Σύμφωνα με πληροφορίες των ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΝΕΩΝ, υποβλήθηκε μερικώς μία μόνο προσφορά ...ένα δευτερόλεπτο πριν κλείσει το σύστημα ΕΣΗΔΗΣ, στις 13.59'.59'' !
Για τον καλύτερο έλεγχο του μεγάλου όγκου δικαιολογητικών κατά τη μεταφορά τους από το cloud, το σύστημα κάνει δεκτά δικαιολογητικά μεχρι τις 2μμ της Τετάρτης 20/12/2023, κατόπιν απόφασης παράτασης για τεχνικούς λόγους. Θα ακολουθήσει το ανοιγμα των προσφορών, εφόσον οι υποψήφιοι καταφέρουν να ολοκληρώσουν το "ανέβασμα", ελπίζουμε χωρίς δυσάρεστες τεχνικές εκπλήξεις, που θα οδηγήσουν σε νέες καθυστερήσεις.
ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ: Κομισιόν : Ικανοποιητικές οι επιδόσεις του ΟΑΣΑ
Εφυγαν οι ξένοι, ήρθαν οι τουριστικοί
Οι ξένοι ενδιαφερόμενοι αποχώρησαν άπρακτοι, κρίνοντας ότι το έργο "δεν βγαίνει" οικονομικά με 2,34 το χιλιόμετρο κι έτσι, απέμειναν οι εγχώριοι "συνήθεις ύποπτοι" δηλαδή τα ΚΤΕΛ, μόνο που αυτή τη φορά προστέθηκαν και άλλοι ιδιώτες, δύο τουριστικά γραφεία.
Έτσι, το έργο , που απαιτεί 211 καινούρια λεωφορεία, θα καταλήξει για τα επόμενα 8 χρόνια, σε κοινοπραξία 7 ΚΤΕΛ+ 2 τουριστικών επιχειρήσεων, με τη "μερίδα του λέοντος", να πηγαίνει στα ΚΤΕΛ Κορίνθου, Χανίων, Σαλαμίνας και Μαγνησίας και σε δύο τουριστικά γραφεία , το Maroulis travel και την Smile Akadimos του Άρη Μαρίνη.
Εκτός διαγωνισμού το ΚΤΕΛ ΑΤΤΙΚΗΣ
Αξιοσημείωτο είναι ότι στο διαγωνισμό δεν συμμετείχε το ΚΤΕΛ ΑΤΤΙΚΗΣ, που είχε την πλειοψηφία των λεωφορείων στο μέχρι σήμερα σχήμα, που εκτελούν τα ΚΤΕΛ, όπως επίσης και το ΚΤΕΛ ΕΥΒΟΙΑΣ.