ΤΟ ΒΗΜΑ 23.03.21: "Τρέχει ο ψηφιακός μετασχηματισμός των συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης"
Στις 20-11-2020, η μείζων Ολομέλεια του Σ.τ.Ε., γνωμοδότησε ότι δεν κωλύεται η υπογραφή σύμβασης, μεταξύ του Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής και της ΚτΠ, σχετικά..... με το έργο «Ψηφιακός Μετασχηματισμός Τηλεματική και Ενιαίο Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου (ΟΣΕΘ)» , δαπάνης 39 εκατομμυρίων ευρώ, με φορέα εγκατάστασης και υλοποίησης την Κτπ και φορέα λειτουργίας, ελέγχου και εξασφάλισης χρηματοδότησης, τον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ).
Τα ΜΜΕ της Θεσσαλονίκης πανηγύριζαν: "΄Στις 8 Μαρτίου 2021 ξεκινάει το ηλεκτρονικό εισιτήριο του ΟΑΣΘ" !
O Πρόεδρος του αναθέτοντος ΟΣΕΘ, Γιάννης Καλογερούδης, ανέφερε
Η "συμβατική ολοκλήρωση" λοιπόν, ενός έργου 37,2 εκατομμυρίων ευρώ, είναι στις 8 Μαρτίου 2022. Σε 41 ημέρες από σήμερα.
Στις 11-2-2021, η ανάδοχος "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ", ανακοίνωνε περιχαρής, την "Απευθείας ανάθεση για το έργο: «Παροχή Νομικής Συμβουλευτικής Υποστήριξης
για την υλοποίηση του έργου: “«Ψηφιακός Μετασχηματισμός Τηλεματική και
Ενιαίο Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου (ΟΣΕΘ)»” κατ’ άρθρ. 109Α
του ν. 4412/2016».
του εξής Αντικειμένου Σύμβασης:
Αντικείμενο του υπό ανάθεση έργου είναι η παροχή νομικής συμβουλευτικής υποστήριξης για την
υλοποίηση του έργου: «Ψηφιακός Μετασχηματισμός Τηλεματική και Ενιαίο Αυτόματο Σύστημα
Συλλογής Κομίστρου (ΟΣΕΘ)».
Ειδικότερα, η «Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε.» προχώρησε στην οριστική κατακύρωση του
διαγωνισμού για το έργο: «Ψηφιακός Μετασχηματισμός Τηλεματική και Ενιαίο Αυτόματο Σύστημα
Συλλογής Κομίστρου (ΟΣΕΘ)», αντί του συνολικού ποσού των τριάντα επτά εκατομμυρίων
διακοσίων χιλιάδων ευρώ (37.200.000,00€), συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% ενώ αποφασίστηκε
και η υπογραφή της υπ’ αρ. 1508 σύμβασης για την εκτέλεση του ανωτέρω αναφερόμενου έργου
με την ανάδοχο κοινοπραξία.
Η ΚτΠ Α.Ε. κατέχει κομβικό ρόλο στην εκτέλεση του εν λόγω έργου, όπου απαιτούνται εξαιρετικά
προσεκτικοί νομικοί χειρισμοί, δεδομένου ότι η «Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε» είναι
αντισυμβαλλόμενη τόσο του ΟΣΕΘ – ΟΑΣΘ, όσο και της αναδόχου που θα αναλάβει την υλοποίηση
του έργου. Στα πλαίσια της πολυπλοκότητας του έργου απαιτείται η παροχή εξειδικευμένης νομικής
υποστήριξης προς την ΚτΠ Α.Ε. Η συνολική διάρκεια του έργου ανέρχεται σε έξι (6) μήνες από την υπογραφή της Σύμβασης.
Πέρασε σχεδόν ένας χρόνος, από την υπογραφή της σύμβασης με την ΚτΠ. Τελικά, τι από όλα τα βαρύγδουπα θα δούμε στην πράξη;