ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ: Η πρόταση για την μετεγκατάσταση του σταθμού λεωφορείων, στα δυτικά, πέρασε κατά πλειοψηφία και τώρα έπονται οι επόμενες κινήσεις, με την προσδοκία οτι αυτή η υπόθεση θα “τρέξει” γρήγορα και δεν θα χρειαστεί να περάσουν καμιά 20αριά χρόνια ακόμη…
Η συνεδρίαση κύλησε σε ήρεμους τόνους, χωρίς ενστάσεις και διακοπές ανούσιες με τον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου Χρήστο Γκουγκουλάκη να διευθύνει την συζήτηση με καίριες παρεμβάσεις και λόγω της επιστημοσύνης του.
Το ζήτημα ήρθε ξανά προς συζήτηση στο δημοτικό συμβούλιο μετά από πρόταση της εταιρείας και αφού πρώτα είχε προηγηθεί η απορριπτική απόφαση της αποκεντρωμένης διοίκησης στην γνωμοδότηση που είχε λάβει από το σώμα το 2022.
Μια γνωμοδότηση, που για την αποκεντρωμένη κρίθηκε “θολή” καθώς η άποψη που καταγραφόταν τότε, ήταν λίγο απ’όλα, χωρίς να διατυπώνεται ξεκάθαρα και με σαφήνεια ποια ήταν η βούληση του δημοτικού συμβουλίου. Ναι, μεν είχε προκριθεί η δυτική πλευρά για την μετακίνηση του ΚΤΕΛ, αλλά υπήρχε και πρόταση τόσο στα ανατολικά όσο και στα βόρεια, με αποτέλεσμα ο αποκεντρωμένος να ξανά στείλει πίσω την υπόθεση, ζητώντας από την δημοτική αρχή να λάβει μια συγκεκριμένη γνώμη, χωρίς αστερίσκους.
Την εισήγηση του θέματος την έκανε ο αντιδήμαρχος καθημερινότητας και τεχνικής υπηρεσίας Γιάννης Ναϊτίδης, ενω παρών στην συνεδρίαση ήταν και ο τεχνικός σύμβουλος της εταιρείας Παναγιώτης Καρανάσιος. Και οι δύο ανέπτυξαν τα δεδομένα και το σκεπτικό βάση, του οποίου θα πρέπει να παρθεί απόφαση, ώστε να δοθεί το “πράσινο φως” για να προχωρήσουν οι απαραίτητες ενέργειες, πιάνοντας ουσιαστικά το νήμα από τα βήματα που είχαν γίνει επί θητείας Αλεξανδρή με την αγορά του οικοπέδου και τις μελέτες που απαιτούνταν για ένα τέτοιο έργο.
Βασική προϋπόθεση για να εκκινήσει και πάλι η διαδικασία, μετά την σύμφωνη γνώμη του δημοτικού συμβουλίου είναι η κατάρτιση του ειδικού πολεοδομικού σχεδίου στο οικοδομικό τετράγωνο όπου έχουν χωροθετηθεί οι εγκαταστάσεις του ΚΤΕΛ, για να παραχωρηθεί η χρήση γης με την έκδοση προεδρικού διατάγματος. Ο δρόμος είπε ο τεχνικός σύμβουλος, είναι αναμφισβήτητα μακρύς, αλλά πρέπει να γίνει το πρώτο βήμα.
Όλοι συμφώνησαν, πως η απομάκρυνση του ΚΤΕΛ είναι επιβεβλημένη από το κέντρο της πόλης για λόγους κυκλοφοριακούς, αισθητικούς, περιβαλλοντικους, λειτουργικούς και πολεοδομικούς, υποστηρίζοντας, πως πρέπει να βρεθεί λύση, ωστόσο δεν ψήφισαν όλοι υπέρ της μεταφοράς του στα δυτικά, προκρίνοντας λόγους, όπως για παράδειγμα, ότι στην συζήτηση θα έπρεπε να παραβρίσκεται η αρμόδια υπηρεσία για να δώσει τις ανάλογες διευκρινίσεις, ή βάζοντας ακόμη και το ερώτημα αν υπάρχει το ενδεχόμενο να προκύψουν προβλήματα με τις γύρω περιοχές και ίσως με κάποιους ιδιοκτήτες.
Ο δήμαρχος, αφού τοποθετήθηκε εξηγώντας, γιατί πρέπει να πάει τελικά στην δυτική πλευρά το ΚΤΕΛ, ζήτησε από τους δημοτικούς συμβούλους να καταλήξουν σε μια και μοναδική πρόταση, αφού στόχος της αποκεντρωμένης είναι η σύγκλιση, θέλει δηλαδή να ακούσει την τοπική κοινωνία συνολικά και ενωμένα, ώστε όπως τόνισε ο κύριος Ζαμπούκης “να χτυπήσουμε την πόρτα της αποκεντρωμένης για τελευταία φορά και να προχωρήσει η διαδικασία”.
Τελικά η πρόταση για την μετεγκατάσταση του σταθμού λεωφορείων, στα δυτικά, πέρασε κατά πλειοψηφία και τώρα έπονται οι επόμενες κινήσεις, με την προσδοκία οτι αυτή η υπόθεση θα “τρέξει” γρήγορα και δεν θα χρειαστεί να περάσουν καμιά 20αρία χρόνια ακόμη…
Μια γνωμοδότηση, που για την αποκεντρωμένη κρίθηκε “θολή” καθώς η άποψη που καταγραφόταν τότε, ήταν λίγο απ’όλα, χωρίς να διατυπώνεται ξεκάθαρα και με σαφήνεια ποια ήταν η βούληση του δημοτικού συμβουλίου. Ναι, μεν είχε προκριθεί η δυτική πλευρά για την μετακίνηση του ΚΤΕΛ, αλλά υπήρχε και πρόταση τόσο στα ανατολικά όσο και στα βόρεια, με αποτέλεσμα ο αποκεντρωμένος να ξανά στείλει πίσω την υπόθεση, ζητώντας από την δημοτική αρχή να λάβει μια συγκεκριμένη γνώμη, χωρίς αστερίσκους.
Την εισήγηση του θέματος την έκανε ο αντιδήμαρχος καθημερινότητας και τεχνικής υπηρεσίας Γιάννης Ναϊτίδης, ενω παρών στην συνεδρίαση ήταν και ο τεχνικός σύμβουλος της εταιρείας Παναγιώτης Καρανάσιος. Και οι δύο ανέπτυξαν τα δεδομένα και το σκεπτικό βάση, του οποίου θα πρέπει να παρθεί απόφαση, ώστε να δοθεί το “πράσινο φως” για να προχωρήσουν οι απαραίτητες ενέργειες, πιάνοντας ουσιαστικά το νήμα από τα βήματα που είχαν γίνει επί θητείας Αλεξανδρή με την αγορά του οικοπέδου και τις μελέτες που απαιτούνταν για ένα τέτοιο έργο.
Βασική προϋπόθεση για να εκκινήσει και πάλι η διαδικασία, μετά την σύμφωνη γνώμη του δημοτικού συμβουλίου είναι η κατάρτιση του ειδικού πολεοδομικού σχεδίου στο οικοδομικό τετράγωνο όπου έχουν χωροθετηθεί οι εγκαταστάσεις του ΚΤΕΛ, για να παραχωρηθεί η χρήση γης με την έκδοση προεδρικού διατάγματος. Ο δρόμος είπε ο τεχνικός σύμβουλος, είναι αναμφισβήτητα μακρύς, αλλά πρέπει να γίνει το πρώτο βήμα.
Όλοι συμφώνησαν, πως η απομάκρυνση του ΚΤΕΛ είναι επιβεβλημένη από το κέντρο της πόλης για λόγους κυκλοφοριακούς, αισθητικούς, περιβαλλοντικους, λειτουργικούς και πολεοδομικούς, υποστηρίζοντας, πως πρέπει να βρεθεί λύση, ωστόσο δεν ψήφισαν όλοι υπέρ της μεταφοράς του στα δυτικά, προκρίνοντας λόγους, όπως για παράδειγμα, ότι στην συζήτηση θα έπρεπε να παραβρίσκεται η αρμόδια υπηρεσία για να δώσει τις ανάλογες διευκρινίσεις, ή βάζοντας ακόμη και το ερώτημα αν υπάρχει το ενδεχόμενο να προκύψουν προβλήματα με τις γύρω περιοχές και ίσως με κάποιους ιδιοκτήτες.
Ο δήμαρχος, αφού τοποθετήθηκε εξηγώντας, γιατί πρέπει να πάει τελικά στην δυτική πλευρά το ΚΤΕΛ, ζήτησε από τους δημοτικούς συμβούλους να καταλήξουν σε μια και μοναδική πρόταση, αφού στόχος της αποκεντρωμένης είναι η σύγκλιση, θέλει δηλαδή να ακούσει την τοπική κοινωνία συνολικά και ενωμένα, ώστε όπως τόνισε ο κύριος Ζαμπούκης “να χτυπήσουμε την πόρτα της αποκεντρωμένης για τελευταία φορά και να προχωρήσει η διαδικασία”.
Τελικά η πρόταση για την μετεγκατάσταση του σταθμού λεωφορείων, στα δυτικά, πέρασε κατά πλειοψηφία και τώρα έπονται οι επόμενες κινήσεις, με την προσδοκία οτι αυτή η υπόθεση θα “τρέξει” γρήγορα και δεν θα χρειαστεί να περάσουν καμιά 20αρία χρόνια ακόμη…
Με πληροφορίες από το focustonevro