Σύμφωνα με τον ίδιο, προκειται για οχήματα αθόρυβα και ασφαλή, ενώ βάσει των πορισμάτων μελετών της Motor Oil, που επιβεβαιώνονται από τη διεθνή εμπειρία, καταδεικνύεται ότι με δεδομένες τις κλιματολογικές συνθήκες, τις επιπτώσεις της κλιματικής κρίσης, αλλά και της γεωμορφολογίας Αττικής και Θεσσαλονίκης, τα λεωφορεία δείχνουν καταλληλότερα σε σύγκριση με τα ηλεκτρικά:
«Ανεφοδιάζονται σε 15 λεπτά, όχι σε 4 ώρες, άρα παρέχουν μεγαλύτερη αξιοποίηση στο
συγκοινωνιακό έργο. Δεν επηρεάζονται από κλιματολογικές συνθήκες, όπως οι υψηλές θερμοκρασίες ή το πολύ κρύο. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι το κόστος κατανάλωσης υδρογόνου σε σχέση με την ηλεκτροφόρτιση μπορεί υπό συνθήκες να εξομοιωθεί». Κι αυτό δεδομένου ότι σήμερα το εν λόγω καύσιμο είναι ακριβότερο και από το πετρέλαιο.
Συμπλήρωσε πως το λεωφορείο που παρουσιάστηκε είναι προπομπός των δυο λεωφορείων υδρογόνου που θα αποκτήσει έως το 2026 η ΟΣΥ, και θα ανοίξουν τον δρόμο για να συμπεριληφθεί η νέα τεχνολογία στην ανανέωση του στόλου που προχωρά από το υπουργείο με ικανό αριθμό λεωφορείων υδρογόνου.
συγκοινωνιακό έργο. Δεν επηρεάζονται από κλιματολογικές συνθήκες, όπως οι υψηλές θερμοκρασίες ή το πολύ κρύο. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι το κόστος κατανάλωσης υδρογόνου σε σχέση με την ηλεκτροφόρτιση μπορεί υπό συνθήκες να εξομοιωθεί». Κι αυτό δεδομένου ότι σήμερα το εν λόγω καύσιμο είναι ακριβότερο και από το πετρέλαιο.
Συμπλήρωσε πως το λεωφορείο που παρουσιάστηκε είναι προπομπός των δυο λεωφορείων υδρογόνου που θα αποκτήσει έως το 2026 η ΟΣΥ, και θα ανοίξουν τον δρόμο για να συμπεριληφθεί η νέα τεχνολογία στην ανανέωση του στόλου που προχωρά από το υπουργείο με ικανό αριθμό λεωφορείων υδρογόνου.
(Με πληρ. από ΕΘΝΟΣ)