Παρουσιάζοντας το άρθρο 5 της τροπολογίας του Υπουργείου Μεταφορών, ο υφ/γός ....
Μιχάλης Παπαδόπουλος, παραδέχθηκε ότι τα 19 εκ. που θα δοθούν ως ενίσχυση των ΚΤΕΛ για τα 3 χρόνια με μειωμένο τζίρο λόγω πανδημίας και αυξημένα έξοδα λόγω καυσίμου, είναι λίγα.
Ο κ.Παπαδόπουλος, είπε κατά λέξη:
"Το άρθρο 5 είναι μέτρα υποστήριξης χερσαίων επιβατικών μεταφορών. Είναι γνωστό σε όλους το έργο το οποίο κάνουν τα ΚΤΕΛ, και τα Α.Ε. και τα αστικά ΚΤΕΛ, καθώς και μεμονωμένοι μεταφορείς και επιχειρήσεις, τα λεωφορεία των οποίων εξυπηρετούν τις άγονες γραμμές των νησιών, κύριε Πρόεδρε, όπως τη δική σας, τη Λέσβο. Αυτό γίνεται και έτσι μας δίνεται η δυνατότητα -ενώ θα έπρεπε, αν θέλετε τη γνώμη μου, να δώσουμε παραπάνω, αλλά δεν υπάρχει δυνατότητα οικονομική- να δώσουμε 19.280.000 ευρώ στα αστικά και υπεραστικά ΚΤΕΛ, προσπαθώντας να ενισχύσουμε το έργο τους. Σημειωτέον θα θυμίσω σε όλους σας, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, ότι δεν έχει γίνει καμία αύξηση στο εισιτήριο των λεωφορείων αυτών και ταυτόχρονα εξυπηρετεί ένα μεγάλο έργο το οποίο γίνεται, μάλιστα με μια τιμή του πετρελαίου κίνησης η οποία έχει εκτιναχθεί."
Στην αγόρευσή του, ο Τομεάρχης Μεταφορών του ΠΑΣΟΚ, Χρήστος Γκόγκας, ανέφερε:
"Συμφωνούμε στο άρθρο 5 για την έκτακτη ενίσχυση για τα αστικά και υπεραστικά ΚΤΕΛ, αντιλαμβανόμενοι τους λόγους που έχουν προκύψει με την πανδημία, τις άγονες γραμμές, την αύξηση της τιμής των καυσίμων."
Στην αγόρευσή του, ο Τομεάρχης Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Παππάς, ανέφερε:
"Και έχουμε βεβαίως και άλλη έκτακτη ενίσχυση στα ΚΤΕΛ, 20 εκατομμύρια μόνο για τα ΚΤΕΛ των νησιών, δεύτερη φορά. Και όχι μόνο δίνετε αυτά τα χρήματα, αλλά εκχωρείτε και σε δύο εργοδοτικές οργανώσεις τη δυνατότητα να αποφασίζουν για τα κριτήρια τού πώς αυτά τα χρήματα θα διανεμηθούν."
Γίνε μέλος της ομάδας @sygnea