Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου 2024

Στα ΚΤΕΛ ο διαγωνισμός για την παραχώρηση γραμμών του ΟΑΣΑ

 Μία και μοναδική προσφορά κατατέθηκε στον διαγωνισμό του ΟΑΣΑ για.... την ανάθεση υπηρεσιών εκτέλεσης δρομολογίων αστικών λεωφορειακών γραμμών στην Ανατολική και τη Δυτική Αττική, για τα επόμενα 8 έτη, διαψεύδοντας έτσι κάποιες προηγούμενες ελπίδες για προσέλκυση πολλών ενδιαφερόμενων τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό. Εξάλλου, ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε για δεύτερη φορά αφού την πρώτη δεν υπήρξε καμία εμπρόθεσμη συμμετοχή.


Ένα κοινοπρακτικό σχήμα με επικεφαλής τα ΚΤΕΛ Κορινθίας και την συμμετοχή επιπλέον εταιρειών ΚΤΕΛ αλλά και τουριστικών γραφείων κατέθεσε προσφορές τόσο για τις 25 γραμμές της Ανατολικής Αττικής όσο και τις 38 γραμμές της Δυτικής Αττικής. Τα ΚΤΕΛ Κορινθίας βεβαίως ήδη πραγματοποιούν δρομολόγια στη δυτική και βορειοδυτική Αθήνα βάση της προηγούμενης σύμβασης (μέσω απευθείας ανάθεσης) με τον ΟΑΣΑ και την ΟΣΥ, πράγμα που σημαίνει πως εφόσον η διαδικασία τελεσφορήσει χωρίς προβλήματα, δεν θα απαιτηθεί η δημιουργία νέου αμαξοστασίου στη δυτική -τουλάχιστον- Αττική.

Αυτό που θα αλλάξει σίγουρα σε σχέση με την σημερινή κατάσταση, είναι πως θα αγοραστούν 211 νέα ντιζελοκίνητα λεωφορεία, τα οποία θα πρέπει να πληρούν τις προδιαγραφές που απαιτούνται από τους όρους του διαγωνισμού, οπότε είναι πιθανό πως θα εκλείψουν πολλά από τα παράπονα που υπάρχουν σήμερα για την κατάσταση των (μεταχειρισμένων) οχημάτων που έχουν δρομολογήσει τα ΚΤΕΛ.

Από τους όρους του διαγωνισμού προβλέπεται πάντως πως θα υπάρξει και μία μεταβατική περίοδος 9 μηνών (από την υπογραφή της σύμβασης) μέχρις ότου κυκλοφορήσουν τα νέα αυτά λεωφορεία. Μέχρι τότε, αν βεβαίως ο ανάδοχος δεν είναι έτοιμος νωρίτερα, αναμένεται να συνεχίζουν να κυκλοφορούν τα οχήματα των 4+ ΚΤΕΛ που βλέπουμε την τελευταία τριετία.

ΠΗΓΗ: athenstransport

sakisgeorgiadis