεσμένοι έλαβαν αναμνηστικά δώρα, δείγμα της Θρακικής φιλοξενίας.
Παρουσία εκατοντάδων συνέδρων στο ξενοδοχείο Grecotel Egnatia, η διοίκηση της ΠΟΑΥΣ, προέβη στον απολογισμό της παρελθούσης χρήσης, ο οποίος εγκρίθηκε ομόφωνα (100%) από το σώμα.
ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Πρόεδρος της ΠΟΑΥΣ, Σοφοκλής Φάτσιος:
- Μέσα στις επόμενες 10-15 ημέρες, κατατίθεται «ερανιστικό» πολυνομοσχέδιο, στο οποίο, μετά από την καίρια παρέμβαση της ΠΟΑΥΣ, θα τροποποιηθεί το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (Π.Δ.Ε.) με αύξηση του αρχικού προϋπολογισμού των 30 εκ. για την ανανέωση του στόλου υπεραστικών λεωφορείων, τα οποία εξαντλήθηκαν. Θα διατεθούν 8 εκ. ευρώ και θα εξοφληθούν ΟΛΕΣ οι αιτήσεις αντικατάστασης, μέσα στο καλοκαίρι.
- Το αίτημα της ΠΟΑΥΣ για αύξηση ορίου ηλικίας οδήγησης, από τα 67 στα 69 έτη, εξαιτίας της έλλειψη επαγγελματιών οδηγών, απορρίφθηκε από την πολιτεία και παραμένει το όριο των 67 ετών.
- Το όριο απόσυρσης υπεραστικού λεωφορείου, θα παραμείνει ως έχει στα 27 έτη. Κάθε συζήτηση για παράταση αυτού του ορίου απορρίπτεται.
- Οι διαγωνισμοί για το υπεραστικό έργο, θα γίνουν ανά περιφερειακή ενότητα («νομό»), δηλαδή 62 διαγωνισμοί, όπως προβλέπει ο Ν.4974/2022, άρθρο 14, παρ.1. Ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας, Σοφοκλής Φάτσιος και το Δ.Σ. της, βρίσκεται σε διαρκή συνεργασία και συνεννόηση με το αρμόδιο Υπουργείο, για την καλύτερη διεξαγωγή των διαγωνισμών, όποτε γίνουν.
- Οι ανάδοχοι των διαγωνισμών, θα αναλάβουν την «υποχρέωση παροχής δημόσιας υπηρεσίας γενικού οικονομικού συμφέροντος» (ΥΓΟΣ). Για την παραπάνω παροχή, οι ανάδοχοι, θα πρέπει να επιδοτηθούν («άγονες γραμμές»), με το ποσό των 6 δις, στα 10 έτη της ανάθεσης, σύμφωνα με εκτίμηση ιδιωτικής εταιρείας-συμβούλου της πολιτείας. Για το ποσό αυτό πρέπει να προηγηθεί «ανάληψη πολυετούς υποχρέωσης», γεγονός που προβληματίζει το οικονομικό επιτελείο. Η ΠΟΑΥΣ, δια του Προέδρου της και του Δ.Σ. διεξάγει εντατικές διαβουλεύσεις με τα αρμόδια όργανα της πολιτείας και γι αυτό το θέμα.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ ΜΕ 100 ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ @sygnea