Ένα κοινοπρακτικό σχήμα με επικεφαλής τα ΚΤΕΛ Κορινθίας και την συμμετοχή επιπλέον εταιρειών ΚΤΕΛ αλλά και τουριστικών γραφείων κατέθεσε προσφορές τόσο για τις 25 γραμμές της Ανατολικής Αττικής όσο και τις 38 γραμμές της Δυτικής Αττικής. Τα ΚΤΕΛ Κορινθίας βεβαίως ήδη πραγματοποιούν δρομολόγια στη δυτική και βορειοδυτική Αθήνα βάση της προηγούμενης σύμβασης (μέσω απευθείας ανάθεσης) με τον ΟΑΣΑ και την ΟΣΥ, πράγμα που σημαίνει πως εφόσον η διαδικασία τελεσφορήσει χωρίς προβλήματα, δεν θα απαιτηθεί η δημιουργία νέου αμαξοστασίου στη δυτική -τουλάχιστον- Αττική.
Αυτό που θα αλλάξει σίγουρα σε σχέση με την σημερινή κατάσταση, είναι πως θα αγοραστούν 211 νέα ντιζελοκίνητα λεωφορεία, τα οποία θα πρέπει να πληρούν τις προδιαγραφές που απαιτούνται από τους όρους του διαγωνισμού, οπότε είναι πιθανό πως θα εκλείψουν πολλά από τα παράπονα που υπάρχουν σήμερα για την κατάσταση των (μεταχειρισμένων) οχημάτων που έχουν δρομολογήσει τα ΚΤΕΛ.
Από τους όρους του διαγωνισμού προβλέπεται πάντως πως θα υπάρξει και μία μεταβατική περίοδος 9 μηνών (από την υπογραφή της σύμβασης) μέχρις ότου κυκλοφορήσουν τα νέα αυτά λεωφορεία. Μέχρι τότε, αν βεβαίως ο ανάδοχος δεν είναι έτοιμος νωρίτερα, αναμένεται να συνεχίζουν να κυκλοφορούν τα οχήματα των 4+ ΚΤΕΛ που βλέπουμε την τελευταία τριετία.
ΠΗΓΗ: athenstransport