1 - «Τ.Σ. Ευκαρπίας - Σκλαβενίτης - Νοσοκομείο Παπαγεωργίου - ΚΤΕΛ» και
45 - «ΚΤΕΛ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ - ΚΤΕΛ Χαλκιδικής - Cosmos»
Τα πρώτα και πολύ αυξημένα πλέον δρομολόγια στις δύο γραμμές θα ξεκινήσουν στις 5.30 το πρωί της Δευτέρας 6-2-2023.
Αστικό λεωφορείο του ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, με το χαρακτηριστικό του χρωματισμό. |
Για τους επιβάτες δεν αλλάζει τίποτε (πέραν της αύξησης δρομολογίων), καθώς διατηρείται η ίδια τιμολογιακή πολιτική (ισχύουν τα εισιτήρια και οι κάρτες του ΟΑΣΘ), οι στάσεις παραμένουν οι ίδιες, το μόνο που αλλάζει είναι τα λεωφορεία.
Απομένει -από την πρόσφατη ανάθεση- μόνο η γραμμή 57, την οποία θα εκτελεί επίσης η ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε., πιθανώς από τη Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2023.
Με δύο ακόμη γραμμές (70,71), που θα εκτελεστούν από το ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, μόνο τους θερινούς μήνες, ολοκληρώνεται ο κύκλος των Σ.Δ.Ι.Τ. (Σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα) στη συγκοινωνία της Θεσσαλονίκης , αφού βούληση της πολιτείας είναι να αλλάξει τελείως το τοπίο των συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης από το 2024, με 4 πυλώνες:
1. Ο ΟΑΣΘ θα παραμείνει για πάντα κρατικός, στις γραμμές μέσα στο πολεοδομικό συγκρότημα, με ενίσχυση του στόλου του, με καινούρια αντιρρυπαντικής τεχνολογίας λεωφορεία, με περίπου 350 οχήματα και προσλήψεις οδηγών.
2. Οι 41 περιαστικές γραμμές (οι 39 που ανατέθηκαν μέχρι 31-12-2023 σε 4 ΚΤΕΛ, συν η 52 και 72) , θα "βγουν" σε ανοιχτό διεθνή διαγωνισμό μέσα στο 2023 και θα ανατεθούν σε ιδιώτες, που θα κερδίσουν τον διαγωνισμό, για 15 χρόνια, οι οποίοι θα έχουν την υποχρέωση να διαθέτουν 250 περίπου λεωφορεία.
3. Το Μετρό θα ξεκινήσει στις αρχές του 2024 -αν όλα πάνε καλά με το διαγωνισμό λειτουργίας του, που τρέχει αυτές τις ημέρες- και θα τροφοδοτείται από τις γραμμές του ΟΑΣΘ και του αναδόχου του διαγωνισμού, στους τερματικούς του σταθμούς.
4. Θα προστεθούν μέσα στο 2024 νέες "κάθετες" γραμμές, που θα τις αναλάβει ο κρατικός ΟΑΣΘ, στα πλαίσια αναδιοργάνωσης του συγκοινωνιακού χάρτη, με έμφαση στις "κάθετες συνδέσεις", που δεν υπάρχουν σήμερα και ενίσχυση δρομολογίων στη Δυτική Θεσσαλονίκη, που μένει εκτός Μετρό, (για το προσεχές τουλάχιστον μέλλον).
ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ: