Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2024

ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ: Φιάσκο το ηλεκτρονικό εισιτήριο της "κορυφαίας" Conduent

 "Την προμήθεια του εξοπλισμού και την ανάπτυξη του λογισμικού υλοποίησε για λογαριασμό της ΑΚΤΩΡ, η αμερικανική εταιρία Conduent, η οποία αποτελεί.... κορυφαίο πάροχο αυτοματοποιημένων λύσεων «έξυπνης» κινητικότητας και δραστηριοποιείται για περισσότερα από 50 χρόνια, σε πάνω από 20 χώρες, με τα συστήματα κομίστρου της να χρησιμοποιούνται σε περισσότερα από 400 δίκτυα δημόσιας συγκοινωνίας ανά τον κόσμο¨,

έγραφαν τα ΜΜΕ , το Σεπτέμβριο.

Τελικά, ο "κορυφαίος πάροχος" αποδείχθηκε ...εφιάλτης, για τους επιβάτες του Μετρό Θεσσαλονίκης, που από χθες παλεύουν από σταθμό σε σταθμό, να εκδώσουν προσωποποιημένη κάρτα.

Προσωπικά, μόλις εγκατέλειψα την 7η προσπάθειά μου, για την έκδοση κάρτας, αφού στις προηγούμενες έξη, σε διάφορους σταθμούς, ακούγαμε μετά από 20λεπτη αναμονή το επικό "μην περιμένετε άδικα στην ουρά, το σύστημα (ξανά)κόλλησε". Σε άλλους σταθμούς "δεν δουλεύει ο εκτυπωτής", σε άλλους "δεν ανεβαίνει η φωτογραφία" κι άλλα ευτράπελα.


Η διαδικασία όμως έχει και μια εγγενή δυσκολία: τη φωτογράφιση στο εκδοτήριο και την εκτύπωση, διαδικασία που εξ ορισμού απαιτεί πολύ χρόνο, με αποτέλεσμα οι ουρές που σχηματίζονται σήμερα, να απαιτούν αναμονή πάνω από μια ώρα.Οπότε εύλογα αναρωτιέται ο κόσμος: δεν μπορούσαν να κάνουν μια διαδικασία με άυλη κάρτα στο κινητό;

Μάλλον, η "κορυφαία" ή κάποιοι που την επέλεξαν, πρέπει να απολογηθούν...


Σάκης Γεωργιάδης, 3/12/2024


sakisgeorgiadis