Οι εργαζόμενοι καταγγέλουν ότι δεν μπήκαν όροι που να διασφαλίζουν τη δουλειά τους, καθώς , εαν ο σημερινός τους εργοδότης χάσει το διαγωνισμό, ο ξένος ιδιώτης θα φέρει αλλοδαπούς εργαζόμενους.
Ζητούν λοιπόν, να μπουν όροι, όπως "οι οδηγοί του αλλοδαπού ιδιώτη να έχουν υπηρετήσει τη θητεία τους στον ελληνικό στρατό , να έχουν τουλάχιστον πεναετή παραμονή στην Ελλάδα ...κλπ."
Προφανώς κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει στα πλαίσια ενός ανοιχτού διαγωνισμού χώρας της Ε.Ε., αφού η κινητικότητα των εργαζομένων, είναι από τις θεμελιώδεις αρχές της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Οπως συμβαίνει στη Γερμανία, όπου βρίσκουν δουλειά στις αστικές συγκοινωνίες, Έλληνες οδηγοί, χωρίς να γνωρίζουν Γερμανικά, χωρίς να έχουν προηγούμενη διαμονή στη Γερμανία, έτσι μπορεί να συμβεί και στην Ελλάδα. Δυστυχώς, η τεράστια έλλειψη οδηγών, οδήγησε στην αθρόα εισαγωγή οδηγών, όχι μόνο από χώρες της ΕΕ, αλλά από όλο τον κόσμο. Οι μισοί οδηγοί στη Γαλλία , είναι πλέον Αφρικανοί.
Κανείς δεν μπορεί να εμποδίσει λοιπόν, έναν αλλοδαπό ανάδοχο, π.χ. Βουλγαρική εταιρεία, να φέρει 500 Βούλγαρους οδηγούς.
Αυτά έχει η παγκοσμιοποίηση:
Μας προσλαμβάνουν στα αστικά στη Γερμανία χωρίς να ξέρουμε τη γλώσσα: