"Δεν φταίει ο οδηγός του ΟΑΣΘ, αλλά το λεωφορείο"
Αστικό λεωφορείου του ΟΑΣΘ, προσέκρουσε σε αστικό λεωφορείο του ΚΤΕΛ, περί .....τις 10 πμ της Τετάρτης 23/10/2024, με αποτέλεσμα των ελαφρύ τραυματισμό πέντε επιβατών . Το ατύχημα έγινε επί της Λεωφ.Καραμανλή στην Ανατολική Θεσσαλονίκη, όταν λεωφορείο της γραμμής 2Κ (π.2210) έπεσε σε προπορευόμενο της 43Υ (π.228), που εκτελεί η ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε.Στα δύο λεωφορεία προκλήθηκαν σημαντικές υλικές ζημίες.
Καταγγελία από τη συνδικαλιστική παράταξη ΔΑΣ (ΠΑΜΕ-ΚΚΕ)
Στην καταγγελία ότι για το ατύχημα το οποίο συνέβη χθες το πρωί στη Θεσσαλονίκη με τη σύγκρουση δύο αστικών λεωφορείων στην οδό Κωνσταντίνου Καραμανλή ευθύνεται η κακή συντήρηση προβαίνει η ΔΑΣ (Δημοκρατική Αγωνιστική Συσπείρωση) ΟΑΣΘ.
Το ατύχημα συνέβη όταν ένα αρθρωτό λεωφορείο του ΟΑΣΘ έπεσε πάνω σε λεωφορείο του ΚΤΕΛ το οποίο βρισκόταν σταματημένο στη στάση προκειμένου να αποβιβάσει και να επιβιβάσει κόσμο.
Σύμφωνα με όσα καταγγέλλει η ΔΑΣ, το συγκεκριμένο αρθρωτό (δηλ. διπλό) λεωφορείο του ΟΑΣΘ με αριθμό 2210 το οποίο είναι από αυτά που έχει μισθώσει ο Οργανισμός είχε ιστορικό βλαβών αλλά κυκλοφορούσε κανονικά.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάζονται οι οδηγοί προειδοποιούσαν με επαναλαμβανόμενα δελτία βλαβών ακόμα από τον Ιούνιο του 2024 για τα προβλήματα τα οποία παρουσίαζε το λεωφορείο “αλλά ο ΟΑΣΘ και η εταιρία leasing που είναι υπεύθυνη για τη συντήρηση και την καλή λειτουργία των οχημάτων της αδιαφόρησαν για την ασφάλεια επιβατών και οδηγών με αποτέλεσμα να μετρά με πέντε τραυματίες επιβάτες”, αναφέρει στην ανακοίνωσή της η ΔΑΣ. Παρουσιάζει, μάλιστα, αναλυτικά τα δελτία βλαβών του συγκεκριμένου λεωφορείου.
Το ατύχημα συνέβη όταν ένα αρθρωτό λεωφορείο του ΟΑΣΘ έπεσε πάνω σε λεωφορείο του ΚΤΕΛ το οποίο βρισκόταν σταματημένο στη στάση προκειμένου να αποβιβάσει και να επιβιβάσει κόσμο.
Σύμφωνα με όσα καταγγέλλει η ΔΑΣ, το συγκεκριμένο αρθρωτό (δηλ. διπλό) λεωφορείο του ΟΑΣΘ με αριθμό 2210 το οποίο είναι από αυτά που έχει μισθώσει ο Οργανισμός είχε ιστορικό βλαβών αλλά κυκλοφορούσε κανονικά.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάζονται οι οδηγοί προειδοποιούσαν με επαναλαμβανόμενα δελτία βλαβών ακόμα από τον Ιούνιο του 2024 για τα προβλήματα τα οποία παρουσίαζε το λεωφορείο “αλλά ο ΟΑΣΘ και η εταιρία leasing που είναι υπεύθυνη για τη συντήρηση και την καλή λειτουργία των οχημάτων της αδιαφόρησαν για την ασφάλεια επιβατών και οδηγών με αποτέλεσμα να μετρά με πέντε τραυματίες επιβάτες”, αναφέρει στην ανακοίνωσή της η ΔΑΣ. Παρουσιάζει, μάλιστα, αναλυτικά τα δελτία βλαβών του συγκεκριμένου λεωφορείου.