Η προσφεύγουσα AMCO, κατέθεσε στο υπόμνημά της, τους λόγους της παρέμβασής της, οι οποίοι συνοπτικά ήταν οι εξής:
-Ο διαγωνισμός "έσπασε" σε 3 υποδιαγωνισμούς
-Έπρεπε να δοθεί προθεσμία 35 ημερών, για την υποβολή προσφορών και όχι 15 όπως συνέβη
-Δεν συντρέχουν λόγοι επείγοντος, ούτε λόγω κορωνοϊού, ούτε λόγω της σύμβασης με τα ΚΤΕΛ, ούτε λόγω των λεωφορείων της Λειψίας, ούτε λόγω της προμήθειας 180 λεωφορείων με leasing ή 270 επιπλέον, ο ΟΑΣΘ θα έπρεπε να δώσει μεγαλύτερο χρονικό περιθώριο
-Η διακήρυξη "φωτογραφίζει" σύμφωνα με το υπόμνημα της AMCO την εταιρεία LINK tech. του Γιάννη Δαμιανού από τη Θεσσαλονίκη, που εγκατέστησε την τηλεματική και την εφαρμογή της Skyview, καθώς προβλέπει ότι ο υποψήφιος ανάδοχος, θα έπρεπε να έχει εγκαταστήσει τηλεματική σε επιχείρηση η οποία έχει πάνω από 600 οχήματα, για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο από 5 έτη
Ο ΟΑΣΘ παρενέβη με υπόμνημα στην ΑΕΠΠ, στο οποίο αντέκρουε τις αιτιάσεις του προσφεύγοντος.
Τελικά, η ΑΕΠΠ με την οριστική της απόφαση, απέρριψε την προσφυγή της AMCO ως εκπρόθεσμη, χωρίς να μπει στην ουσία ή όπως αναφέρει η απόφαση : "Επειδή, κατόπιν των ανωτέρω, η εξεταζόμενη προδικαστική προσφυγή πρέπει να απορριφθεί ως απαράδεκτη λόγω εκπρόθεσμης άσκησής της και ως εκ τούτου παρέλκει η εξέταση των λοιπών λόγων."
Έτσι, η Link technologies και το Skyview , θα συνεχίσουν να είναι σημαντικό κομμάτι της λειτουργίας του ΟΑΣΘ, που απέφυγε τα προβλήματα, καθώς τυχόν ακύρωση του διαγωνισμού ή τροποποίησή του ή ανάδειξη άλλου αναδόχου, θα πονοκεφάλιαζε τον πολύπαθο Οργανισμό.
Ο ΟΑΣΘ πάντως παρέτεινε τις συμβάσεις με τη Link , ενώ σύμφωνα με πληροφορίες μας, η AMCO, θα "μπει" πολύ δυνατά -με τις ευλογίες της κυβέρνησης- και με πολλές αξιώσεις στο διαγωνισμό για το ηλεκτρονικό εισιτήριο του ΟΑΣΘ, σε συνεργασία με την ΤΕΡΝΑ του Γιώργου Περιστέρη.
sakisgeorgiadis.blogspot.com, 17-9-2020