Ο κ. Ξιφαράς αναφέρθηκε επίσης στη «πολύ μεγάλη μεταρρύθμιση της αγοράς των ΚΤΕΛ, που όπως τόνισε φέρνει την ελληνική νομοθεσία σε εναρμόνιση με την ευρωπαϊκή νομοθεσία. Όπως εξήγησε ο Γ. Ξιφαράς, στο Υπουργείο «ωριμάζουμε τις συνθήκες για να προχωρήσουμε σε κατά τόπους διαγωνισμούς ανά περιοχή με συγκεκριμένες προδιαγραφές, σε ότι αφορά στην τεχνολογία των λεωφορείων, την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και την ικανοποίηση των επιβατών».
Ο Γ. Ξιφαράς, με αφορμή την προμήθεια των 250 νέων ηλεκτρικών λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, παρουσίασε την αλλαγή μοντέλου στις προμήθειες αστικών λεωφορείων καθώς όπως είπε το προηγούμενο μοντέλο των μαζικών προμηθειών σε μεγάλα χρονικά διαστήματα είχε οδηγήσει σε απαρχαιωμένους στόλους και πολλά προβλήματα στις μετακινήσεις. Ανέφερε ότι ο επόμενος διαγωνισμός για τις προμήθειες λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη θα αφορά στην προμήθεια και ηλεκτρικών αλλά και λεωφορείων υδρογόνου. Παράλληλα, έκανε γνωστό ότι έχει εξασφαλιστεί χρηματοδότηση 100 εκατομμυρίων ευρώ για την προμήθεια ηλεκτρικών λεωφορείων για τις υπόλοιπες ελληνικές πόλεις, ο διαγωνισμός της οποίας ετοιμάζεται στο υπουργείο σε επίπεδο τεχνικών όρων και προδιαγραφών.
Σε ότι αφορά στην προσβασιμότητα παραδέχθηκε ότι «έχουμε αρκετό δρόμο ακόμα να διανύσουμε», προσέθεσε ωστόσο ότι γίνονται σχετικά βήματα όπως για παράδειγμα η εφαρμογή που θα εγκαινιαστεί σύντομα για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας με την οποία θα ενημερώνονται τα άτομα ΑΜΕΑ για τυχόν προβλήματα στις μετακινήσεις και εναλλακτικές διαδρομές.