ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΝΕΑ

Έγκυρη, άμεση ενημέρωση για τις Μεταφορές και τις Συγκοινωνίες facebook.com/sygnea

Labels

  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ
  • ΑΠΕΡΓΙΑ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
  • ΚΑΡΑΒΑΚΙΑ
  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
  • ΚΤΕΛ
  • ΜΕΤΡΟ
  • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
  • ΟΑΣΑ
  • ΟΑΣΘ
  • ΟΣΕ
  • ΟΣΕΘ
  • ΟΣΥ
  • ΠΟΑΥΣ
  • ΣΤΑΣΥ
  • ΤΑΞΙ
  • ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ
  • ΤΡΑΙΝΟΣΕ
  • ΥΜΕ

Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2025

Ποιές περιοχές της Αττικής θα "βγουν" σε διεθνή διαγωνισμό ανάθεσης συγκοινωνιακού έργου - Ο ρόλος της ΟΣΥ Α.Ε.

 Επέκταση της παραχώρησης συγκοινωνιακού έργου σε ιδιώτες, σε περισσότερες περιοχές του Λεκανοπεδίου για μεγαλύτερες συχνότητες, προβλέπουν.... ΤΑ ΝΕΑ σε δημοσίευμά τους.

Γράφει η εφημερίδα:




Οι ιδιώτες ήρθαν για να μείνουν στις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής, με τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας (ΟΑΣΑ) να εξετάζει την επέκταση της παραχώρησης συγκοινωνιακού έργου σε περισσότερες περιοχές του Λεκανοπεδίου και για μεγαλύτερες συχνότητες.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στα σχέδια του ΟΑΣΑ έχουν μπει περιοχές όπως το Μαρκόπουλο, το Πόρτο Ράφτη, η Ραφήνα, τα Καλύβια, η Κερατέα, τα Μέγαρα, τα Βίλια και οι Ερυθρές.

Οι έως τώρα αναθέσεις λεωφορειακών γραμμών στα ΚΤΕΛ, που ξεκίνησαν μέσα στην πανδημία για να καλύψουν τις μεγάλες ελλείψεις οχημάτων και οδηγών, έχουν πλέον παγιωθεί στον σχεδιασμό των δρομολογίων.

Πριν από λίγους μήνες, υπεγράφη η σύμβαση, διάρκειας οκτώ ετών, για τη λειτουργία 63 γραμμών της Ανατολικής και της Δυτικής Αττικής, μεταξύ του ΟΑΣΑ, των ΚΤΕΛ Αργολίδας, Επαρχίας Θηβών, Κορινθίας, Σαλαμίνας, Χανίων – Ρεθύμνου, Υπεραστικών Γραμμών Μαγνησίας και των ταξιδιωτικών γραφείων SMILE ACADIMOS και Maroulis Travel, υπό την ονομασία Κοινοπραξία Συγκοινωνιών Αττικής. Η συμφωνία που αφορά 211 νέα οχήματα, προβλέπει «κλειδωμένη» τιμή, ύψους 2,339 ευρώ/οχηματοχιλιόμετρο (πλέον ΦΠΑ) για το πρώτο έτος, και έχει συνολικό κόστος 434,79 εκατ. ευρώ ως το 2032.


Ο νέος κύκλος ανάθεσης έργου στα ΚΤΕΛ (σ.σ.ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΝΕΩΝ: ο συντάκτης των Νέων κάνει σκόπιμο ιδεοληπτικό λάθος. Δεν υπάρχει καμία ανάθεση στα ΚΤΕΛ, ανοιχτός διεθνής διαγωνισμός έγινε και τον κέρδισε πεντακάθαρα μια κοινοπραξία!) ήρθε να αντικαταστήσει με καινούργιους όρους παλαιότερες συμβάσεις που είχε υπογράψει ο ΟΑΣΑ από το 2020 και είχαν ως αποτέλεσμα να βγαίνουν στους δρόμους οχήματα βρώμικα και υπό κατάρρευση, με χαλασμένες πόρτες, κουδούνια εκτός λειτουργίας, συχνές βλάβες. Είναι χαρακτηριστικό ότι στην πορεία αποσύρθηκαν περίπου 70 από τα αρχικά 215 οχήματα. Σημειώνεται ότι από τα 9.525 παράπονα που κατατέθηκαν ως το τέλος του 2023, σύμφωνα με την έκθεση πεπραγμένων του ΟΑΣΑ, τα 1.795 αφορούσαν τα ΚΤΕΛ, δηλαδή ποσοστό κοντά στο 19%.
Διεύρυνση του συγκοινωνιακού χάρτη

Με τη νέα παραχώρηση ((σ.σ.ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΝΕΩΝ: ο συντάκτης των Νέων κάνει σκόπιμο ιδεοληπτικό λάθος.  Δεν υπάρχει καμία παραχώρηση στα ΚΤΕΛ, ανοιχτός διεθνής διαγωνισμός έγινε!) να έχει κάνει τα πρώτα της βήματα το περασμένο φθινόπωρο, ο ΟΑΣΑ μέσω της πρόσληψης τεχνικού συμβούλου θα υποστηρίξει τη διενέργεια νέου διαγωνισμού για την παροχή δημόσιων υπηρεσιών οδικών επιβατικών μεταφορών. Αν και ακόμα ο σχεδιασμός είναι πρώιμος, φαίνεται πως υπάρχουν ήδη κάποιες «πρώτες σκέψεις».


Κεντρικός στόχος είναι η διεύρυνση του σημερινού συγκοινωνιακού χάρτη, στρατηγικά, σε περιαστικές περιοχές που σήμερα δεν καλύπτονται από τις δημόσιες οδικές συγκοινωνίες. Δεδομένου ότι η σύμβαση παροχής συγκοινωνιακού έργου για την Αττική με την ΟΣΥ υπογράφηκε τον περασμένο Μάρτιο, με διάρκεια πενταετίας, οι όποιες σκέψεις δεν αφορούν δρομολόγια που εκτελεί η ΟΣΥ. Αλλωστε, παρά την ανανέωση του στόλου της, που θα φτάσει τα 950 νέα οχήματα ως το τέλος του 2025, αυτός και πάλι δεν θα επαρκεί για να καλύψει περισσότερες περιοχές και με συχνότερα δρομολόγια.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στα σχέδια του ΟΑΣΑ έχουν μπει περιοχές όπως το Μαρκόπουλο, το Πόρτο Ράφτη, η Ραφήνα, τα Καλύβια, η Κερατέα, τα Μέγαρα, τα Βίλια, οι Ερυθρές κ.λπ. Επίσης, θα εξεταστούν με τη βοήθεια και του συμβούλου δρομολόγια που θα ενώνουν σημαντικούς κόμβους ειδικού ενδιαφέροντος, όπως είναι τα λιμάνια του Πειραιά και του Λαυρίου.

Στα πρότυπα της τουριστικής γραμμής Χ80 που ενώνει τον Πειραιά με την Ακρόπολη, εξυπηρετώντας τους επιβάτες της κρουαζιέρας, θα μπουν στο τραπέζι πιθανότατα και άλλα τουριστικά δρομολόγια, όπως π.χ. προς το Σούνιο, καθώς και η δυνατότητα δημιουργίας νέων εποχιακών γραμμών, με έμφαση κυρίως στην εξυπηρέτηση παραθαλάσσιων προορισμών της Αττικής κατά τους θερινούς μήνες. Ακόμη, θα εξεταστούν γραμμές που μπορεί να ζητήσουν οι δήμοι της Αττικής, στο πλαίσιο συμφωνίας με τον ΟΑΣΑ.

Πάντως, για όλα τα παραπάνω, προϋπόθεση αποτελεί η εύρεση χρηματοδότησης, δεδομένου ότι οι όποιες σκέψεις γίνονται αφορούν το πλαίσιο της… ετοιμότητας για τον νέο συγκοινωνιακό χάρτη της Αττικής.

Το αντικείμενο του διαγωνισμού

Το αντικείμενο των προς ανάθεση υπηρεσιών θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τις εξής ενότητες:

  • Τεκμηρίωση σκοπιμότητας διενέργειας διεθνούς διαγωνισμού για την παροχή δημόσιων υπηρεσιών οδικών επιβατικών μεταφορών. Θα πραγματοποιηθεί ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης και της επιχειρησιακής ετοιμότητας των ΟΣΥ και ΚΤΕΛ Ν. Αττικής και θα τεκμηριωθεί η σκοπιμότητα διενέργειας διεθνούς διαγωνισμού.
  • Καθορισμός συγκοινωνιακού έργου προς ανάθεση, σε συνεργασία με τον ΟΑΣΑ, με συγκεκριμένα κριτήρια, λαμβάνοντας υπόψη το υπάρχον έργο που έχει ανατεθεί στην ΟΣΥ και την Κοινοπραξία Αττικής.
  • Κοστολόγηση του συγκοινωνιακού έργου. Θα πρέπει να εκτιμηθεί με παραμετρικό τρόπο το κόστος των γραμμών που θα ανατεθούν.

Δημοσιεύθηκε στις Φεβρουαρίου 13, 2025
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
ΘΕΜΑ: ΟΑΣΑ, ΟΣΥ
Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

blogmetafores@gmail.com

Popular Posts

  • Το ΠΑΣΟΚ για την ταλαιπωρία 4,5 ωρών στην επιστροφή από Κατερίνη
  • Πώς μπορώ να βρω τι Euro είναι το αυτοκίνητό μου, από την άδεια κυκλοφορίας;
  • Να εγκατασταθούν γρήγορα συστήματα ΑΥΤΟΜΑΤΗΣ απολύμανσης στα λεωφορεία ΟΑΣΑ και ΟΑΣΘ
  • ΠΑΣΟΚ: «Φανάρια που δε λειτουργούν στην Ψελλού - Μέχρι πότε θα εμπαίζονται οι κάτοικοι;»
  • Αυτοί οι 262 οδηγοί προσλαμβάνονται στην ΟΣΥ Α.Ε.
  • Εμφύλιος ΤΑΞΙ Αθήνας - Θεσσαλονίκης : "Μας κάψατε" !
  • Είδη διαδικασιών για τους δημόσιους διαγωνισμούς στην Ευρωπαϊκή Ένωση
  • Νέο δημοσίευμα "δολοφονία χαρακτήρα" κατά της Δέσποινας Παληαρούτα
  • ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΛΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΛΥΒΩΝ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΚΤΕΛ ΧΑΝΙΩΝ ΡΕΘΥΜΝΟΥ
  • Πώς (δεν) θα μπαίνουν ΤΑΞΙ στις λεωφορειολωρίδες - Τι λέει η εγκύκλιος-απάντηση στο ΣΑΤΑ

Γίνε μέλος της ομάδας @sygnea

Γίνε μέλος της ομάδας @sygnea
Follow @BlogMetafores

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Impressum

Υπεύθυνος Σύνταξης: Σάκης Γεωργιάδης
Οικονομολόγος, απόφοιτος της Σχολής Νομικών Οικονομικών Επιστημών του Α.Π.Θ., με εξειδίκευση στις μεταφορές και μακρόχρονη επαγγελματική εμπειρία στον τομέα των συγκοινωνιών.
Επικοινωνία με τη σελίδα, για σχόλια, προτάσεις, παρατηρήσεις στο blogmetafores@gmail.com **Sakis Georgiadis Blog** delivers timely and reliable updates on transportation and public transit in Greece. Featuring insights on air travel, strikes, legislative changes, and innovative transport solutions, this blog serves as an essential resource for commuters, industry professionals, and policy makers. With comprehensive coverage of various transport sectors—including buses, trains, and taxis—it fosters informed discussions and opinions within the community. Sakis Georgiadis, an experienced economist specializing in transportation, offers a unique perspective that enhances understanding of current events and trends in the transport sector. Stay informed with the latest developments at this authoritative source.

ΟΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΥΓΕΙΑ

  • ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
  • ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
  • ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΟΣΕΘ
  • ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
  • ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΟΣΥ
  • ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΣΤΑΣΥ
  • ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΟΑΣΑ
  • ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΟΑΣΘ

ΝΟΜΟΙ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

  • Ν.5209/25 ΝΕΟΣ ΚΟΚ
  • Ν.5079/23
  • ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΏΝ ΚΑΙ ΑΣΤΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ Ν.4974/2022 ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ
  • Ν.4991/22
  • Ν.4974/22
  • Ν.4953/22 ΣΥΜΒΑΣΗ HELLENIC TRAIN
  • Ν.4850/21
  • Ν.4782/21
  • Ν.4663/20
  • Ν.4568/18
  • Ν.4482/17
  • Ν.4199/13
  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ 2024-
  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ 2015-2023
  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ 1370 / 2007 Ε.Ε.
  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ 1371/2007 Ε.Ε.
  • ΣΥΜΒΑΣΗ ΤΡΑΙΝΟΣΕ - ΔΗΜΟΣΙΟΥ
  • Ν.2669-98 ΟΑΣΑ

LINKS

  • ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΝΕΑ GOOGLE NEWS
  • ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΥΠΟΜΕ
  • ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΝΕΑ FACEBOOK
  • ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΝΕΑ TWITTER
  • ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΝΕΑ YOUTUBE
  • OPEN CAR
  • MyAuto

Epilisisgroup Τηλ. 2310-862222

Epilisisgroup Τηλ. 2310-862222
Το καλύτερο λογιστικό γραφείο της Θεσσαλονίκης

Anax ITG : high level scientific engineering

Anax ITG : high level scientific engineering



Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ▼  2025 (301)
    • ►  Ιουλίου 2025 (6)
    • ►  Ιουνίου 2025 (40)
    • ►  Μαΐου 2025 (54)
    • ►  Απριλίου 2025 (30)
    • ►  Μαρτίου 2025 (37)
    • ▼  Φεβρουαρίου 2025 (74)
      • Έρχονται μηνύσεις στον παραμυθά της ΟΣΥ
      • Τι αλλάζει το υπ. ΚΤΕΛ Αχαΐας - Η πιο δυνατή ημέρα...
      • Ο ΟΑΣΑ απομάκρυνε οδηγό που άφησε ανήλικο να… οδηγ...
      • ΤΩΡΑ: Νέο πρόβλημα στο Μετρό Θεσσαλονίκης
      • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ : Στους δρόμους τα ολοκαίνουρια ISUZU ...
      • ΑΘΗΝΑ : Επίσημη "πρώτη" των ολοκαίνουριων Iveco Ur...
      • Συνελήφθη 19χρονος διαρρήκτης λεωφορείων ΚΤΕΛ στο ...
      • Έκκληση της ΓΣΕΕ στους εργαζόμενους στα ΜΜΜ να διε...
      • ΣΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ : "αυτή την ημέρα ΔΕΝ ΤΗΝ ΧΑΡΙΖΟΥΜΕ Σ...
      • Κλειστά και τα αεροδρόμια την Παρασκευή - "Καμία π...
      • Σημαντική αύξηση στις επικυρώσεις και τις εισπράξε...
      • ΟΣΕΘ : Εκλείπει σιγά σιγά το φαινόμενο των "τζαμπα...
      • Αύξηση του καθαρού ποσού από υπερωρίες, για τους ε...
      • Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: In Motion for Safety...
      • 20 δις ο τζίρος των Μεταφορών στην Ελλάδα
      • ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΝΟΜΟΥ ΛΑ...
      • Η AEGEAN προσφέρει δωρεάν επιστροφή στη Σαντορίνη...
      • Συμφωνεί με το Τραμ Θεσσαλονίκης ο Τζιτζικώστας
      • Προσπάθεια διάσωσης του ΚΤΕΛ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ
      • Μέσα στο επόμενο δίμηνο αναμένονται 140 προσλήψεις...
      • Αλλαγές στη συγκοινωνία του Λαγκαδά, λόγω Καρναβαλιού
      • Την Πρωτοχρονιάτικη πίτα του έκοψε κι ο ΟΣΕΘ
      • Την πίτα του για τη νέα χρονιά, έκοψε το Υπεραστικ...
      • "Και Μετρό και Τραμ", θέλει ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκη...
      • Κουφάλια : Φωτιά σε αστικό λεωφορείο
      • Μικροατύχημα με λεωφορείο του ΚΤΕΛ Μαγνησίας - Καν...
      • ΒΙΝΤΕΟ από το τροχαίο με λεωφορείο του ΚΤΕΛ Λάρισα...
      • Επί 24 χρόνια εξαγγέλλεται ο “διαστημικός” σταθμός...
      • Εκλογές ΚΤΕΛ Ζακύνθου : 3η φορά Πρόεδρος ο Διονύση...
      • Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για πρόσληψη 25 εκδοτών εισι...
      • Αναβαθμίζεται η συγκοινωνία στη Σκόπελο
      • Παραβάσεις σε σχολικά λεωφορεία - Οδηγοί χωρίς Π.Ε...
      • Το νέο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ θα είναι στη Ν. Ραιδεστό
      • ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ ΟΔΗΓΩΝ ΟΣΥ
      • ΚΤΕΛ ΣΕΡΡΩΝ: "Καμιά αλλαγή στις στάσεις, η γέφυρα ...
      • Αστικά λεωφορεία : Και ξαφνικά, όλοι οι επιβάτες ....
      • Ποιές περιοχές της Αττικής θα "βγουν" σε διεθνή δι...
      • Ανακοίνωση ΟΣΕ για το νέο περιστατικό στα Σεπόλια
      • 12/2/25 : Εκτροχιασμός τρένου στην Ειδομένη, με σο...
      • BYD : Επένδυση 1 δις για νέο εργοστάσιο στην ...Το...
      • Προσφυγές καθυστερούν την προμήθεια ThessCard
      • Δίνεται σε κυκλοφορία το ένα ρεύμα της Γέφυρας Δεν...
      • Λεβέντης οδηγός του ΟΑΣΘ, βρήκε και παρέδωσε πορτο...
      • Έρχονται στη Θεσσαλονίκη για τον ΟΑΣΘ !
      • Δωρεά 2 λεωφορείων των ΟΣΥ στην Κάλυμνο
      • 130 αστυνομικοί για την ασφάλεια των επιβατών σε λ...
      • Δήμος Θεσσαλονίκης : Μαζεύει 700 παρατημένα ΙΧ μέχ...
      • Ημέρα χαράς για το ΚΤΕΛ ΞΑΝΘΗΣ
      • Ακριβαίνει η δημόσια συγκοινωνία σε όλο το Βέλγιο ...
      • Παρίσι-Βερολίνο με το νέο TGV που τρέχει με 320 χμ/ω
      • Στην κοπή Πίτας του ΟΑΣΘ ο Υπουργός Μεταφορών Χρ. ...
      • Αλλάζουν (ξανά) τα δρομολόγια του 57-58 του ΟΣΕΘ γ...
      • ΟΑΣΑ : Ξαφνικός διαγωνισμός για την Προμήθεια 125...
      • Χειροπέδες σε 29χρονο, που ...αυνανιζόταν μέσα σε ...
      • Πανόραμα- Πυλαία : Διαμαρτυρίες κατοίκων για τη με...
      • Διαμαρτυρία για το κλείσιμο 34 εκδοτηρίων της Hell...
      • Τι είπε ο Χ. Σταϊκούρας για τις συμβάσεις με τη He...
      • "Να ξαναμπούν τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ στην Εγνατία",...
      • Τι απαντά ο ΟΣΕΘ στο αίτημα Δήμων για αλλαγή της γ...
      • Ποιό ΚΤΕΛ της χώρας κινδυνεύει να βάλει λουκέτο σε...
      • Ηρθαν ! 93 ολοκαίνουρια αστικά λεωφορεία για τις γ...
      • Περί επανακρατικοποιήσεως του ΟΣΕ
      • Ζητούν από τον ΟΣΕΘ "Να ακυρωθούν οι αλλαγές στις ...
      • Θεσσαλονίκη: Καταργείται ο ποδηλατόδρομος της Λεωφ...
      • Σταϊκούρας για ΟΣΕ: 140 προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ
      • Τελειώνουν τα εισιτήρια; Πάλι μπέρδεψαν τον ΟΑΣΘ μ...
      • Ενθουσιασμός και κέφι στη βασιλόπιτα του ΚΤΕΛ Ροδόπης
      • Ο "ΟΑΣΘ" του Πόρτο προκήρυξε διαγωνισμό για 30 ηλε...
      • Γραμματίδης: "Ευθύνη των Τελωνειακών κι όχι της He...
      • Γιατί πρέπει να διαχωριστεί το Υπουργείο Μεταφορών...
      • Αποτελέσματα εκλογών των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ
      • ΟΑΣΘ: Αποτελέσματα εκλογών στο Ταμείο Αλληλοβοήθειας
      • Εκλογές ΣΕ ΟΑΣΘ : Τα αποτελέσματα
      • π.Πρόεδρος ΟΣΕ: "Να σταματήσουν για 2 χρόνια οι με...
    • ►  Ιανουαρίου 2025 (60)
  • ►  2024 (744)
    • ►  Δεκεμβρίου 2024 (35)
    • ►  Νοεμβρίου 2024 (70)
    • ►  Οκτωβρίου 2024 (71)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2024 (64)
    • ►  Αυγούστου 2024 (38)
    • ►  Ιουλίου 2024 (52)
    • ►  Ιουνίου 2024 (52)
    • ►  Μαΐου 2024 (53)
    • ►  Απριλίου 2024 (82)
    • ►  Μαρτίου 2024 (63)
    • ►  Φεβρουαρίου 2024 (87)
    • ►  Ιανουαρίου 2024 (77)
  • ►  2023 (932)
    • ►  Δεκεμβρίου 2023 (80)
    • ►  Νοεμβρίου 2023 (75)
    • ►  Οκτωβρίου 2023 (68)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2023 (72)
    • ►  Αυγούστου 2023 (31)
    • ►  Ιουλίου 2023 (61)
    • ►  Ιουνίου 2023 (58)
    • ►  Μαΐου 2023 (94)
    • ►  Απριλίου 2023 (65)
    • ►  Μαρτίου 2023 (123)
    • ►  Φεβρουαρίου 2023 (106)
    • ►  Ιανουαρίου 2023 (99)
  • ►  2022 (1332)
    • ►  Δεκεμβρίου 2022 (126)
    • ►  Νοεμβρίου 2022 (96)
    • ►  Οκτωβρίου 2022 (92)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2022 (112)
    • ►  Αυγούστου 2022 (44)
    • ►  Ιουλίου 2022 (88)
    • ►  Ιουνίου 2022 (114)
    • ►  Μαΐου 2022 (174)
    • ►  Απριλίου 2022 (124)
    • ►  Μαρτίου 2022 (143)
    • ►  Φεβρουαρίου 2022 (92)
    • ►  Ιανουαρίου 2022 (127)
  • ►  2021 (764)
    • ►  Δεκεμβρίου 2021 (58)
    • ►  Νοεμβρίου 2021 (64)
    • ►  Οκτωβρίου 2021 (88)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2021 (107)
    • ►  Αυγούστου 2021 (53)
    • ►  Ιουλίου 2021 (69)
    • ►  Ιουνίου 2021 (67)
    • ►  Μαΐου 2021 (55)
    • ►  Απριλίου 2021 (53)
    • ►  Μαρτίου 2021 (48)
    • ►  Φεβρουαρίου 2021 (52)
    • ►  Ιανουαρίου 2021 (50)
  • ►  2020 (469)
    • ►  Δεκεμβρίου 2020 (45)
    • ►  Νοεμβρίου 2020 (51)
    • ►  Οκτωβρίου 2020 (69)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2020 (64)
    • ►  Αυγούστου 2020 (21)
    • ►  Ιουλίου 2020 (46)
    • ►  Ιουνίου 2020 (31)
    • ►  Μαΐου 2020 (39)
    • ►  Απριλίου 2020 (16)
    • ►  Μαρτίου 2020 (28)
    • ►  Φεβρουαρίου 2020 (27)
    • ►  Ιανουαρίου 2020 (32)
  • ►  2019 (17)
    • ►  Δεκεμβρίου 2019 (14)
    • ►  Οκτωβρίου 2019 (1)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2019 (2)

Γίνε μέλος της ομάδας @sygnea

Γίνε μέλος της ομάδας @sygnea
Από το Blogger.

sakisgeorgiadis