Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2025

Καταγγελίες επιβατών κατά οδηγών ΟΑΣΑ - ΟΑΣΘ: Τι προτείνουν οι εργαζόμενοι

 Αντιδράσεις στους κόλπους των οδηγών αστικών λεωφορείων, προκαλεί η πρόσφατη πρωτοβουλία του ΟΑΣΑ και του ΟΣΕΘ, να δημιουργήσουν...

ψηφιακές πλατφόρμες καταγγελιών επιβατών, στις οποίες μπορεί να προστρέχει ανώνυμα, οποιοσδήποτε και να ανεβάζει και φωτογραφίες - βίντεο.

Εύλογα οι εργαζόμενοι θέτουν θέματα κακόβουλων , εκδικητικών κ.λπ. καταγγελιών και προστασίας των προσωπικών τους δεδομένων, αλλά κυρίως την αποφυγή δημόσιου διασυρμού τους.

Ασφαλώς, οι υπεύθυνοι των δύο κρατικών αρχών (ΟΑΣΑ και ΟΣΕΘ), έχουν προνοήσει για ένα ρυθμιστικό πλαίσιο, διαχείρισης των καταγγελιών, με κυριότερη πρόβλεψη, τη διατήρηση ενός βίντεο που περιέχει την εικόνα του οδηγού, μόνο για τους σκοπούς της καταγγελίας και απαγόρευση δημοσίευσης στα κοινωνικά δίκτυα, όπως άλλωστε ισχύει και σήμερα, αλλά ΔΕΝ εφαρμόζεται.

Δεκάδες οδηγοί διασύρθηκαν από ανώνυμα βίντεο, που "ανεβαίνουν" σε TikTok, Instagram κλπ, κυρίως εξαιτίας της αποσπασματικότητάς τους.

Ο γνωστός συνδικαλιστής του ΟΑΣΘ, Γιώργος Αθανασίου, μας απέστειλε στα πλαίσια του διαλόγου, που αναπτύσσεται στα ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΝΕΑ, προτάσεις, που εκτιμούμε ότι κινούνται στην ορθή κατεύθυνση, ιδιαίτερα του αιτήματος να παρέχει νομική υποστήριξη ο φορέας (ΟΑΣΑ, ΟΑΣΘ, ΚΤΕΛ, ΟΣΕΘ), σε περίπτωση δημοσιοποίησης βίντεο στα κοινωνικά δίκτυα.

Διαβάστε την πρόταση:

 

sakisgeorgiadis