Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου 2023

Αυτή είναι η ομάδα, που θα φέρει το ηλεκτρονικό εισιτήριο στα αστικά της Θεσσαλονίκης

 Το έργο του Ψηφιακού Μετασχηματισμού του ΟΣΕΘ (του ΟΑΣΘ κατά την αρχική σύμβαση), που ανατέθηκε κατόπιν διαγωνισμού της Κοινωνίας της Πληροφορίας Α.Ε. στην Κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ - AMCO - INDIGITAL, προχωρά με γοργούς ...αλλά "ελληνικούς" ρυθμούς, μετά από ....

απραξία 3 ετών και φαίνεται πως μέσα στο 2024, οι Θεσσαλονικείς θα ξεχάσουν το χάρτινο εισιτήριο και θα πληρώνουν με ηλεκτρονικό πορτοφόλι ή χρεωστική/πιστωτική κάρτα. Tap 'n pay επί το ελληνικότερον.

Ειδικοί του ΟΣΕΘ, του ΟΑΣΘ και του ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, συνεργάζονται εδώ και δυό μήνες στενά με τον ανάδοχο και την ΚτΠ, ώστε να προχωρήσει το περιβόητο έργο, που αποδείχθηκε το "γιοφύρι της Άρτας".


 

Στα πλαίσια του έργου, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης Γιάννης Τόσκας (φωτο), όρισε την ομάδα του ΟΣΕΘ, που θα "τρέξει" το αυτόματο σύστημα συλλογής κομίστρου, με την ενδιαφέρουσα  διευκρίνιση, ότι η ομάδα θα έχει τη δυνατότητα «να αφαιρεί επιμέρους υποσυστήματα τα οποία ενδεχομένως ήδη διαθέτει ο ΟΑΣΘ».




Η ομάδα αποτελείται από έμπειρα και πολύ ικανά στελέχη του ΟΣΕΘ, δηλαδή:

 

1. Σαμουέλ – Αλέξιος Σαλέμ (φωτο), Ε/Χ Προϊσταμένου Διεύθυνσης Συγκοινωνιακού Έργου, 

2. Αικατερίνη Τσαβαλά, Ε/Χ Προϊσταμένης Διεύθυνσης Λειτουργίας, 

3. Ασπασία Σκεμιτζή, Ε/Χ Προϊσταμένης Διεύθυνσης Διοικητικών & Οικονομικών Υπηρεσιών και 

4. Αγγελική Σακελλαρίου, ΠΕ/Αγρονόμο Τοπογράφο Μηχανικό, Συνεργάτη της ΟΣΕΘ Α.Ε. 

Ειδικότερα, ο κ. Σάμουελ – Αλέξιος Σαλέμ, ΠΕ Πολιτικός Μηχανικός – Συγκοινωνιολόγος ορίζεται ως «Συντονιστής και Υπεύθυνος Επικοινωνίας» εκ μέρους της ΟΣΕΘ Α.Ε., με ρόλο συντονισμού για το φορέα και την ομάδα χρηστών και αποτελεί Single Point of Contact για τις ανάγκες επικοινωνίας με τα υπόλοιπα όργανα του σχήματος Διοίκησης (Υπεύθυνος Έργου, ΕΠΠΕ, Ομάδα Έργου του Αναδόχου). 


Το αντικείμενο εργασιών της Ομάδας Έργου περιλαμβάνει: 

α) τη διερεύνηση επικαιροποίησης – τροποποίησης του φυσικού αντικειμένου της σύμβασης αναφορικά με τη δυνατότητα μεταβολής του φυσικού αντικειμένου των επιμέρους υποσυστημάτων (ποιοτικά και ποσοτικά) που περιγράφονται στη σύμβαση 

β) τη δυνατότητα πλήρους ή μερικής αφαίρεσης επιμέρους υποσυστημάτων τα οποία ενδεχομένως ήδη διαθέτει ο ΟΑΣΘ σε λειτουργία ή είναι ισάξια και καλύτερα τεχνολογικά και ποιοτικά με τα περιγραφόμενα στη σύμβαση και 

γ) τη δυνατότητα ενδεχόμενης ένταξης νέων υποσυστημάτων τα οποία δεν περιλαμβάνονται στην υφιστάμενη σύμβαση και ενδεχομένως κριθούν απαραίτητα στο πλαίσιο του ψηφιακού εκσυγχρονισμού των φορέων λειτουργίας.

sakisgeorgiadis