Τετάρτη 4 Μαρτίου 2020

Το ολοκαίνουριο διώροφο VOLVO 9700 DD

H Volvo buse ανήγγειλε ένα ολοκαίνουργιο διώροφο λεωφορείο: το Volvo 9700 DD. Με ύψος μέχρι 4,25 μ. δεν είναι κατάλληλο για την ευρωπαϊκή αγορά, αλλά....
μόνο για τις σκανδιναβικές χώρες Νορβηγία, Σουηδία και Φινλανδία. Το Volvo 9700 DD έχει μήκος μέχρι 14,8 m. Το νέο διώροφο (double decker) έχει σχεδιαστεί για express - intercity - ταξίδια.

" Ο τομέας των express λεωφορείων αναπτύσσεται γρήγορα στην περιοχή των σκανδιναβικών χωρών και για πολλούς μεταφορείς το Volvo 9700 DD είναι ένα μοντέλο πολυτέλειας που επεκτείνει τη χωρητικότητα και την παραγωγικότητα", ανέφερε ο Niklas Orre, Αντιπρόεδρος της Volvo Coach Sales.

Μια έκδοση ύψους 4,00 μέτρων αυτού του Volvo 9700 DD για την ευρωπαϊκή αγορά, πλην Σκανδιναβίας, αναμένεται να παρουσιαστεί σε μεταγενέστερο στάδιο.

Δείτε όλες τις παρουσιάσεις καινούριων μοντέλων εδώ>>

Το Volvo 9700 DD μπορεί να μεταφέρει έως 96 επιβάτες. Το λεωφορείο είναι εξοπλισμένο με εσωτερικά σχεδιασμένα εργονομικά καθίσματα της Volvo και σύστημα κλιματισμού με ξεχωριστές ζώνες για επιβάτες και οδηγό. Τα ανοίγματα των θυρών, το κεντρικό διάδρομο, οι σκάλες και το ύψος της οροφής τόσο στον επάνω όροφο όσο και στον κάτω όροφο έχουν όλες διαστάσεις για γρήγορη επιβίβαση και έξοδο.

Το Volvo 9700 DD είναι εξοπλισμένο με πολλά συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, όπως ηλεκτρονικά ελεγχόμενα φρένα, ηλεκτρονικό σύστημα σταθερότητας και αντιολισθητικό σύστημα. Ο οδηγός επωφελείται επίσης από την Υποστήριξη Προειδοποίησης Οδηγού, τη Βοήθεια για τη Διατήρηση Λωρίδας και την Προειδοποίηση Κινδύνου με το Φρένο Έκτακτης Ανάγκης.

"Επιπλέον, έχουμε βελτιώσει τις ιδιότητες του κινητήρα και το λεωφορείο κινείται σταθερά και με ασφάλεια λόγω ενός συνδυασμού βελτιωμένης ανάρτησης και απόσβεσης, που συνδέεται με ένα εξαιρετικά ελαφρύ σώμα", εξηγεί ο Niklas Orre.

Δεδομένου ότι το λεωφορείο διαθέτει βελτιωμένη συνδεσιμότητα, ο ιδιοκτήτης του λεωφορείου επωφελείται από καλύτερη παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο και είναι σε θέση να δει πώς κινείται το όχημα και μπορεί επίσης να προγραμματίσει την εξυπηρέτηση για βέλτιστη απόδοση. Χάρη στη διαχείριση ζώνης - χρησιμοποιώντας έναν υπολογιστή για τη ρύθμιση της ταχύτητας του οχήματος σε ευαίσθητες περιοχές - ο χειριστής βελτιώνει επίσης την ασφάλεια και μειώνει την κατανάλωση καυσίμου.

Δείτε το βίντεο παρουσίασης της 20/2/2020 :

sakisgeorgiadis