Ο διαγωνισμός, ο οποίος προκηρύχθηκε στα τέλη του 2021, αφορούσε 770 λεωφορεία, χωρισμένα σε 5 επιμέρους κατηγορίες, με εκτιμώμενο προϋπολογισμό 383,5 εκατ. ευρώ.
Ωστόσο, για το πρώτο τμήμα του διαγωνισμού, τα 100 απλά υβριδικά αστικά λεωφορεία 12 μ., κατηγορίας EURO VI και αρχικού προϋπολογισμού 31 εκατ. ευρώ, δεν κατατέθηκε καμία προσφορά, οπότε κηρύχτηκε άγονος. (https://sakisgeorgiadis.blogspot.com/2022/05/100.html)
Επομένως, ο διαγωνισμός συνεχίζεται για τα υπόλοιπα 4 τμήματα και συγκεκριμένα:
ΤΜΗΜΑ 2: Προμήθεια 200 απλών αστικών λεωφορείων 12m συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) EURO VI,
Industria Italiana Autobus - Karsan
IVECO (Κοντέλλης)
ΤΜΗΜΑ 3: Προμήθεια 100 αρθρωτών αστικών λεωφορείων 18m συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) EURO VΙ
IVECO (Κοντέλλης)
ΤΜΗΜΑ 4: Προμήθεια 100 απλών ηλεκτρικών αστικών οχημάτων 12m ελάχιστης αυτονομίας 135 χλμ.
IRIZAR (Σαρακάκης)
VAN HOOL
IVECO
BYD (Πετρόπουλος)
ΤΜΗΜΑ 5: Προμήθεια 250 απλών ηλεκτρικών αστικών οχημάτων 12m ελάχιστης αυτονομίας 180 χλμ.
IRIZAR (Σαρακάκης)
BYD (Πετρόπουλος)
Ytong
ΤΜΗΜΑ 5: Προμήθεια 250 απλών ηλεκτρικών αστικών οχημάτων 12m ελάχιστης αυτονομίας 180 χλμ.
IRIZAR (Σαρακάκης)
BYD (Πετρόπουλος)
Ytong
Για τα υπόλοιπα τμήματα του διαγωνισμού, στα οποία έχουν κατατεθεί περισσότερες δεσμευτικές προσφορές, επιδίωξη του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών αποτελεί η σταδιακή ανακήρυξη των αναδόχων έως τα τέλη του έτους.
ΦΩΤΟ: Το Iveco Crealis ‘Natural Power’ 18-metre, με μέγιστη χωρητικότητα 163 επιβατών , αναμένεται να φτάσει πρώτο στην Αθήνα, στα μέσα του 2023, αν όλα πάνε καλά.