Η Δευτέρα 23 Μαρτίου θα είναι μια ιστορική ημέρα για τη Θεσσαλονίκη
25 γραμμές του κράτους, που λειτουργούσε μέχρι σήμερα ο ΟΑΣΘ, θα περάσουν στα ΚΤΕΛ της Θεσσαλονίκης, με την έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου, βγάζοντας στους δρόμους της πόλης 120 νέα λεωφορεία. Το υπουργείο Υποδομών αναφέρει πως ...
"Ένα χρόνιο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι πολίτες της Θεσσαλονίκης στην καθημερινότητά τους, από σήμερα, μπαίνει οριστικά σε πορεία επίλυσής του".
Ειδικότερα, το Ελεγκτικό Συνέδριο, ένα από τα τρία ανώτατα δικαστήρια της χώρας, μετά από εξονυχιστικό έλεγχο που κράτησε 2 μήνες, έκρινε απολύτως νόμιμη την ανάθεση, έδωσε το "πράσινο φως" για τη σύμβαση μεταξύ ΟΣΕΘ και ΚΤΕΛ, στα οποία ανατίθεται το συγκοινωνιακό έργο εκτός του πολεοδομικού συγκροτήματος, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατικού κοινού.
Έτσι, στις επόμενες μέρες θα κυκλοφορήσουν 100 νέα αστικά λεωφορεία των ΚΤΕΛ συν 20 εφεδρικά.
Συγκεκριμένα:
Μέχρι τις 23 Μαρτίου οι Θεσσαλονικείς θα δουν να κυκλοφορούν στην πόλη 35 νέα λεωφορεία, τα οποία θα καλύψουν συνολικά 11 γραμμές (δείτε αναλυτικά στο τέλος), ενώ την πρώτη εβδομάδα του Απριλίου, 65 ακόμη νέα οχήματα θα καλύψουν άλλες 14 γραμμές, συνολικά, δηλαδή, θα εξυπηρετηθούν 25 γραμμές από 100 νέα λεωφορεία, ενώ θα υπάρχουν επιπλέον 20 εφεδρικά.
Συνολικά ο στόλος αστικών λεωφορείων στη Θεσσαλονίκη, αυξάνεται κατά 120.
Σημειώνεται, επίσης, ότι με την υλοποίηση της σύμβασης, το κόστος ανά χιλιόμετρο στα δρομολόγια που εκτελούνται σήμερα από τον ΟΑΣΘ θα μειωθεί από 3,93 ευρώ / χιλιόμετρο σε 1,43 ευρώ. Δηλαδή το ελληνικό δημόσιο θα εξοικονομεί πάνω από 30.000.000 ευρώ το χρόνο.
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής δήλωσε σχετικά με το θέμα:
«Είναι μια πολύ σημαντική μέρα για τη Θεσσαλονίκη. Όλοι γνωρίζουν ότι παραλάβαμε τις αστικές
συγκοινωνίες της πόλης σε κακά χάλια, όπως και ότι τα προβλήματά τους δεν μπορούσαν να λυθούν μέσα σε μια νύχτα. Από την πρώτη στιγμή, ξεκινήσαμε να κάνουμε μια διαχείριση κρίσης. Καταλαβαίνουμε την απόγνωση των πολιτών και δουλεύουμε συστηματικά για να βελτιώσουμε την κατάσταση. Χωρίς μεγάλα λόγια, η συμφωνία με τα ΚΤΕΛ είναι πλέον πραγματικότητα.
Τα 100 νέα λεωφορεία δεν λύνουν το πρόβλημα, αλλά θα ανακουφίσουν την κατάσταση. Και είναι διπλά σημαντικό που αυτό θα γίνει στο αμέσως προσεχές διάστημα, που έχουμε έναν επιπλέον εξαιρετικά σημαντικό λόγο να αποφεύγουμε τον συνωστισμό των πολιτών.
Και η προσπάθειά μας συνεχίζεται. Όπως είναι γνωστό, άλλα 170 με 200 νέα λεωφορεία θα προστεθούν στο στόλο του ΟΑΣΘ μέσω διαγωνισμού μίσθωσης που θα προκηρυχθεί στις αμέσως επόμενες εβδομάδες. Με αυτόν τον τρόπο, το Σεπτέμβριο του 2020 το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα έχει εξασφαλίσει πάνω από 300 νέα λεωφορεία για την καλύτερη εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου της Θεσσαλονίκης.
Όπως είχε δεσμευτεί και ο ίδιος ο Πρωθυπουργός από το βήμα της ΔΕΘ, κάνουμε ό,τι μπορούμε για να γίνει πιο ανθρώπινη η καθημερινότητα των πολιτών της Θεσσαλονίκης. Τελικός μας στόχος είναι η πόλη να αποκτήσει πραγματικά τις αστικές συγκοινωνίες που της αξίζουν».
Δείτε παρακάτω τις 25 γραμμές του ΟΑΣΘ που θα περάσουν στα ΚΤΕΛ
ΟΙ 11 ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΣΤΙΣ 23 ΜΑΡΤΙΟΥ 2020
87 Θεσσαλονίκη – Βασιλικά
88 Θεσσαλονίκη – Μεσημέρι.
36 Βούλγαρη – Ζώνη Καινοτομίας
60 Οικισμός 751 – Οικισμός Μακεδονία
61 Χορτιάτης – Διασταύρωση Χορτιάτη
66 Χαριλάου – Θέρμη
67 ΑΣ ΙΚΕΑ- Τριάδι
69 ΑΣ ΙΚΕΑ- Επανομή
76 ΑΣ ΙΚΕΑ –Αγγελοχώρι
77 Νέα Μηχανιώνα – Επανομή
79 ΙΚΕΑ –Αεροδρόμιο
ΟΙ 14 ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΑΠΡΙΛΙΟΥ
51 Σίνδος – ΝΣΣ
53 Τοπικό - Σίνδου
54 ΝΣΣ – Ιωνία
55 Σταυρούπολη – Ωραιόκαστρο – Ιωνία
56 ΝΣΣ – Ωραιόκαστρο
80 Θεσσαλονίκη – Μάλγαρα
81 Θεσσαλονίκη – Κουφάλια
82 Θεσσαλονίκη – Καλλιθέα
83 Λαγκαδάς – Θεσσαλονίκη
84 Θεσσαλονίκη – Μελισσοχώρι
9 ΝΣΣ- Λαχαναγορά
40 ΝΣΣ- Καλοχώρι
42 Ελευθέριο – Κοιμητήρια
43 Τοπικό Ευόσμου
25 γραμμές του κράτους, που λειτουργούσε μέχρι σήμερα ο ΟΑΣΘ, θα περάσουν στα ΚΤΕΛ της Θεσσαλονίκης, με την έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου, βγάζοντας στους δρόμους της πόλης 120 νέα λεωφορεία. Το υπουργείο Υποδομών αναφέρει πως ...
"Ένα χρόνιο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι πολίτες της Θεσσαλονίκης στην καθημερινότητά τους, από σήμερα, μπαίνει οριστικά σε πορεία επίλυσής του".
Ειδικότερα, το Ελεγκτικό Συνέδριο, ένα από τα τρία ανώτατα δικαστήρια της χώρας, μετά από εξονυχιστικό έλεγχο που κράτησε 2 μήνες, έκρινε απολύτως νόμιμη την ανάθεση, έδωσε το "πράσινο φως" για τη σύμβαση μεταξύ ΟΣΕΘ και ΚΤΕΛ, στα οποία ανατίθεται το συγκοινωνιακό έργο εκτός του πολεοδομικού συγκροτήματος, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατικού κοινού.
Έτσι, στις επόμενες μέρες θα κυκλοφορήσουν 100 νέα αστικά λεωφορεία των ΚΤΕΛ συν 20 εφεδρικά.
Δείτε και: Εγκρίθηκε από το Ελεγκτικό Συνέδριο η σύμβαση ΟΣΕΘ - ΟΑΣΘ - ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Συγκεκριμένα:
Μέχρι τις 23 Μαρτίου οι Θεσσαλονικείς θα δουν να κυκλοφορούν στην πόλη 35 νέα λεωφορεία, τα οποία θα καλύψουν συνολικά 11 γραμμές (δείτε αναλυτικά στο τέλος), ενώ την πρώτη εβδομάδα του Απριλίου, 65 ακόμη νέα οχήματα θα καλύψουν άλλες 14 γραμμές, συνολικά, δηλαδή, θα εξυπηρετηθούν 25 γραμμές από 100 νέα λεωφορεία, ενώ θα υπάρχουν επιπλέον 20 εφεδρικά.
Συνολικά ο στόλος αστικών λεωφορείων στη Θεσσαλονίκη, αυξάνεται κατά 120.
Σημειώνεται, επίσης, ότι με την υλοποίηση της σύμβασης, το κόστος ανά χιλιόμετρο στα δρομολόγια που εκτελούνται σήμερα από τον ΟΑΣΘ θα μειωθεί από 3,93 ευρώ / χιλιόμετρο σε 1,43 ευρώ. Δηλαδή το ελληνικό δημόσιο θα εξοικονομεί πάνω από 30.000.000 ευρώ το χρόνο.
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής δήλωσε σχετικά με το θέμα:
«Είναι μια πολύ σημαντική μέρα για τη Θεσσαλονίκη. Όλοι γνωρίζουν ότι παραλάβαμε τις αστικές
συγκοινωνίες της πόλης σε κακά χάλια, όπως και ότι τα προβλήματά τους δεν μπορούσαν να λυθούν μέσα σε μια νύχτα. Από την πρώτη στιγμή, ξεκινήσαμε να κάνουμε μια διαχείριση κρίσης. Καταλαβαίνουμε την απόγνωση των πολιτών και δουλεύουμε συστηματικά για να βελτιώσουμε την κατάσταση. Χωρίς μεγάλα λόγια, η συμφωνία με τα ΚΤΕΛ είναι πλέον πραγματικότητα.
Τα 100 νέα λεωφορεία δεν λύνουν το πρόβλημα, αλλά θα ανακουφίσουν την κατάσταση. Και είναι διπλά σημαντικό που αυτό θα γίνει στο αμέσως προσεχές διάστημα, που έχουμε έναν επιπλέον εξαιρετικά σημαντικό λόγο να αποφεύγουμε τον συνωστισμό των πολιτών.
Και η προσπάθειά μας συνεχίζεται. Όπως είναι γνωστό, άλλα 170 με 200 νέα λεωφορεία θα προστεθούν στο στόλο του ΟΑΣΘ μέσω διαγωνισμού μίσθωσης που θα προκηρυχθεί στις αμέσως επόμενες εβδομάδες. Με αυτόν τον τρόπο, το Σεπτέμβριο του 2020 το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα έχει εξασφαλίσει πάνω από 300 νέα λεωφορεία για την καλύτερη εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου της Θεσσαλονίκης.
Όπως είχε δεσμευτεί και ο ίδιος ο Πρωθυπουργός από το βήμα της ΔΕΘ, κάνουμε ό,τι μπορούμε για να γίνει πιο ανθρώπινη η καθημερινότητα των πολιτών της Θεσσαλονίκης. Τελικός μας στόχος είναι η πόλη να αποκτήσει πραγματικά τις αστικές συγκοινωνίες που της αξίζουν».
Δείτε παρακάτω τις 25 γραμμές του ΟΑΣΘ που θα περάσουν στα ΚΤΕΛ
ΟΙ 11 ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΣΤΙΣ 23 ΜΑΡΤΙΟΥ 2020
87 Θεσσαλονίκη – Βασιλικά
88 Θεσσαλονίκη – Μεσημέρι.
36 Βούλγαρη – Ζώνη Καινοτομίας
60 Οικισμός 751 – Οικισμός Μακεδονία
61 Χορτιάτης – Διασταύρωση Χορτιάτη
66 Χαριλάου – Θέρμη
67 ΑΣ ΙΚΕΑ- Τριάδι
69 ΑΣ ΙΚΕΑ- Επανομή
76 ΑΣ ΙΚΕΑ –Αγγελοχώρι
77 Νέα Μηχανιώνα – Επανομή
79 ΙΚΕΑ –Αεροδρόμιο
ΟΙ 14 ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΑΠΡΙΛΙΟΥ
51 Σίνδος – ΝΣΣ
53 Τοπικό - Σίνδου
54 ΝΣΣ – Ιωνία
55 Σταυρούπολη – Ωραιόκαστρο – Ιωνία
56 ΝΣΣ – Ωραιόκαστρο
80 Θεσσαλονίκη – Μάλγαρα
81 Θεσσαλονίκη – Κουφάλια
82 Θεσσαλονίκη – Καλλιθέα
83 Λαγκαδάς – Θεσσαλονίκη
84 Θεσσαλονίκη – Μελισσοχώρι
9 ΝΣΣ- Λαχαναγορά
40 ΝΣΣ- Καλοχώρι
42 Ελευθέριο – Κοιμητήρια
43 Τοπικό Ευόσμου