Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2021

Λυπηρό συμβάν με οδηγό του ΟΑΣΘ εκτός εαυτού (ΒΙΝΤΕΟ)

 Ο οδηγός αναφέρει ότι ο επιβάτης τον έβγαλε εκτός εαυτού, όταν , λίγο πριν ξεκινήσει το δρομολόγιο, ο οδηγός αγόρασε ένα κουλούρι, καθυστερώντας έτσι την αναχώρηση και ο επιβάτης σχολίασε "ο μα...κας, πήγε για κουλούρι". Ο οδηγός άκουσε την... ύβρη και ...εξερράγη, με τα δυσάρεστα, αλλά και ιδιαιτέρως ....δύσοσμα αποτελέσματα, που κατέγραψε στο κινητό του τηλέφωνο, άλλος επιβάτης.

Τα ΜΜΕ φυσικά θα καλύψουν το συμβάν, καθώς υπάρχει το "πιασάρικο" βίντεο, το θέμα όμως δεν είναι να κερδίσουμε πρόσκαιρη αναγνωσιμότητα στα sites, αλλά να βάλουμε και το χέρι υπό τον τύπο των ήλων, να εμβαθύνουμε λίγο και να μην περιοριστούμε στον πρόσκαιρο "χαβαλέ" του βίντεο. Η ουσία λοιπόν σε τέτοια θέματα, είναι ένα νόμισμα με δυό όψεις:

από τη μια, οι οδηγοί θα πρέπει να είναι πιο ψύχραιμοι, καθώς ανάμεσα στα προσόντα που πρέπει απαραιτήτως να έχουν, είναι η τεράστια υπομονή, αλλά και οι επιβάτες, θα πρέπει να καταλάβουν ότι ο σεβασμός είναι ένας χορός, που χορεύεται από δύο, όπως το ταγκό. Ο οδηγός δεν θα έβγαινε εκτός εαυτού, αν ο επιβάτης του έκανε την παρατήρηση με κόσμιο τρόπο και δεν του συμπεριφερόταν με απαξίωση του τύπου "α, τον μα....κα, εμείς περιμένουμε κι αυτός πάει για κουλούρι". 

Με μια φράση: ας μην κάνουμε την καθημερινότητά μας ζούγκλα. Σεβαστείτε τον οδηγό, που κάνει μια ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΗ δουλειά, σε συνεχή ένταση και εγρήγορση, που τσιτώνει τα νεύρα 

κι εσείς οδηγοί, κατανοήστε ότι δεν απαντάμε εις το δεκαπλάσιο, με τόση χυδαιότητα, που την εισπράττουν και άλλοι επιβάτες (που δεν έχουν καμιά όρεξη να ακούνε τέτοιες αηδίες), σε κάθε πρόκληση επιβάτη, που μπορεί κι αυτός με τη σειρά του να έχει τα δικά του προβλήματα και τα δικά του νεύρα.

Υπομονή και σεβασμός. Από όλους, προς όλους. Δυό πολύ απλές λέξεις, οι οποίες λύνουν όλα τα προβλήματα.


sakisgeorgiadis