Autostrada per l'Italia, του κρατικού φορέα δηλαδή που διαχειρίζεται τους (πολλούς και καλούς) αυτοκινητόδρομους της γειτονικής χώρας.
Η πρόταση του Σαλβίνι έγινε δεκτή και το Διοικητικό Συμβούλιο της Autostrada per l'Italia (Aspi), έχρισε Διευθύνοντα Σύμβουλο τον Giana, έναν ικανότατο manager.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ Ιταλικών ΜΜΕ, για την αντικατάσταση του Giana, συζητώνται δύο ονόματα, ένα από το εσωτερικό της ΑΤΜ και ένα εξωτερικό, αυτού του Διευθυντή Λειτουργιών της ΑΤΜ, Amerigo Del Buono και του νυν Γενικού Διευθυντή της Atac ( ιταλική δημόσια εταιρεία που διαχειρίζεται τις περισσότερες από τις τοπικές υπηρεσίες δημόσιων συγκοινωνιών, πάρκινγκ επί πληρωμή και χώρους στάθμευσης κινήτρων στη Ρώμη.), Alberto Zorzan.
Oι αλλαγές, συμπίπτουν με μια πολύ σημαντική αλλά και εξίσου κρίσιμη και λεπτή στιγμή για την ATM, δηλαδή την ανάθεση 18 λεωφορειακών γραμμών στο Παρίσι, μετά από διαγωνισμό που κέρδισε η εταιρεία του Μιλάνου, τη λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης, την οποία ασκεί η ΑΤΜ, μέσα από την εταιρεία που συνέστησε με τη Γαλλική Egis, αλλά και την υποψηφιότητα της ΑΤΜ, στο διαγωνισμό για τις περιαστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, στον οποίο συμμετέχει η Ιταλική εταιρεία.