Ο Γ.Γ. Μεταφορών, εκτός από την αύξηση της ετήσιας κρατικής επιδότησης, αναφέρθηκε και σε άλλα θέματα, όπως τις 130 επικείμενες προσλήψεις στον σιδηρόδρομο, την ολοκλήρωση της πιστοποίησης 75 μηχανοδηγών και τον καθορισμό των αρμοδιοτήτων μεταξύ ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ.
«Στόχος μας είναι ένας υγιής και εύρωστος σιδηρόδρομος», τόνισε, μεταξύ άλλων, ο κ. Ξιφαράς, υπογραμμίζοντας ότι η «σιδηροδρομική αγορά θα μεγαλώσει» και σε αυτό θα συμβάλει η ολοκλήρωση των έργων.
Τα τελευταία 3 χρόνια, τα έσοδα από τα τέλη υποδομής κυμαίνονται μεταξύ 24 – 26 εκατ. ευρώ.
Ο Νίκος Παππάς
Μιλώντας στο συνέδριο, ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Νίκος Παππάς ανέφερε πως «το ποσό των 160 εκατ. ευρώ για επενδύσεις [που θα πραγματοποιήσει η Hellenic Train] δεν είναι επαρκές. Και ως κυβέρνηση θα ξανασυζητήσουμε τη σύμβαση». Στην πράξη βέβαια αυτό σημαίνει πως αν η Hellenic Train δεν επιθυμεί μία τέτοια συζήτηση, θα ξεκινήσει δικαστική διαμάχη μεταξύ της εταιρείας και του κράτους σε περίπτωση που αυτό επιχειρηθεί από μία κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ.
Μιλώντας στο συνέδριο, ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Νίκος Παππάς ανέφερε πως «το ποσό των 160 εκατ. ευρώ για επενδύσεις [που θα πραγματοποιήσει η Hellenic Train] δεν είναι επαρκές. Και ως κυβέρνηση θα ξανασυζητήσουμε τη σύμβαση». Στην πράξη βέβαια αυτό σημαίνει πως αν η Hellenic Train δεν επιθυμεί μία τέτοια συζήτηση, θα ξεκινήσει δικαστική διαμάχη μεταξύ της εταιρείας και του κράτους σε περίπτωση που αυτό επιχειρηθεί από μία κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ.