ΑΣΦΑΛΗΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ
(πώς είμαστε σίγουροι ότι έπιασε το χειρόφρενο)
Με αφορμή το σημερινό τραγικό περιστατικό στη Θεσσαλονίκη ένα πολύ σύντομο tip για να είμαστε σίγουροι ότι το λεωφορείο μας είναι ασφαλές πριν αφήσουμε τη θέση του οδηγού.
Για να σιγουρευτούμε ότι το χειρόφρενο έχει δέσει σωστά, αφού το τραβήξουμε, βάζουμε ταχύτητα (πατάμε το D) και δίνουμε λίγο γκάζι (λίγο γκάζι, μην τυχόν μας φύγει το αμάξι και με κλειστές τις πόρτες πάντα για να ελευθερώσει τα φρένα το όχημα). Αν το αυτοκίνητο μείνει ακίνητο το χειρόφρενο έχει πιάσει, βγάζουμε ταχύτητα και σβήνουμε τον κινητήρα.
Αν φύγει μπροστά, το χειρόφρενο δεν έχει πιάσει, το λύνουμε και το ξαναδένουμε και ξανακάνουμε το ίδιο. Προσοχή, δεν βασιζόμαστε στο να ακούσουμε τον αέρα να φεύγει, σε κάποιες περιπτώσεις η μανέτα ή κάποιο άλλο εξάρτημα έχει πρόβλημα και δεν δένει... Αν παρά τις προσπάθειες μας δεν πιάσει τότε ζητάμε βοήθεια και τακάρουμε το λεωφορείο, ιδανικά το πηγαίνουμε μέσα για επισκευή ΑΜΕΣΑ.
Επίσης δεν αφήνουμε ΠΟΤΕ τη θέση του οδηγού χωρίς να τραβήξουμε χειρόφρενο ούτε για μια στιγμή - πολύ περισσότερο βασιζόμενοι στο φρένο στάσης ή στο ότι είναι ανοιχτή η πόρτα - ειδικά για να κάνουμε reset! Με το που θα κλείσουμε το διακόπτη το φρένο στάσης απενεργοποιείται!
Γιώργος Αρβανίτης στην ομάδα ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
Επίσης δεν αφήνουμε ΠΟΤΕ τη θέση του οδηγού χωρίς να τραβήξουμε χειρόφρενο ούτε για μια στιγμή - πολύ περισσότερο βασιζόμενοι στο φρένο στάσης ή στο ότι είναι ανοιχτή η πόρτα - ειδικά για να κάνουμε reset! Με το που θα κλείσουμε το διακόπτη το φρένο στάσης απενεργοποιείται!
Γιώργος Αρβανίτης στην ομάδα ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ