Λύση αναζητείται και για τα επαγγελματικά οχήματα, όπως σημείωσε ο κ. Ξιφαράς.
Όπως εξήγησε, οι εταιρείες κούριερ που χρησιμοποιούν βανάκια μέχρι 3,5 τόνους χρησιμοποιούν επαγγελματίες χωρίς επαγγελματικό δίπλωμα καθώς εμπίπτουν στο επιτρεπόμενο όριο.
Με τα ηλεκτρικά όμως βανάκια και την αύξηση του βάρους λόγω της μπαταρίας, υπό τις παρούσες συνθήκες θα απαιτείται επαγγελματικό δίπλωμα, κάτι που προσπαθεί το υπουργείο να λύσει με ειδικό αίτημα προς την ΕΕ να νομοθετηθεί να αυξηθεί στους 4,5 τόνους το όριο για μη επαγγελματικό δίπλωμα.