Τετάρτη 3 Αυγούστου 2022

Νέα έρευνα μετά τις καταγγελίες κατά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

 Σοβαρότατες διαστάσεις λαμβάνει το περιστατικό εκτροχιασμού της αμαξοστοιχίας 1521 στην Τιθορέα διότι ...νέα αυτεπάγγελτη έρευνα τόσο ως προς τις ευθύνες του ΟΣΕ όσο και της Hellenic Train ξεκινά η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) καθώς, εκτός των άλλων, σύμφωνα με καταγγελίες, επιβάτες περπάτησαν για 1 χιλιόμετρο περίπου, δίπλα στην υπό τάση γραμμή με κίνδυνο ανά πάσα στιγμή να χτυπηθούν από ρεύμα.

Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του «Έθνους», τα κλειδιά είχαν ξεχαστεί ανάποδα σε ένα σημείο όμως, το οποίο θεωρητικά διαθέτει τηλεδιοίκηση. Ευτυχώς ο μηχανοδηγός πρόλαβε να ελαττώσει ταχύτητα, παρά το γεγονός πως δεν κατάφερε να αποτρέψει τον εκτροχιασμό, αποφεύχθηκαν τα χειρότερα.

Ωστόσο, σύμφωνα με καταγγελίες, οι περίπου 200 επιβάτες της αμαξοστοιχίας έπρεπε να κινηθούν με τα πόδια από το σημείο του εκτροχιασμού έως τον σταθμό της Τιθορέας που πρακτικά σημαίνει ότι περπάτησαν δίπλα στις γραμμές για περίπου 1 χλμ κινδυνεύοντας να χτυπηθούν από το ρεύμα.

Έτσι, σύμφωνα πάντα με το Ethnos.gr, η ΡΑΣ θα διερευνήσει διεξοδικά και αυτό το περιστατικό και θα ζητήσει εξηγήσεις τόσο από τον διαχειριστή υποδομής ΟΣΕ όσον αφορά το ζήτημα των κλειδιών όσο και από την εταιρία λειτουργίας (Hellenic Train) όσον αφορά τη διαχείριση των επιβατών, οι οποίοι επ ουδενί δε θα έπρεπε να έχουν μετακινηθεί με αυτόν τον επικίνδυνο τρόπο και η κίνηση αυτή θα έπρεπε να είχε απαγορευτεί από το προσωπικό της αμαξοστοιχίας.

Υπογραμμίζεται πως είναι η δεύτερη αυτεπάγγελτη έρευνα σε διάστημα λίγων ημερών μετά το συνεχόμενο αλαλούμ των τελευταίων ημερών. Υπενθυμίζεται πως η πρώτη ήταν την περασμένη Πέμπτη με τις δύο αμαξοστοιχίες. Πρώτα κόλλησε το «Λευκό Βέλος» κοντά στο σταθμό της Δεκέλειας, η εταιρεία έστειλε το συμβατικό να παραλάβει τους επιβάτες αλλά «κόλλησε» και εκείνο με αποτέλεσμα να ταλαιπωρηθούν εκατοντάδες επιβάτες, σε μία ημέρα που ο υδράργυρος κινήθηκε σε υψηλά επίπεδα.


Πηγή: Εθνος

sakisgeorgiadis