Αναλυτικά:
“Στις 19-8-2023 σε διάφορες ιστοσελίδες της περιοχής των Τρικάλων και της ευρύτερης περιοχής της Θεσσαλίας δημοσιεύτηκε μία ανακοίνωση του Συλλόγου Τουριστικών Λεωφορείων Τρικάλων (σ.σ. : δείτε την εδώ: https://sakisgeorgiadis.blogspot.com/2023/08/blog-post_20.html) σχετικά με τη στάση ΒΙΟΣΕΡ της τακτικής υπεραστικής γραμμής Τρικάλων – Λάρισας. Δυστυχώς στην ανακοίνωση αυτή υπάρχουν ένα σωρό ανακρίβειες, ψεύδη, ασάφειες και κυρίως έωλες και αβάσιμες κατηγορίες σε βάρος της Περιφέρειας Θεσσαλίας, της Περιφερειακής Ενότητας Τρικάλων και της εταιρίας μας.
Ακόμα πιο λυπηρό είναι το γεγονός ότι την ίδια ακριβώς ημέρα (19-8-2023) άνθρωποι που ισχυρίζονται ότι θέλουν να ασχοληθούν με τα κοινά της περιοχής μας, έσπευσαν άκριτα και απερίσκεπτα ενόψει των εκλογών του Οκτωβρίου του 2023, να «υιοθετήσουν» τις απόψεις του Συλλόγου Τουριστικών Λεωφορείων Τρικάλων, χωρίς να ερευνήσουν το συγκεκριμένο ζήτημα και να ερωτήσουν όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, ώστε να σχηματίσουν οι ίδιοι τη δική τους γνώμη. Ενδεικτικό της επιπολαιότητάς τους αποτελεί το αδιάσειστο γεγονός ότι χρησιμοποιούν στο κείμενό τους τις ίδιες ακριβώς λέξεις (καταπέλτης, πλάτη Περιφερειάρχη, υποκλοπή έργου κ.λ.π.).
Προφανώς η έλλειψη βάσιμων και ουσιαστικών επιχειρημάτων σε βάρος του Κου Αγοραστού, τους αναγκάζει να «πετάνε λάσπη στον ανεμιστήρα» ελπίζοντας ότι έτσι θα αμαυρώσουν την προσωπικότητα και το κύρος του Κου Αγοραστού και θα μειώσουν το έργο του. Μάταια ……..
Δυστυχώς για όλους αυτούς που συνέταξαν τις ως άνω ανακοινώσεις και ευτυχώς για εμάς, υπάρχουν αδιάσειστα πραγματικά περιστατικά και νομοθετικές διατάξεις που καταρρίπτουν όλο το οικοδόμημα των ανακοινώσεων περί παράνομων ενεργειών του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας και υποκλοπής έργου εκ μέρους της εταιρίας μας.
Είναι γνωστό, λοιπόν, σε όλους τους κατοίκους των Τρικάλων και της Λάρισας ότι μεταξύ 1935 και 1936 έκαναν την εμφάνισή τους στα Τρίκαλα τα πρώτα λεωφορεία 16 θέσεων, που αντικατέστησαν τα ως τότε μικρά επιβατικά και λίγο μετά δημιουργήθηκε η Τοπική Διεύθυνση αυτοκινητιστών Τρικάλων, που είχε αναλάβει την εκμετάλλευση των συγκοινωνιών μέσα στον νομό, και στη συνέχεια η Γενική Διεύθυνση, που είχε έδρα τη Λάρισα. Δρομολογούσε λεωφορεία αποκλειστικά στην γραμμή Λάρισας — Τρικάλων και τανάπαλιν. Με τον τρόπο αυτό η συγκοινωνία ανάμεσα στις δύο πόλεις έγινε πιο τακτική. Όταν κηρύχτηκε ο πόλεμος το 1940, όλοι οι αυτοκινητιστές μας επιστρατεύτηκαν και τα αυτοκίνητα τους επιτάχτηκαν. Μετά τον πόλεμο όμως οι ίδιοι αυτοκινητιστές που χάσανε όλα τα αυτοκίνητά τους, χωρίς να αποζημιωθούν από το Κράτος, αναγκάστηκαν να πάρουν από τον ΟΔΙΣΓ αχρηστεμένα στρατιωτικά φορτηγά – καμιόνια, τύπου «Τζαίημς», που τα επισκεύασαν και τα μετέτρεψαν σε επιβατικά με πρόχειρα ξύλινα καθίσματα και μ’ αυτά έκαναν για ένα διάστημα τις υπεραστικές συγκοινωνίες. Αργότερα τα αντικατέστησαν με λεωφορεία των 20 και 24 θέσεων και από το 1952 με τα νέου τύπου λεωφορεία των 32 θέσεων. Την ίδια χρονιά συστήθηκε το 17ο ΚΤΕΛ (Κοινό Ταμείο Εισπράξεων Λεωφορείων) Νoμού Τρικάλων. Συνεπώς είναι αδιαμφισβήτητο ότι από το έτος 1936 μέχρι σήμερα τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ εκτελούν την τακτική υπεραστική γραμμή ΤΡΙΚΑΛΑ – ΛΑΡΙΣΑ.
Η εταιρεία ΒΙΟΣΕΡ ιδρύθηκε στα Τρίκαλα το 1980, από μια ομάδα νέων επιστημόνων και επιτυχημένων επιχειρηματιών, των οποίων το όραμα ήταν η δημιουργία μιας σύγχρονης φαρμακευτικής βιομηχανίας. Οι εργασίες κατασκευής της μονάδας παραγωγής ολοκληρώθηκαν το 1983 και η λειτουργία του εργοστασίου ξεκίνησε το 1984 στο 9ο χλμ της Εθνικής οδού Τρικάλων – Λάρισας στην κτηματική περιφέρεια Ταξιαρχών Τρικάλων, με κύριο σκοπό την ανάπτυξη και παραγωγή παρεντερικών διαλυμάτων και αποστειρωμένων συσκευών έγχυσης. Από το έτος 1984 η εταιρία ΒΙΟΣΕΡ εξελίσσεται συνεχώς και αποτελεί μία επιχείρηση κόσμημα για την ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλίας. Είναι επίσης αδιαμφισβήτητο ότι η εταιρία ΒΙΟΣΕΡ από την πρώτη ημέρα λειτουργίας της μέχρι σήμερα απασχολεί καθημερινά δεκάδες άτομα που είναι κατά κύριο λόγο μόνιμοι κάτοικοι της περιοχής των Τρικάλων και της Λάρισας.
Σύμφωνα, λοιπόν, με τις τότε ισχύουσες διατάξεις το αρμόδιο Υπουργείο με τη σύμφωνη γνώμη των τοπικών αρχών εύλογα είχε καθορίσει το εργοστάσιο της ΒΙΟΣΕΡ ως στάση στην τακτική υπεραστική γραμμή ΤΡΙΚΑΛΑ – ΛΑΡΙΣΑ, προκειμένου να εξυπηρετούνται οι εργαζόμενοι της επιχείρησης. Δεν υπάρχει Τρικαλινός και Λαρισαίος πολίτης που να αμφισβητήσει ότι από το έτος 1984 μέχρι σήμερα στα λεωφορεία της ΚΤΕΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ που εκτελούν το δρομολόγιο ΤΡΙΚΑΛΑ – ΛΑΡΙΣΑ και αντίστροφα, επιβιβάζονται και αποβιβάζονται τόσο οι κάτοικοι όλων των ενδιάμεσων χωριών της διαδρομής ΤΡΙΚΑΛΑ – ΛΑΡΙΣΑ, όσο και οι εργαζόμενοι στη ΒΙΟΣΕΡ. Μία από τις στάσεις της γραμμής ΤΡΙΚΑΛΑ – ΛΑΡΙΣΑ – ΤΡΙΚΑΛΑ, ΤΡΙΚΑΛΑ – ΦΑΡΚΑΔΩΝΑ – ΤΡΙΚΑΛΑ και ΤΡΙΚΑΛΑ – ΤΑΞΙΑΡΧΕΣ – ΤΡΙΚΑΛΑ είναι η στάση στο εργοστάσιο της ΒΙΟΣΕΡ. Όσον αφορά την ονομασία της στάσης αυτής με το όνομα «ΒΙΟΣΕΡ» είναι πολύ συνηθισμένο το φαινόμενο οι στάσεις μιας διαδρομής να ονοματίζονται βάσει των χαρακτηριστικών της συγκεκριμένης τοποθεσίας, για παράδειγμα: α)στάση ΣΜΥ λόγω του στρατοπέδου, β)στάση ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΓΑΛΑΚΤΟΣ λόγω του εργοστασίου, γ)στάση ΑΓΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ λόγω της εκκλησίας κ.λ.π.
Κατόπιν το έτος 2001 ψηφίστηκε ο νόμος 2963/2001 που όρισε τα εξής: 1)Αρθρο 6 Εργο Κ.Τ.Ε.Λ. και λοιπών φορέων Στους φορείς συγκοινωνιακού έργου του άρθρου 2 ανατίθεται η εκτέλεση και εκμετάλλευση των υφιστάμενων τακτικών, αστικών και υπεραστικών, επιβατικών γραμμών που κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου έχουν ανατεθεί στα Κ.Τ.Ε.Λ. και εκτελούνται από αυτά, 2)Άρθρο 8 Καθορισμός δρομολογίων 1.Με απόφαση του Νομάρχη της έδρας του Κ.Τ.Ε.Λ., μετά από εισήγηση του Κ.Τ.Ε.Λ. και γνώμη των οικείων Ο.Τ.Α, πρώτου βαθμού, αν πρόκειται για αστικές γραμμές, ή της Τοπικής Ενωσης Δήμων και Κοινοτήτων, αν πρόκειται για υπεραστικές γραμμές, η οποία υποβάλλεται εντός αποκλειστικής προθεσμίας 15 ημερών, καθορίζεται ο ελάχιστος αριθμός των υποχρεωτικών δρομολογίων, κοινών, ταχέων και υπερταχέων, και η κατανομή αυτών ανά 24ωρο. Σε περίπτωση συνεκμετάλλευσης γραμμών, ο παραπάνω καθορισμός των δρομολογίων γίνεται με κοινή απόφαση των οικείων Νομαρχών. 2.Οι βασικοί όροι καθορισμού των δρομολογίων, οι προϋποθέσεις, η διαδικασία και κάθε άλλη λεπτομέρεια για την εφαρμογή της προηγούμενης παραγράφου, καθορίζονται με απόφαση του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών. 3)Αρθρο 9 Εξυπηρέτηση υπεραστικών γραμμών 1.Η εξυπηρέτηση των ενδονομαρχιακών υπεραστικών επιβατικών γραμμών και των γραμμών που συνδέουν πρωτεύουσες, ή άλλους δήμους ή κοινότητες όμορων νομών διενεργείται με κοινά δρομολόγια. Κατά την εκτέλεση των δρομολογίων αυτών επιτρέπεται η επιβίβαση και αποβίβαση επιβατών σε οποιαδήποτε στάση της διαδρομής, εφόσον δεν υπάρχει αστική συγκοινωνία για το σύνολο της διαδρομής του επιβάτη ή δρομολόγιο του υπεραστικού οικείου Κ.Τ.Ε.Λ. εντός διαστήματος δύο (2) ωρών πριν ή μετά τη διέλευση του λεωφορείου.
Κατ’ εφαρμογή του ν.2963/2001 εκδόθηκε η αριθ. πρωτοκ. 11999/13-11-2002 απόφαση του Τμήματος Συγκοινωνιών της Διεύθυνσης Μεταφορών της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Τρικάλων, με την οποία καθορίζεται η συχνότητα των δρομολογίων ΤΡΙΚΑΛΑ – ΛΑΡΙΣΑ, ΤΡΙΚΑΛΑ – ΦΑΡΚΑΔΩΝΑ και στην οποία γίνεται ρητά αναφορά για τη στάση ΒΙΟΣΕΡ.
Ακολούθως δυνάμει της αριθ. πρωτοκ. 19042/1-12-2005 απόφασης του τότε Νομάρχη Τρικάλων εκ νέου καθορίζεται η συχνότητα των δρομολογίων ΤΡΙΚΑΛΑ – ΛΑΡΙΣΑ, ΤΡΙΚΑΛΑ – ΦΑΡΚΑΔΩΝΑ και στην οποία γίνεται ρητά αναφορά για τη στάση ΒΙΟΣΕΡ.
Μεταγενέστερα ψηφίστηκε ο ν.4974/2022 που όρισε τα εξής: Άρθρο 2 Αντικείμενο του παρόντος είναι: α.Ο σχεδιασμός, η οργάνωση και λειτουργία δικτύων δημοσίων τακτικών υπεραστικών και αστικών οδικών επιβατικών μεταφορών που συνδέουν τα αστικά κέντρα μεταξύ τους και εξασφαλίζουν την οδική μεταφορά επιβατών από οικισμούς προς τα αστικά, ή διοικητικά κέντρα, ή προς άλλες περιοχές ή προορισμούς με εργασιακό, εκπαιδευτικό, ιστορικό ή τουριστικό ενδιαφέρον. Άρθρο 5 Αρμόδιες αρχές και αρμοδιότητες αυτών: 1.Η Γενική Διεύθυνση Μεταφορών του Υπουργείου Υποδομών και Μετα-φορών είναι η «αρμόδια αρχή», κατ’ εφαρμογή της περ. β’ του άρθρου 2 του Κανονισμού (ΕΚ) 1370/2007, η οποία έχει την αρμοδιότητα να επεμβαίνει στις δημόσιες τακτικές υπεραστικές και αστικές οδικές επιβατικές μεταφορές στην Επικράτεια, προκειμένου να διασφαλισθεί η παροχή στο κοινό δημοσίων επιβατικών μεταφορών χωρίς διακρίσεις και σε συνεχή βάση. Άρθρο 9 Βασικές κατευθύνσεις σχεδιασμού: 5.Ο σχεδιασμός του δικτύου λαμβάνει υπόψη τις ειδικές ανάγκες μετακινήσεων μαθητών, ή εκπαιδευομένων προς τα κέντρα εκπαίδευσης και των εργαζομένων προς τους χώρους εργασίας, των ατόμων με αναπηρία και των εμποδιζόμενων ατόμων, των στρατευσίμων που υπηρετούν τη θητεία τους, και γενικά την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.
Επειδή από το συνδυασμό των ως άνω διατάξεων τόσο του ν.2963/2001, όσο και του νέου νόμου 4974/2022 συνάγονται αβίαστα τα εξής συμπεράσματα:
1)Ο καθορισμός των δρομολογίων και των στάσεων ανήκει στη Γενική Διεύθυνση Μεταφορών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, ενώ στις αρμόδιες τοπικές αρχές, ήτοι παλιότερα στη Νομαρχία και σήμερα στις Περιφέρειες και στις Περιφερειακές Ενότητες έχει ανατεθεί ο καθορισμός της συχνότητας των δρομολογίων.
2)Για τον καθορισμό αφετηριών, τερμάτων, στάσεων και διαδρομών επιβατικών γραμμών λαμβάνονται υπόψη η καλύτερη και απρόσκοπτη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.
3)Ο σχεδιασμός του δικτύου λαμβάνει υπόψη τις ειδικές ανάγκες μετακινήσεων μαθητών, ή εκπαιδευομένων προς τα κέντρα εκπαίδευσης και των εργαζομένων προς τους χώρους εργασίας, των ατόμων με αναπηρία και των εμποδιζόμενων ατόμων, των στρατευσίμων που υπηρετούν τη θητεία τους, και γενικά την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.
Κατόπιν τούτων είναι αδιαμφισβήτητο ότι είναι καθ’ όλα νόμιμο να ορίζονται ως στάσεις Σχολεία, Νοσοκομεία, Εργοστάσια, σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος, αθλητικοί χώροι κ.λ.π.
Επειδή ούτε ο Σύλλογος Τουριστικών Γραφείων Νομού Τρικάλων, ούτε οποιοσδήποτε άλλο πολιτικό πρόσωπο, νομιμοποιείται να υποχρεώσει την διοίκηση της ΒΙΟΣΕΡ να αναθέσει τη μεταφορά των εργαζομένων της σε ένα τουριστικό γραφείο.
Επειδή η διοίκηση της επιχείρησης ΒΙΟΣΕΡ απάντησε εγγράφως στο Σύλλογο ότι οι εργαζόμενοι προτιμούν να μετακινούνται με τα πράσινα λεωφορεία του ΚΤΕΛ, δεδομένου ότι έχει καθοριστεί στάση έμπροσθεν του εργοστασίου. Συνεπώς είστε υποχρεωμένοι να σεβαστείτε τη βούληση των εργαζομένων που επιθυμούν να χρησιμοποιούν ως μέσο μεταφοράς τα λεωφορεία της τακτικής υπεραστικής γραμμής. Θα πρέπει επίσης να λάβετε υπόψη σας το αδιάσειστο γεγονός ότι η γραμμή παραγωγής της ΒΙΟΣΕΡ λειτουργεί 24 ώρες την ημέρα που σημαίνει ότι υπάρχουν διαφορετικές βάρδιες των εργαζομένων κάθε ημέρα και επομένως δεν είναι ίδια η ώρα έναρξης και λήξης της εργασίας του κάθε εργαζομένου και κατ’ επέκταση όλοι αυτοί δεν μετακινούνται ταυτόχρονα από και προς την επιχείρηση.
Επειδή όλη η καταγγελία του Συλλόγου Τουριστικών Γραφείων Νομού Τρικάλων στηρίζεται σε ένα σαθρό, ανούσιο και αφελές επιχείρημα, ήτοι ότι σε έναν πίνακα δρομολογίων η ΒΙΟΣΕΡ αναφέρεται εκ παραδρομής ως «χωριό». Λόγω ένδειας σοβαρών και νόμιμων επιχειρημάτων προσπαθούν να δημιουργήσουν εντυπώσεις, ισχυριζόμενοι ότι η ΒΙΟΣΕΡ δεν είναι χωριό, δεν είναι οικισμός και επομένως δεν μπορεί να καθοριστεί ως στάση σε μια τακτική υπεραστική γραμμή. Επειδή είναι αυτονόητο ότι η ΒΙΟΣΕΡ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΧΩΡΙΟ, ΟΥΤΕ ΠΟΛΗ, ΟΥΤΕ ΟΙΚΙΣΜΟΣ, αλλά είναι ένα εργοστάσιο μεταξύ της πόλης των Τρικάλων και της πόλης της Λάρισας. Οι ανταγωνιστές μας υποκρίνονται ότι δεν καταλαβαίνουν τη διαφορά και για τη δημιουργία εντυπώσεων και μόνο υποβάλουν ερωτήματα σε δημόσιες υπηρεσίες και στο Υπουργείο για να τους απαντήσουν επίσημα ότι δεν υπάρχει χωριό ΒΙΟΣΕΡ. Η απόλυτη υποκρισία εκ μέρους τους. Κατηγορούν εμάς και τις δημόσιες υπηρεσίες ότι προσπαθούμε να τους εξαπατήσουμε, επειδή για μία χρονιά στον εγκεκριμένο πίνακα δρομολογίων εκ παραδρομής αναγράφεται ότι η ΒΙΟΣΕΡ είναι χωριό αντί για το ορθό στάση.
Κατ’ εφαρμογή του ν.4974/2022 ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας με απόφασή του επικύρωσε εκ νέου τη συχνότητα των δρομολογίων της τακτικής υπεραστικής γραμμής ΤΡΙΚΑΛΑ – ΤΑΧΙΑΡΧΕΣ, ΤΡΙΚΑΛΑ – ΦΑΡΚΑΔΩΝΑ και ΤΡΙΚΑΛΑ – ΛΑΡΙΣΑ, κάνοντας φυσικά λόγο για στάση «ΒΙΟΣΕΡ» και όχι για χωριό «ΒΙΟΣΕΡ».
Δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία ότι επί ΤΡΙΑΝΤΑ ΕΝΝΙΑ (39) ολόκληρα χρόνια όλες οι αρμόδιες υπηρεσίες εγκρίνουν συνεχώς την στάση ΒΙΟΣΕΡ προς εξυπηρέτηση των αναγκών των εργαζομένων της επιχείρησης.
Το όλο θέμα δημιουργήθηκε επειδή εκ παραδρομής στον πίνακα ενδονομαρχικών και διανομαρχιακών δρομολογίων του 2021 και 2022 η στάση ΒΙΟΣΕΡ αναγράφεται ως χωριό του Δήμου Φαρκαδώνας. Ορθώς, λοιπόν, η Διοίκηση της Αποκεντρωμένης Διοίκησης απάντησε εγγράφως ότι, ανεξάρτητα από το αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι η ΒΙΟΣΕΡ δεν είναι χωριό, σε καμία διάταξη νόμου δεν διατυπώνεται κανένας περιορισμός σχετικά με τη δυνατότητα να καθοριστεί ως προορισμός, ή στάση, υπεραστικής γραμμής μία τοποθεσία, ή περιοχή που στερείται τον χαρακτηρισμό του αστικού κέντρου, ή οικιστικής ενότητας.
Συνεπώς το κρίσιμο ζήτημα είναι αν τα λεωφορεία της εταιρίας μας έχουν το δικαίωμα να επιβιβάζουν και να αποβιβάζουν επιβάτες στο σημείο έμπροσθεν του εργοστασίου ΒΙΟΣΕΡ και όχι αν η ΒΙΟΣΕΡ είναι χωριό, πόλη, οικισμός, κωμόπολη, εργοστάσιο, νοσοκομείο, τουριστικό σημείο κ.λ.π. Δεδομένου, λοιπόν, ότι από το έτος 1984 το αρμόδιο Υπουργείο έχει καθορίσει το σημείο έμπροσθεν του εργοστασίου ΒΙΟΣΕΡ ως στάση της τακτικής υπεραστικής γραμμής, δεν μπορεί καν να γίνει λόγος για υποκλοπή μεταφορικού έργου σε βάρος των τουριστικών λεωφορείων. Επειδή ο Σύλλογος Τουριστικών Γραφείων εκμεταλλευόμενος ένα τυπογραφικό λάθος «θυμήθηκε» ύστερα από 39 χρόνια να καταγγείλει ότι υποκλέπτουμε το μεταφορικό τους έργο.
Είναι αυτονόητο ότι σε όλα τα λεωφορεία της ΚΤΕΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ Α.Ε. που κινούνται στη γραμμή ΤΡΙΚΑΛΑ – ΛΑΡΙΣΑ – ΤΡΙΚΑΛΑ έχουν κάθε δικαίωμα να επιβιβάζονται και να αποβιβάζονται όσοι επιβάτες επιθυμούν, σε όποια στάση θέλουν καταβάλλοντας φυσικά το αντίστοιχο αντίτιμο. Είναι συνεπώς λογικό και επόμενο στα λεωφορεία της γραμμής ΤΡΙΚΑΛΑ – ΝΟΜΗ – ΤΑΞΙΑΡΧΕΣ – ΦΑΡΚΑΔΩΝΑ – ΛΑΡΙΣΑ να επιβιβάζονται και να αποβιβάζονται μεταξύ άλλων επιβατών και εργαζόμενοι στο εργοστάσιο της ΒΙΟΣΕΡ που πληρώνουν κάθε φορά το αντίστοιχο αντίτιμο.
Όσον αφορά την απόφαση της Περιφερειακής Υπηρεσίας Τουρισμού Θεσσαλίας που επικαλείται ο Σύλλογος Τουριστικών Λεωφορείων Τρικάλων, λεκτέα τα εξής: α)μέχρι σήμερα δεν μας έχει κοινοποιηθεί καμία απόφαση και δεν μας έχει επιβληθεί κανένα πρόστιμο, β)ακόμα κι αν έχει εκδοθεί κάποια απόφαση, αφενός μεν είναι εύλογο ότι η Υπηρεσία αυτή προσπαθεί να προωθήσει τα συμφέροντα των τουριστικών, αφετέρου δε είναι αυτονόητο ότι θα αξιώσουμε δικαστικά την ακύρωσή της, κάτι που είναι βέβαιο βάσει των ανωτέρω νομοθετικών διατάξεων.
Επειδή όλοι οι συντάκτες των άκρως προσβλητικών και συκοφαντικών ανακοινώσεων σκοπίμως προσπαθούν να μας εμπλέξουν σε υποκλοπή έργου με τη «βοήθεια» της Περιφέρειας Θεσσαλίας, παρόλο που αφενός μεν από το έτος 1984 βάσει υπουργικών αποφάσεων έμπροσθεν του εργοστασίου της ΒΙΟΣΕΡ έχει καθοριστεί στάση της τακτικής υπεραστικής γραμμής προς εξυπηρέτηση των εργαζομένων, αφετέρου δε βάσει των σχετικών νομοθετικών διατάξεων οι αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφέρειας Θεσσαλίας δεν νομιμοποιούνται ούτε να τροποποιήσουν, ούτε να καταργήσουν τη στάση αυτή.
Κατόπιν τούτων εφιστούμε την προσοχή τόσο στους ανταγωνιστές μας, όσο και στους πολιτικούς αντιπάλους του Κου Αγοραστού ότι δεν έχουν κανένα δικαίωμα να παίζουν πολιτικά παιχνίδια σε βάρος της δικής μας εταιρίας. Βιάστηκαν να παίξουν το ρόλο του Δικαστή χωρίς να έχουν διαβάσει καν τη δικογραφία.
Ελπίζουμε ότι στο μέλλον θα αποφύγουν παρόμοιες ανακοινώσεις, διαφορετικά θα προστατεύσουμε με κάθε ένδικο μέσο τα συμφέροντα της εταιρίας μας.
Τρίκαλα 22 Αυγούστου 2023
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος
Σωτήριος Βησσαράκος”