Ανάλογες διαμαρτυρίες βέβαια...
έχουμε και από το χώρο των ταξί.Ο κ.Πεζίκογλου, αναφέρεται στις "εξωφρενικές χρεώσεις της Fraport, για τη χρήση των χώρων του αεροδρομίου Μακεδονία, από τους επαγγελματίες".
Χαρακτηριστικά, η στάθμευση λεωφορείων, που περιμένουν τους πελάτες για "tranfer" στη Χαλκιδική και αλλού, είναι δωρεάν για τα πρώτα 20 λεπτά μόνο, χρόνος που είναι αστείος για ένα τουριστικό λεωφορείο, αφού 20 λεπτά κάνουν μόνο για να τοποθετήσουν τις αποσκευές τους οι τουρίστες!
Μετά το 20λεπτο, οι χρεώσεις είναι ....απίστευτες:
20 ευρώ για τα επόμενα 20 λεπτά μέχρι το 40'
άλλα 25 ευρώ, μέχρι τη συμπλήρωση ώρας
άλλα 30 ευρώ για δίωρο κ.ο.κ.
Έτσι, αν για παράδειγμα, ένα λεωφορείο περιμένει για 1 ώρα και 45 λεπτά, πληρώνει 75 ευρώ πάρκινγκ !
"Η Fraport επιδιώκει να γίνουμε όλοι συνδρομητές, με ετήσια κάρτα, η οποία κόστιζε 600 ευρώ το καλοκαίρι του 2024, 900 ευρώ φέτος και 1.350 το 2026", αναφέρει ο κ.Πεζίκογλου, συμπληρώνοντας ότι η Θεσσαλονίκη, δεν είναι Κρήτη με σεζόν 9 και 10 μηνών, καθώς , ουσιαστικά τα τουριστικά λεωφορεία δουλεύουν 2 μήνες. Επομένως, η "ετήσια συνδρομή", είναι απολύτως ασύμφορη.
Η δε Fraport, εφαρμόζει κι άλλες "αποικιοκρατικές" τακτικές, αφού, μετά το εξάωρο ακυρώνεται η όποια πληρωμή για στάθμευση και η χρέωση ξεκινά από την αρχή. Αν κάποιος δηλαδή προπληρώσει 2 ώρες (75 ευρώ), κάνει χρήση 30 λεπτών για το πρώτο του tranfer και επιστρέψει μετά από 7 ώρες της ίδιας ημέρας, δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει την υπολειπόμενη 1,5 ώρα και πρέπει να πληρώσει από την αρχή.
"Η κατάσταση είναι εξοργιστική", αναφέρει ο κ.Πεζίκογλου, "και ο κλάδος θα απαντήσει δυναμικά, με αποχή από παραλαβή επιβατών από το αεροδρόμιο, ενώ εξετάζουμε άλλους χώρους στάθμευσης, με λογικές χρεώσεις, ώστε να μεταβαίνουμε στο αεροδρόμιο, αφού πρώτα αφιχθούν οι επιβάτες, πράγμα που σημαίνει ότι οι τουρίστες θα περιμένουν να έρθει το λεωφορείο κι όχι το λεωφορείο τους τουρίστες, κατάσταση που θα δυσφημίσει τη Θεσσαλονίκη".
Τέλος, ο κ.Πεζίκογλου, επισημαίνει την έλλειψη επενδύσεων εκ μέρους της Fraport, για την πιο ομαλή και εύρυθμη λειτουργία του αεροδρομίου, με την κατάσταση να είναι "χαοτική" και την Γερμανική εταιρεία, να νοιάζεται μόνο για το κέρδος, που θα προκύψει από το "ξεζούμισμα των συναδέλφων", όπως λέει ο ίδιος.