«Η κληρονομική διαμάχη μεταξύ των μετόχων και της οικογένειας Van Hool έχει ...
αποδειχθεί αδύνατο να επιλυθεί», δήλωσε η ίδια η εταιρεία χθες 2/4/2024. Στο δελτίο τύπου, η Van Hool ανακοίνωσε επίσης ότι οι συνομιλίες με πιθανούς αγοραστές για τη διερεύνηση μιας πιθανής επανεκκίνησης «προχωρούν εποικοδομητικά και σε καλή ατμόσφαιρα, με προσοχή σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη».Ποιοι είναι οι πιθανοί αγοραστές της Van Hool;
Και οι πιθανοί αγοραστές δεν είναι πλέον δύο, αλλά τέσσερις: εκτός από τη Vdl και την Dumarey, υπάρχει επίσης η γερμανική εταιρεία κατασκευής Schmitz Cargobull, η οποία μόλις μαζί με την ολλανδική Vdl ετοιμάζει προσφορά εξαγοράς. Οι Γερμανοί έχουν τα μάτια τους στο τμήμα επαγγελματικών οχημάτων και η Vdl θα ενδιαφερόταν για το τμήμα λεωφορείων.
Η γερμανο-ολλανδική κοινοπραξία φέρεται να εξετάζει το ενδεχόμενο μεταφοράς (τουλάχιστον μέρους) της παραγωγής της Van Hool από το Koningshooikt του Βελγίου στη Βόρεια Μακεδονία, 20 χλμ έξω από τα Σκόπια. Αυτό είναι ένα μέτρο που η ίδια η διοίκηση της Van Hool είχε συμπεριλάβει στο σχέδιο έκτακτης ανάγκης για να σώσει την εταιρεία από τη χρεοκοπία.
Ο επιχειρηματίας Guido Dumarey (Dumarey Group) έχει επίσης εκφράσει ενδιαφέρον να αναλάβει τη Van Hool, να διατηρήσει την παραγωγή στο Koningshooikt και υποσχόμενος ότι 1.800 άτομα δεν θα χάσουν τις δουλειές τους.
Τέλος, το όνομα του τέταρτου υποψήφιου αγοραστή δεν έχει γίνει γνωστό.