- Οι απεργίες να γίνονται χωρίς προσωπικό ασφαλείας. Τα λεωφορεία που θα κινούνται να τα καθορίζουν οι εργαζόμενοι, οι οποίοι θα κρίνουν ποιές κοινωνικές ομάδες πρέπει να εξυπηρετηθούν.
- Αυξήσεις μισθών τουλάχιστον 10,2%.
- Αναδρομική επιστροφή των δύο επιδομάτων των οδηγών που κόπηκαν.
- Επιστροφή των 12 εκ, που "οφείλει ο ΟΑΣΘ στο προσωπικό".
- Κατάργηση της μονής βάρδιας στα αμαξοστάσια.
- Επιστροφή των προστίμων που επιβλήθηκαν σε όσους εργαζόμενους δεν έκαναν τα δύο υποχρεωτικά Rapid test για Covid.
- Κατάργηση των υπερωριών.
- Μονιμοποίηση όλων των "εργολαβικών" και φυσικά
- Άμεση πρόσληψη μόνιμου προσωπικού
ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Λέμε ΝΑΙ στις κινητοποιήσεις
και παλεύουμε για ΣΣΕ με αυξήσεις !!
Πλαίσιο πάλης :
> Όχι στην εφαρμογή του απεργοκτόνου νόμου Χατζηδάκη.
Οι απεργιακές
κινητοποιήσεις και Στάσεις Εργασίας να γίνονται χωρίς
το προσωπικό ασφαλείας-ελάχιστης εγγυημένης υπηρεσίας που ορίζει ο νόμος
Χατζηδάκη (δηλ. να κυκλοφορούν 138 λεωφορεία) Εμείς ως συνδικάτο
μπορούμε να ορίσουμε λεωφορεία που να εξυπηρετούν συγκεκριμένες ανάγκες του
λαού όπως είναι τα νοσοκομεία, οι συγκοινωνιακοί κόμβοι π.χ. Αεροδρόμιο-ΝΣΣ,
ΚΤΕΛ Μακεδονίας / Χαλκιδικής, φοιτητικές σχολές εκτός πολεοδομικού
συγκροτήματος, ΑΜΕΑ κλπ.
>
Αυξήσεις στη ΣΣΕ
τουλάχιστον στο ύψος του επίσημου πληθωρισμού ο οποίος για τον μήνα Απρίλιο
έχει «σκαρφαλώσει» στο 10,2% !
^ Άμεση έκδοση ΚΥΑ επιδομάτων «ανθυγιεινού» και «θέσης
ευθύνης» που κόπηκαν μονομερώς από την εργοδοσία και αναδρομική επιστροφή των
χρηματικών ποσών που παρακρατήθηκαν.
^ Απαίτηση επιστροφής όλων
των χρημάτων που οφείλει ο Οργανισμός στους εργαζόμενους που ανέρχονται περίπου
στα 12 εκ. ευρώ.
^ Άμεση έναρξη της
παρακράτησης από τα εξοφλητήρια των εισφορών για όλα τα ταμεία.
> Κατάργηση του άρθρου 32 του ν. 4903 που ζητά το 10%
«αχρεωστήτος καταβληθέντων» ποσών από το 2016.
>
Μέτρα υγιεινής και
ασφάλειας με κατάργηση της μονής βάρδιας στα αμαξοστάσια και επιδιόρθωση ή
αντικατάσταση όλων των καθισμάτων που δεν λειτουργεί η ανάρτηση, συντήρηση
εγκαταστάσεων τόσο στα αμαξοστάσια όσο και στους τερματικούς σταθμούς και
χώρους αναμονής των εργαζομένων με πλήρη ευθύνη και χρηματοδότηση από τον
Οργανισμό, καθαριότητα στους σταθμούς μετεπιβίβασης.
> Κατάργηση των προγραμματισμένων υπερωριών των οδηγών με
αλλαγή βάρδιας στα τέρματα.
Επιστροφή των
παράτυπα παρακρατηθέντων προστίμων από τον ΟΑΣΘ για τα Γ3ρϊά
>
Αμεση πρόσληψη μόνιμου προσωπικού για όλες τις απαραίτητες
ειδικότητες (και όχι εργαζομένων με συμβάσεις ορισμένου χρόνου ή
«ενοικιαζόμενων») και ιδιαίτερα στις κρίσιμες ειδικότητες των οδηγών και
τεχνιτών για την άμεση κάλυψη επειγουσών αναγκών του Οργανισμού.
>
Μονιμοποίηση όλων των
εργολαβικών εργαζομένων που καλύπτουν πάγιες ανάγκες του Οργανισμού. Έξω οι
εργολάβοι από τη συγκοινωνία.
> Επισκευή και ένταξη στην κυκλοφορία όσων παροπλισμένων ιδιόκτητων
λεωφορείων του ΟΑΣΘ είναι επισκευάσιμα.