Η Αρχή Μεταφορών της Μητροπολιτικής Περιοχής της Ουάσιγκτον, ...προσθέτει αυτοματοποιημένες κάμερες στα λεωφορεία για να κρατά τα μη εξουσιοδοτημένα οχήματα μακριά από τις λωρίδες των λεωφορείων και τις περιοχές στάσεων λεωφορείων.
Αυτή η πρωτοβουλία, που ονομάστηκε Clear Lanes (καθαρές λωρίδες), έχει διαμορφωθεί σύμφωνα με παρόμοια προγράμματα αυτοματοποιημένης επιβολής λωρίδων λεωφορείων (ABLE), όπως αυτά στο Σαν Φρανσίσκο και τη Νέα Υόρκη.
Ωστόσο, με αυτήν την ενέργεια, η Ουάσιγκτον θα γίνει η πρώτη πόλη των ΗΠΑ που θα χρησιμοποιεί τεχνολογία αυτοματοποιημένης κάμερας για να παρακολουθεί εκτός από τις λεωφορειολωρίδες και τις ζώνες στάσεων λεωφορείων .
Η χρήση συστημάτων κάμερας ABLE έχει αποδειχθεί ότι αποτρέπει τους αυτοκινητιστές από την οδήγηση ή τη στάθμευση σε λωρίδες λεωφορείων, προκειμένου να βελτιωθεί η αξιοπιστία των υπηρεσιών συγκοινωνίας. Συνεπώς, αυτή η πρωτοβουλία ευθυγραμμίζεται με το πρόγραμμα Better Bus της Metro για την παροχή βελτιωμένων υπηρεσιών στους πελάτες της.
Αυτή η πρωτοβουλία, που ονομάστηκε Clear Lanes (καθαρές λωρίδες), έχει διαμορφωθεί σύμφωνα με παρόμοια προγράμματα αυτοματοποιημένης επιβολής λωρίδων λεωφορείων (ABLE), όπως αυτά στο Σαν Φρανσίσκο και τη Νέα Υόρκη.
Ωστόσο, με αυτήν την ενέργεια, η Ουάσιγκτον θα γίνει η πρώτη πόλη των ΗΠΑ που θα χρησιμοποιεί τεχνολογία αυτοματοποιημένης κάμερας για να παρακολουθεί εκτός από τις λεωφορειολωρίδες και τις ζώνες στάσεων λεωφορείων .
Η χρήση συστημάτων κάμερας ABLE έχει αποδειχθεί ότι αποτρέπει τους αυτοκινητιστές από την οδήγηση ή τη στάθμευση σε λωρίδες λεωφορείων, προκειμένου να βελτιωθεί η αξιοπιστία των υπηρεσιών συγκοινωνίας. Συνεπώς, αυτή η πρωτοβουλία ευθυγραμμίζεται με το πρόγραμμα Better Bus της Metro για την παροχή βελτιωμένων υπηρεσιών στους πελάτες της.
Ο Γενικός Διευθυντής και Διευθύνων Σύμβουλος της Metro Randy Clarke δήλωσε:
«Για να χρησιμοποιούν οι άνθρωποι τα αστικά λεωφορεία, πρέπει να είναι πιο γρήγορα και πιο αξιόπιστα. Αυτό δεν μπορεί να συμβεί εάν τα αυτοκίνητα μπλοκάρουν τις λωρίδες των λεωφορείων που υποτίθεται ότι κρατούν τα λεωφορεία σε κίνηση, οι ζώνες στάσεων λεωφορείων είναι εξίσου σημαντικό να διατηρούνται καθαρές, έτσι ώστε τα λεωφορεία να μπορούν να φτάσουν μέχρι το κράσπεδο, ώστε οι πελάτες όλων των φυσικών ικανοτήτων να έχουν έναν ασφαλή τρόπο επιβίβασης ή έξοδος."
Στο πλαίσιο του προγράμματος Clear Lanes, η Metro ανέθεσε στη Hayden AI να εγκαταστήσει κάμερες σε 140 λεωφορεία που λειτουργούν σε 31 διαδρομές με λωρίδες μόνο για λεωφορεία. Τα κρυπτογραφημένα βίντεο και φωτογραφίες από αυτές τις αυτοματοποιημένες κάμερες διαβιβάζονται απευθείας στην Περιφέρεια της Κολούμπια, η οποία στη συνέχεια εκδίδει τις βεβαιώσεις παράβασης και εισπράττει τα πρόστιμα.
Η Metro επενδύει 4,6 εκατομμύρια δολάρια σε αυτήν την εγκατάσταση για να βοηθήσει στη βελτίωση των υπηρεσιών λεωφορείων και να ενθαρρύνει περισσότερους ανθρώπους να ταξιδεύουν με δημόσια συγκοινωνία. Αυτό θα συμπληρώσει πρόσθετες πρωτοβουλίες, όπως η κατασκευή νέων λωρίδων μόνο για λεωφορεία σε όλη την Περιφέρεια.
Ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Μεταφορών της Ουάσιγκτον, Everett Lott, δήλωσε:
«Επενδύουμε περισσότερα από 100 εκατομμύρια δολάρια στο Πρόγραμμα Προτεραιότητας Λεωφορείων, χτίζοντας ένα δίκτυο λωρίδων, που θα δημιουργήσει μια πιο δίκαιη, καλύτερη ποιότητα ζωής για τους ανθρώπους σε όλη την Περιφέρεια. Τα επόμενα έξι χρόνια, το όραμά μας είναι να έχουμε λωρίδες 120 λωρίδων μόνο για λεωφορεία, που θα συνδέουν τις γειτονιές μας και θα φέρνουν ανθρώπους σε δουλειές, παιδιά σε σχολεία και οικογένειες μαζί».
«Για να χρησιμοποιούν οι άνθρωποι τα αστικά λεωφορεία, πρέπει να είναι πιο γρήγορα και πιο αξιόπιστα. Αυτό δεν μπορεί να συμβεί εάν τα αυτοκίνητα μπλοκάρουν τις λωρίδες των λεωφορείων που υποτίθεται ότι κρατούν τα λεωφορεία σε κίνηση, οι ζώνες στάσεων λεωφορείων είναι εξίσου σημαντικό να διατηρούνται καθαρές, έτσι ώστε τα λεωφορεία να μπορούν να φτάσουν μέχρι το κράσπεδο, ώστε οι πελάτες όλων των φυσικών ικανοτήτων να έχουν έναν ασφαλή τρόπο επιβίβασης ή έξοδος."
Στο πλαίσιο του προγράμματος Clear Lanes, η Metro ανέθεσε στη Hayden AI να εγκαταστήσει κάμερες σε 140 λεωφορεία που λειτουργούν σε 31 διαδρομές με λωρίδες μόνο για λεωφορεία. Τα κρυπτογραφημένα βίντεο και φωτογραφίες από αυτές τις αυτοματοποιημένες κάμερες διαβιβάζονται απευθείας στην Περιφέρεια της Κολούμπια, η οποία στη συνέχεια εκδίδει τις βεβαιώσεις παράβασης και εισπράττει τα πρόστιμα.
Η Metro επενδύει 4,6 εκατομμύρια δολάρια σε αυτήν την εγκατάσταση για να βοηθήσει στη βελτίωση των υπηρεσιών λεωφορείων και να ενθαρρύνει περισσότερους ανθρώπους να ταξιδεύουν με δημόσια συγκοινωνία. Αυτό θα συμπληρώσει πρόσθετες πρωτοβουλίες, όπως η κατασκευή νέων λωρίδων μόνο για λεωφορεία σε όλη την Περιφέρεια.
Ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Μεταφορών της Ουάσιγκτον, Everett Lott, δήλωσε:
«Επενδύουμε περισσότερα από 100 εκατομμύρια δολάρια στο Πρόγραμμα Προτεραιότητας Λεωφορείων, χτίζοντας ένα δίκτυο λωρίδων, που θα δημιουργήσει μια πιο δίκαιη, καλύτερη ποιότητα ζωής για τους ανθρώπους σε όλη την Περιφέρεια. Τα επόμενα έξι χρόνια, το όραμά μας είναι να έχουμε λωρίδες 120 λωρίδων μόνο για λεωφορεία, που θα συνδέουν τις γειτονιές μας και θα φέρνουν ανθρώπους σε δουλειές, παιδιά σε σχολεία και οικογένειες μαζί».