Ηλεκτρονικό εισιτήριο και ΤΕΡΝΑ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ, ανακηρύχθηκε ανάδοχος του έργου "Ψηφιακός Μετασχηματισμός του ΟΑΣΘ", που στη συνέχεια έγινε "Ψηφιακός Μετασχηματισμός του ΟΣΕΘ" και συνυπέγραψε με την κρατική ανώνυμη εταιρεία "Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης", ως επικεφαλής Κοινοπραξίας με τις AMCO και INDIGITAL, τη σύμβαση του Ψηφιακού Μετασχηματισμού.
Επομένως, η πρώτη των τριών εταιρειών της Κ/Ξ, πρέπει να αντικατασταθεί. Κι ο αντικαταστάτης της, θα έπρεπε να είναι η Αραβική MASDAR, γεγονός, που θα προκαλούσε νέες καθυστερήσεις στην υλοποίηση του ηλεκτρικού εισιτηρίου, που "ξεκόλλησε" μετά από παλινωδίες ετών και άρχισε να υλοποιείται πλέον, με ορίζοντα παράδοσης τον προσεχή Οκτώβριο (πιθανότατα).
Η λεπτομέρεια που ανακουφίζει
Για καλή τύχη του αναθέτοντα ΟΣΕΘ όμως, η συμφωνία του κ.Περιστέρη με τους Άραβες, προβλέπει ότι στη MASDAR θα μεταβιβαστούν τα core assets της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ, δηλαδή οι κύριες, οι βασικές της δραστηριότητες, όπως τα φωτοβολταϊκά και αιολικά πάρκα. Τα non-core assets (μη βασικά περιουσιακά στοιχεία), όπως είναι το ηλεκτρονικό εισιτήριο , θα μεταβιβαστούν στην ΤΕΡΝΑ Α.Ε., έτερη εταιρεία του ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και συνεπώς θα παραμείνουν σε ελληνικά χέρια. Επομένως, το ηλεκτρονικό εισιτήριο που ανέλαβε να αποκτήσει ο ΟΣΕΘ για λογαριασμό των παρόχων ΟΑΣΘ και ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, θα προχωρήσει κανονικά, παράλληλα με το ηλεκτρονικό εισιτήριο του ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, που υλοποιεί η αμερικανική Conduent. Τα δύο εισιτήρια, αναμένεται να ενοποιηθούν σε ένα ενιαίο για όλα τα μέσα (αστικά λεωφορεία και Μετρό), εντός του 2025.
Σάκης Γεωργιάδης, 21/6/2024