Πρόκειται για τα 49 λεωφορεία από τη Λειψία, που απέκτησε ο Δήμος Θεσσαλονίκης, από τη δημοτική επιχείρηση συγκοινωνιών της Λειψίας (Leipziger Verkehrsbetriebe - LNV) και παρεχώρησε δωρεάν στον ΟΑΣΘ, με χρησιδάνειο, στο οποίο περιλαμβάνεται ρήτρα τοποθέτησης κλιματιστικών.
Τα συγκεκριμένα λεωφορεία απασχόλησαν έντονα τα ΜΜΕ και την αντιπολίτευση, όταν με την έναρξη του καύσωνα αποσύρθηκαν από την κυκλοφορία, καθώς δεν διαθέτουν κλιματισμό επιβατών, παρά μόνο οδηγού.
Mε τη δέσμευση της πίστωσης, υλοποιείται η εξαγγελία του Προέδρου του ΟΑΣΘ, ότι θα αποκτήσουν κλιματισμό και τα Solaris.
«Όλοι γνωρίζαμε εξαρχής ότι τα λεωφορεία της Λειψίας δεν διαθέτουν κλιματιστικές μονάδες. Αυτό ήταν ξεκάθαρο και σαφές. Για να βάλουμε, όμως, το πρόβλημα στην πραγματική του διάσταση, συζητάμε για κάποιες ημέρες τον χρόνο που η θερμοκρασία είναι πολύ υψηλή. Με την τοποθέτηση των καινούργιων κλιματιστικών μονάδων σε όλα τα λεωφορεία του δήμου Θεσσαλονίκης λύνεται και αυτό το πρόβλημα» δήλωσε πρόσφατα ο κ. Σκόδρας.
Ερωτηθείς για το εάν τα λεωφορεία της Λειψίας μπορούν να «σηκώσουν» την τοποθέτηση των κλιματιστικών μονάδων απάντησε με «πολλή μεγάλη άνεση. Και αυτός είναι ένας αστικός μύθος, που δεν καταλαβαίνω γιατί κυκλοφορεί ότι τα λεωφορεία αυτά είναι χαμηλής ισχύος».Και για την ιστορία
Η άποψη του blog, είναι ότι, η τοποθέτηση κλιματιστικών στα συγκεκριμένα Solaris, είναι ένα πολύ δύσκολο τεχνικά εγχείρημα -κυρίως λόγω χώρου, που θα παρακολουθήσουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, για την τεχνική και μόνο πλευρά του.
δείτε και: