Παρασκευή 27 Μαΐου 2022

Τι ζητάει από την εργοδοσία η ΔΑΣ ΟΑΣΘ

 Με ανακοίνωση που εξέδωσε η παράταξη του ΠΑΜΕ (ΚΚΕ) στον ΟΑΣΘ, απαιτεί:






  • Οι απεργίες να γίνονται χωρίς προσωπικό ασφαλείας. Τα λεωφορεία που θα κινούνται να τα καθορίζουν οι εργαζόμενοι, οι οποίοι θα κρίνουν ποιές κοινωνικές ομάδες πρέπει να εξυπηρετηθούν.
  • Αυξήσεις μισθών τουλάχιστον 10,2%.
  • Αναδρομική επιστροφή των δύο επιδομάτων των οδηγών που κόπηκαν.
  • Επιστροφή των 12 εκ, που "οφείλει ο ΟΑΣΘ στο προσωπικό".
  • Κατάργηση της μονής βάρδιας στα αμαξοστάσια.
  • Επιστροφή των προστίμων που επιβλήθηκαν σε όσους εργαζόμενους δεν έκαναν τα δύο υποχρεωτικά Rapid test για Covid.
  • Κατάργηση των υπερωριών.
  • Μονιμοποίηση όλων των "εργολαβικών" και φυσικά
  • Άμεση πρόσληψη μόνιμου προσωπικού


ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


Λέμε ΝΑΙ στις κινητοποιήσεις και παλεύουμε για ΣΣΕ με αυξήσεις !!

Πλαίσιο πάλης :

>  Όχι στην εφαρμογή του απεργοκτόνου νόμου Χατζηδάκη.

Οι απεργιακές κινητοποιήσεις και Στάσεις Εργασίας να γίνονται χωρίς το προσωπικό ασφαλείας-ελάχιστης εγγυημένης υπηρεσίας που ορίζει ο νόμος Χατζηδάκη (δηλ. να κυκλοφορούν 138 λεωφορεία) Εμείς ως συνδικάτο μπορούμε να ορίσουμε λεωφορεία που να εξυπηρετούν συγκεκριμένες ανάγκες του λαού όπως είναι τα νοσοκομεία, οι συγκοινωνιακοί κόμβοι π.χ. Αεροδρόμιο-ΝΣΣ, ΚΤΕΛ Μακεδονίας / Χαλκιδικής, φοιτητικές σχολές εκτός πολεοδομικού συγκροτήματος, ΑΜΕΑ κλπ.

>  Αυξήσεις στη ΣΣΕ τουλάχιστον στο ύψος του επίσημου πληθωρισμού ο οποίος για τον μήνα Απρίλιο έχει «σκαρφαλώσει» στο 10,2% !

^ Άμεση έκδοση ΚΥΑ επιδομάτων «ανθυγιεινού» και «θέσης ευθύνης» που κόπηκαν μονομερώς από την εργοδοσία και αναδρομική επιστροφή των χρηματικών ποσών που παρακρατήθηκαν.

^ Απαίτηση επιστροφής όλων των χρημάτων που οφείλει ο Οργανισμός στους εργαζόμενους που ανέρχονται περίπου στα 12 εκ. ευρώ.

^ Άμεση έναρξη της παρακράτησης από τα εξοφλητήρια των εισφορών για όλα τα ταμεία.

>  Κατάργηση του άρθρου 32 του ν. 4903 που ζητά το 10% «αχρεωστήτος καταβληθέντων» ποσών από το 2016.

>  Μέτρα υγιεινής και ασφάλειας με κατάργηση της μονής βάρδιας στα αμαξοστάσια και επιδιόρθωση ή αντικατάσταση όλων των καθισμάτων που δεν λειτουργεί η ανάρτηση, συντήρηση εγκαταστάσεων τόσο στα αμαξοστάσια όσο και στους τερματικούς σταθμούς και χώρους αναμονής των εργαζομένων με πλήρη ευθύνη και χρηματοδότηση από τον Οργανισμό, καθαριότητα στους σταθμούς μετεπιβίβασης.

>  Κατάργηση των προγραμματισμένων υπερωριών των οδηγών με αλλαγή βάρδιας στα τέρματα.

Επιστροφή των παράτυπα παρακρατηθέντων προστίμων από τον ΟΑΣΘ για τα Γ3ρϊά

>  Αμεση πρόσληψη μόνιμου προσωπικού για όλες τις απαραίτητες ειδικότητες (και όχι εργαζομένων με συμβάσεις ορισμένου χρόνου ή «ενοικιαζόμενων») και ιδιαίτερα στις κρίσιμες ειδικότητες των οδηγών και τεχνιτών για την άμεση κάλυψη επειγουσών αναγκών του Οργανισμού.

>  Μονιμοποίηση όλων των εργολαβικών εργαζομένων που καλύπτουν πάγιες ανάγκες του Οργανισμού. Έξω οι εργολάβοι από τη συγκοινωνία.

>  Επισκευή και ένταξη στην κυκλοφορία όσων παροπλισμένων ιδιόκτητων λεωφορείων του ΟΑΣΘ είναι επισκευάσιμα.




sakisgeorgiadis